FRAMBUAZLI TARTÖLETLER

Minicik frambuazlı tartöletler..Şirin mi şirin..Tek lokmalık..Yaramaz atıştırmalıklar..Rengiyle,lezzetiyle misafirlerinizde hayranlık uyandıracak,yapımı kolay ,pratik ,şık bir ikram..Tazecik frambuazlar bitmeden deneyin.....




Tartöletlerimi yaparken yine ünlü duayen PİERRE HERME "nin fikirlerinden yararlandım..Frambuazları susamla yakıştırmış,tart hamuruna  susam ekleyerek lezzetlendirmiş..Bende çok yakıştırdım ve ekledim..Veee sonuç mükemmeldi...Süper oldu..Sizde deneyin bakalım beğenecekmisiniz????


MALZEMELER
TART HAMURU
100 gr. tereyağ
2 tatlı kaşığı pudra şekeri
3 yemek kaşığı susam
3 yemek kaşığı soğuk su
1 paket vanilya
aldığı kadar un
KREMASI
1 paket vanilyalı krem ole
150 gr. soğuk krema
3/4 çay bardağı süt
2 yemek kaşığı pudra şekeri
300 gr. taze YALEX frambuaz
1/2 paket tart jölesi
tartölet kalıbı

YAPILIŞI
  1. Tereyağ,soğuk su,pudra şekeri ,vanilya,susam ve unla pürüzsüz bir hamur yoğurun..Hamurunuz kulak memesi kıvamında olsun.
  2. Hazırladığınız hamurları ,tartölet kalıplarının içine yerleştirin.Çatalla hafifce delin,170 derece ısıtılmış fırında kızarana kadar pişirin.
  3. Krem oleyi,sütle çırpın.İçine kremayı ve pudra şekerini ekleyin,tekrar iyice çırpın..Buzdolabına koyun,soğusun.
  4. Tartöletleriniz soğuyunca kalıptan çıkarın,içlerini sıkma torbasına koyduğunuz kremayla doldurun..Üzerlerine frambuazla süsleyin.
  5. Tart jölesini üzerindeki tarife göre pişirin,fırçayla dikkatlice frambuazlara sürün.
  6. Hazırladığınız tartöletleri buzdolabına koyun,soğuyunca ikram edin. 

  7. ******Bu ölçüden  28 minik tartölet çıktı..
    AFİYET OLSUN...SEVGİLER..

24 yorum:

  1. frambuaz'a bayılırım,tartöletler çok güzel görünüyor ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Canım,
    ellerine sağlık. Muhteşem görünüyorlar. Bayılıyorum senin bu güzel tariflerine. Yeğenlerime hafta sonu yapmak isterim.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim..Yiğenlerinin çok seveceğine eminim..şimdiden ellerine sağlık.

      Sil
  3. Muhteşem görünüyor tartöletler ellerine sağlık arkadaşım.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkür ederim..sevgilerimle..

      Sil
  4. Canım günaydın tartöletler nefis görünüyor, ellerine sağlık.Bu arada hayırlı kandiller dilerim.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın sizede hayırlı kandiller..Teşekkürler..

      Sil
  5. Harika görünüyor.Ellerine sağlık.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. görüntü çok güzel,
    haftasonu misafirlerim gelecek deneyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim..Deneyin bencede çok leziz ve şık oldular..

      Sil
  7. Çok şık ve leziz görünüyor, ellerinize sağlık. Hayırlı kandiller

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim..Sizede hayırlı kandiller..

      Sil
  8. YA NURSENCİM TAM BEN ŞU ANDA TATLI TATLI DİYE İNLERKEN BANA BU YAPILIRMI
    2TANE RİCA EDEBİLİRMİYİM

    ENFES GÖZÜKÜYOR ELLERİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen yolluyorum..Gülcüm..Feda olsun ...teşekkürler,sevgiler..

      Sil
  9. harika olmuş..hamuru merdane ile açarak mı yoksa elimizle mi kalıplara yerleştiriyoruz acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben elimle yerleşetiriyorum kalıplara,avucumun içinde minnacık açıyorum sonrada yerlerştiriyorum..Çok pratik oluyor..Ama isterseniz merdaneylede açabilirsiniz..

      Sil
  10. harika görünyor....ellerinize sağlık...çilekle denesek nasıl olur sizce...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabikide olur ,niye olmasın..Teşekkür ederim..

      Sil
  11. YUVARLAK TART KALIBINDA DENESEK OLURMU ACABA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur tabiki,yapabilirsiniz..Mail atmıştım ama gelmemiş.Kusura bakmayın..

      Sil
  12. maıl yanıtınız gelmedı...yuvarlak kalıpta olurmu acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur tabikide.Mail atmıştım ama ,gitmemiş..Kusura bakmayın..

      Sil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic