Ev Yapımı Kolay Çikolatalı Puding

Ev yapımı bir pudingin yerini hiç bir şey tutamaz..

Kolay ,sağlıklı ve leziz...

Bir kere denedinizmi,bir daha vazgeçemiyeceksiniz..

Çocuklarınızın gönlünü fethetmeye hazırmısınız????



MALZEMELER
1,kilo .süt
3,5 silme yemek kaşığı  un
3,5 silme yemek kaşığı buğday nişastası
2 çay kaşığı vanilin
2 çay bardağı şeker
3,5 yemek kaşığı kakao
1 paket bitter çikolata
200 ml.krema

YAPILIŞI
  • Un,nişasta,kakao, şekeri  ve sütü karıştırın..Kısık ateşte iyice pişirin..Pişen pudinge vanilin ve çikolatayı ekleyip,iyice miserle çırpın..Hafif soğuduktan sonra  kremayıda pudinginize ekleyip,10 dakika kadar daha çırpın..İşte bu kadar kolay..Pudingimiz hazır..Hazırladığınız pudingi kaselerinize paylaştırın..Daha sonra buzdolabına koyun,soğusun..Soğuduktan sonra üzerini arzu ettiğiniz şekilde süsleyin ve ikram edin..Ben beyaz çikolata ve kiraz şekerlemesiyle süsledim..
AFİYET OLSUN..SEVGİLER..

14 yorum:

  1. ben de ev yapımı pudingin kokusuna bayılırım. Hazırlar öyle kokmaz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nefis bir çikolata kokusu oluyor,hemde sağlıklı katkısız..teşekkür ederim..sevgiler..

      Sil
  2. Vavvv nefis görünüyor. Hem de ev yapımı. Ellerine sağlık maharetli arkadaşım. İyi bayramlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok lezzetli olduyor Elifcim,ev yapımı hemde sağlıklı..teşekkürler iyi bayramlar..

      Sil
  3. Krema büyüsü yapmışsınız, güzel olmaz mı hiç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikaten krema büyülü bir malzeme..herşeye bir muhteşemlik veriyor...teşekkür ederim..sevgiler

      Sil
  4. Ellerine sağlık Nurşencim. Kaseler de çok şık buarada:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Pırılcım..çok güzeller dimi Gülşenin doğumgünü hediyesi...

      Sil
  5. ah nasılda misler gibi kokmusutr..ellerine sağlık Nurşen ablacım tencereyi bana yolla dibini sıyırıyım:))çocukluğumdan beri tencerenin dibinde kalan o pudingleri yemeye bayılırım :)evde yapılan pudingin tadı bambaşka ..bende mümkünse hiç hazır puding kullanmıyorum hep kendim yapıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilcim ne güzel olur tencerenin dibii..bizim evdede yarış vardır herkes onu ister..ev yapımı bir başka..hemde günlerce kalıyor kıvamı aynı..teşekkür ederim sevgiler canım..

      Sil
  6. ellerine sağlık harika görünüyor,bende mümkün olduğunca her şeyi evde yapmayı severim. katkı maddeli hazır ürünleri pek almıyorum puding-çorba gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENDE HERŞEYİ MÜMKÜN OLDUĞUNCA EVDE YAPIYORUM..ÇOK SIKIŞMAZSAM HİÇ KULLANMIYORUM..DİLEKCİM..TEŞEKKÜR EDERİM..

      Sil
  7. This is a wonderful recipe that I can make for my daughter since it has no eggs. I make chocolate mousse quite often, but it has eggs and she can never eat it due to allergies. This is perfect and looks so delicious!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yes there is no eggs in this recipe..you can make your daughter easilly..It is soo delicious..you can taste it..

      Sil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic