TARÇINLI ÇİKOLATALI KEK


Mis kokulu tarçınla ,çikolatayı birleştirdik...Sizlere ,çay saatleriniz için nefis ,mis kokulu,yumuşacık bir kek  yaptık..Biz yemeye doyamadık...Bir de siz deneyin istedik..İşte karşınızda tarifiyle lezzetine doyamıyacağınız Tarçınlı Çikolatalı nefis kek....

Kekimizi Lezzet dergisinin kekler ekinden denedik..Sizlerde hemen deneyin çok seveceksiniz..Süper bir tarif..Teşekkürler...





MALZEMELER
250gr.tereyağ
250 gr.pudra şekeri
4 yumurta
250 gr.un
125 ml.süt
160 gr. bitter çikolata
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
1 tutam tuz
2 tatlı kaşığı kakao
1 tatlı kaşığı tarçın
YAPILIŞI
  1. Tereyağ,şeker,tuz ve vanilyayı iyice krema kıvamına gelene kadar çırpın..
  2. Çırptığınız karışıma yumurtaları teker teker ekleyin ve karıştırmaya devam edin..
  3. Un,kakao,kabartma tozu ve tarçını bir kaba eleyin..
  4. Çikolatayı küçük parçalar halinde doğrayın..
  5. Kek karışımınıza elediğiniz kuru karışımı,çikolatayı ve sütü ekleyip,karıştırın..
  6. Tereyağla yağladığınız ve unladığınız kalıba kek karışımınızı koyun,170 derece fırında 50 dakika kadar pişirin..
  7. Pişen kekinizi servis tabağına alınca üzerini tarçınlı pudra şekeriyle sisleyip,ikram edin.
AFİYET OLSUN..SEVGİLER..

20 yorum:

  1. Mümkünse ben bir dilim alabilirmiyim çok lezzetli gözüküyor.ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen yolluyorum...teşekkürler..sevgiler..

      Sil
  2. Nefis olmus :) Bende bir dilim alabilirmiyim?:))) Ellerinize saglik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki..hemen yolluyorum..Hep beraber bir çay sofrası yapsak..sevgiler..

      Sil
  3. tarçın....çikolata veeee kek ne diyeyim Nurşencim, az sonra sendeyim desem:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi Dilekcim bitmeden yetiş..bekliyorum...çok seveceksinn..

      Sil
  4. Nurşen ablacım öncelikle geçmiş bayramını kutluyorum yanaklarından öpüyorum..sonra keke geliyorum ve bu nefis görüntüye ne diyeceğimi bilemiyorum..tarcın ve çikolata ikisi bir arada eminim ben bu keki bayıla bayıla yerim ..ve en kısa zamandada denerim..kötü bir özelliğim var eğer birşeyi çok beğeniyorsam bir dilim genelde yetmiyor bana 2-3 dilim yemeden rahatlayamıyorum sonrada gelsin kilolar:) bu kekte benım için öyle olucak sanırım :)) ellerine sağlık nurşen ablacım afiyetler olsun size..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilcim çok teşekkür ederim..Bu keki çok sevceğine eminim..bence hemen dene..Piştiği anda ben bile hemen 2 dilim yedim...pamuk gibi ağzında eriyor..Zaten kış geliyor hemen spora başlarız..kiloları dengeler..bu güzel nimetlerden mahrum olmamak lazım..sevgiler..

      Sil
  5. Ellerıne saglık canım,nefis görünüyor.Ikı güzel lezzet bır araya gelince harıka bır kek ortaya çıkmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teekkür ederim..gerçekten nefis bir kek..sevgiler.

      Sil
  6. Mis gibi tarcin kokusu süper olmustur eminim, ellerine saglik canim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,canım..pişerken miss gibi tarçın kokusu mutfağı sardı..

      Sil
  7. muhtesem olmus
    ellerine saglik canim...

    iyi bayramlar

    YanıtlaSil
  8. Your cake looks so pretty! I love using cinnamon in my recipes, especially for the health benefits! I'm sure this cake is so full of flavour!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I love cinnamon very much..esspecially I drink my tea with cinnamon..It is too healthy..This cake is soo delicious..thanks.

      Sil
  9. tarçın kokulu tariflerini not alıyorum canım en kısa zamanda denemek üzere.iyi ki varsın,iyi ki var güzel blogun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir yorum bu böyle..Çok teşekkür ediyorum..iyiki sizlerde varsınız,ne güzel paylaşıyoruz..sevgiler..

      Sil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic