HİNDİSTANCEVİZLİ TAVUKLAR

Kim demiş kızarmış tavuk sadece galeta unuyla hazırlanır diye?Farklı lezzetler biraz cesaret birazda damak tadı...Bir arkadaşımda tatdığım bu farklı lezzeti birazda benim damak tadımdan eklediklerimle birleştirdim... Ballı hardal sosla beraber ikram ettim.Hadi şimdide hep beraber tadına bakalım....



MALZEMELER
1 kilo inceltilmiş tavuk göğsü
1 su bardağı soda
1paket krema 200ml.
5 tane yumurta
1çay kaşığı kimyon
1 diş sarmısak
2 çay kaşığı tuz
1 çay kaşığı karabiber
1 su bardağı un
2su bardağı hindistan cevizi
kızartmak için sıvı yağ


YAPILIŞI

  1. 1 yumurta sarısı; soda; krema ;sarmısak rendesi; kimyon ;karabiber ve tuzu karıştırın.
  2. Tavuklarınızı 1 saat limonlu suda bekletin.
  3. Daha sonra tavuklarınızı süzün ve hazırladığınız sosda 2- 3 saat bekletin.
  4. Pişireceğiniz zaman tavuklarınızı sostan çıkarın.Önce una; sonra çırpılmış yumurtaya; sonrada hindistan cevizine bulayın..
  5. Kızgın yağda kızartın..
  6. Yanında ballı hardal sos ve erik sosuyla ikram edin..
NOT: Tavuğunuzu mısırlı pilavla ve karnıbahar salatasıyla ikram edebilirsiniz
AFİYET OLSUN...Sevgiler...

2 yorum:

  1. nurlu hanım merhaba;
    tarifleriniz çok guzel ve çok ozgun. tatlı tatlar ile karışmış yemekleri çok severim; bu reçeteyi de denemek için sabırsızlanıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ediyorum..Deneyince begeneceğinize eminim..

    YanıtlaSil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic