MANGAL TADINDA IZGARA TAVUK KANAT

Mangalda kanat ızgarayı kim sevmez??Artık mangal yakmayı beklemeden , bu lezzeti kolayca her zaman evlerinizde yapabilirsiniz.Nasıl mı??Knorun tavuk harçları sayesinde tabii.Bu harçlar hayatımızı kolaylaştırdı..İşte bugün o lezzetlerden biri olan mangalda ızgara harcını deniyoruz.Bizim evde tam not aldı.Bakalım sizin evde kaç not alacak?



Tavuk patatessiz olur mu?Olmaz tabi yanına birde fırın torbasında knorun baharatlı harcını kullanarak patates yaptık..Yumuşacık nefis lezzetli patateslerimiz oldu..Süperdi..Şiddetle tavsiye edilir..

Malzemeler

1 kilo tavuk kanat
1 çay bardağı süt
1çay bardağı soda
1 paket knor fırında tavuk çeşnisi (mangal tadında olacak)
2 kaşık sıvı yağ
yağlı kağıt

PATATES İÇİN
1 kilo patates
3 soğan
6 diş sarmısak
1 paket knor tavuk çeşnisi (baharatlı olacak)
2 kaşık sıvıyağ
fırın torbası
YAPILIŞI
  1. Tavuklarınızı iyice yıkayın,limonlu suda 1 saat bekletin.
  2. Tavuklarınızı limonlu sudan çıkarın,süzün.Sütle sodayı karıstırın içine koyun,1 saatte bu harcın içinde buzdolabında bekletin.
  3. Tavuk ızgara harcını bir kaba boşaltın,içine 2 kaşık yağ ekleyin,karıştırın.Hazırladığınız harcın içine tavuklarınızı iyice süzüp koyun,karıştırın.
  4. Fırın tepsinize tavuk harcınızın içinden çıkan yağlı kağıdı serin,sosladığınız tavukları dizin.
  5. 180 derece fırında kızarana kadar pişirin.
  6. Patatesleri ,soğanları,sarmısakları soyun ,küp küp doğrayın.Baharatlı harcı bir kaba boşaltın.İçine 2 kaşık sıvı yağ ekleyin.Hazırladığınız sebzeleri içine koyun,karıştırın.Patatesleri tavuk harcının içinden çıkan fırın torbasına koyun,payrexe yerleştirin.Patatesleride kanatlarla beraber 180 derece fırında pişirin.
  7. Kanatları ve patatesleri pişince servis tabağınıza alın,sıcak sıcak ikram edin.
*****Dikkat ettiyseniz tavuklarımı hep limona ıslıyorum..Çünkü limon tavuklarınızın kokusunu alır.Süt ve sodayla marine ettim ,bu marinede tavuklarınızın dışını kıtır, içini yumuşacık yapar..

AFİYET OLSUN..Sevgiler..

11 yorum:

  1. merhabalar,ben geldim tavukların tadına bakmaya,nefis kızarmışlar,eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz sayfama..Teşekkür ederim.Sevgiler..

      Sil
  2. aaaa,bilmiyordum böyle bir çeşni olduğunda,ilk fırsatta denemek isterdim,benim küçük kızım ( 22 yaşında aslında )2-3 hafta önce tamamen et yemeyi bıraktığını söyledi,mangal çok severdi,bakalım ne olacak .Ellerine sağılık .













    9

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper olmuştu bencede deneyin,memnun kalacaksınız.sevgiler..

      Sil
  3. Paylaştığınız şeyler faydalı bilgiler . Hurda alim merkezi olarak teşekkür eder ve paylaşımlarınızın devamını bekleriz .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim..Zevkle paylaşıyorum..sevgiler..

      Sil
  4. Kееp оn writing, great job!

    Look into mу web blog: seopressor version5

    YanıtlaSil
  5. Nurşen ablacığım çok lezzetli oluyorlar bende denemiştim birkaç kez
    yumuşacık oluyor tavuklarda
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kim yaptıysa evinin favori yemeği oldu..teşekkürler..

      Sil
  6. Ben cede çok güzel oldu denedim ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyet olsun,ellerinize sağlık..

      Sil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic