MÜRDÜM ERİKLİ FINDIKLI KEK

Hazır mürdüm erikleri daha tezgahlardayken,bu muhteşem keki mutlaka deneyin...Fındık ve eriklerin muhteşem birlikteliğini tadın..


MALZEMELER
4 yumurta
1,5 su bardağı şeker
1 çay bardağı sıvı yağ
2 yemek kaşığı yoğurt
200 ml.krema
2 tane vanilya
1 paket kabartmatozu
2 çay bardağı dövülmüş fındık
2 su bardağı un
1/2 su bardağı pirinç unu
500 gr.mürdüm eriği (12 tane )
1,5 yemek kaşığı esmer şeker
YAPILIŞI
  1. Yumurtaları,şekerle iyice çırpın.İyice kabarınca sırayla vanilin,krema,sıvıyağ ve yoğurdu ekleyin.
  2. Daha sonrada un,pirinçunu,kabartmatozu ve fındığın 1 bardağını ekleyip karıştırın..Büyük dikdörtgen bir kalıbı yağlayın,hazırladığınız kek hamurunu içine dökün.
  3. Hazırladığınız kek hamurunun üzerine ,doğranmış erikleri sırayla dizin.Sonrada fındıkları ve esmer şekeri serpin..
  4. 175 derce ısıtılmış fırında yaklaşık 45 dakika kadar pişirin.
  5. Pişen kekinizin üzerine arzuya göre biraz pudra şekeri eleyebilirsiniz..
AFİYET OLSUN..SEVGİLER..
 

26 yorum:

  1. keki çok beğendim canım.nefis görünüyor.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler...arkadaşım..sevgiler..

      Sil
  2. çok lezzetli görünüyor ellerine sağlık nursen ablacığım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynepcim teşekkür ederim..sevgiler..

      Sil
  3. Ellerine sağlık canım. lezziz görünüyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haticecim teşekkürler..sevgiler..

      Sil
  4. eriği çok severim canım nurum
    ellerine sağlık aldım harika mmmmmm:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,erikler süperdi..kekime güzellik ve lezzet verdiler..sevgilerimle..

      Sil
  5. O ne manzara öyle nurcuuumm, beni benden aldın sabah sabah, üstteki eriklerden tekini, hani şu ucu dışarı fırlayanı çaldım, dayanamayıp, habewrin olsun, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canın sağolsun arkadaşım,afiyetle ye..teşekkür ederim..sevgiler.

      Sil
  6. Nurşencim yine döktürmüşsün, bu ne güzel kek olmuş, görüntüye bayıldım, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim arkadaşım..Gerçekten süper oldu..

      Sil
  7. hayatım yine harika bir kek eline koluna sağlık. eriği çok yakıştırıyorum ben de keklere afiyetle tüket canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ERik çok yakıştı keke,hemde fındıkla süper uyum sağladı..Teşekkürler Arzucum...sevgiler..

      Sil
  8. Şimdi kalkıp yapasım geldi canım çekti çok fena:)harika görünüyor,ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eriğiniz varsa durmayın hemen yapın,çok seveceğinizi garanti veriyorum..Nefis oldu..sevgiler..

      Sil
  9. Harika görünüyor çok beğendim,
    ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,lezzetide muhteşemdi...sevgiler.

      Sil
  10. nursen
    çok güzel görünüyor
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  11. Bu erigin rengine deli oluyorum. Inanilmaz.lezzetli oluyor ustelik. Ellerine saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhteşem bir rengi var mürdüm eriğinin,lezzetide keke çok yakıştı..Daha önce tartınıda yapmışyım,oda çok güzel olmuşyu..teşekkürler..

      Sil
  12. elinize sağlık.normal kek kalıbında olurmu acaba dikdortgen kalıp yazmışsınız.

    ayrıca eriği soysak dahamı iyi olur acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabikide olur ,yalnız biraz büyük bir kek kalıbı kullanın..Ben görüntü bakımından soymadan koydum,yerkende kabukları rahatsız etmedi..Ama arzu ederseniz ,soyabilirsiniz..Kolay gelsin..

      Sil
  13. Kekinizi denedim ve begendim tesekkurler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ellerinize sağlık,ellerinize sağlık sizinde..sevgiler..

      Sil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic