PAZILI LORLU KİŞ[TART]


Nefis,sıcacık,lezzetli bir kiş..Tazecik pazı yaprakları,mis gibi süt kokan lor peyniriyle birleşti...Sucuklarla süslendi ve beğeninize sunuldu..Hemen deneyin,misafirlerinizi bu lezzetten mahrum bırakmayın..



MALZEMELER
Tart Hamuru
150 gr. yumuşak margarin
1 kahve fincanı krema
1 yemek kaşığı şeker
1,5 çay kaşığı tuz
aldığı kadar un

İç Harcı
1 kase lor peyniri
1/2 demet pazı
1 büyük soğan
1 yemek kaşığı sıvıyağ
1 küçük kase doğranmış sucuk
1 çay kaşığı karabiber
1 çay kaşığı tuz
1 tatlı kaşığı kırmızı pul biber

Üzeri İçin
2 yumurta
1 çay bardağı süt
50 gr. margarin
1 kase kaşar peyniri
YAPILIŞI
  • Yumuşak margarin,krema,tuz,şeker ve unla yumuşak bir tart hamuru hazırlayın.
  • Pazı yapraklarını iyice yıkayıp,kurutun ve ince ince doğrayın..Sonrada tuz ve karabiberle ovun..
  • Soğanı küçük küçük doğrayın ve 1 kaşık sıvı yağda kavurun.
  • Soğanı,pazıları,lor peynirini ,kırmızı biberi ve sucuğun yarısını karıştırın.
  • Dinlenmiş tart hamurunu ,tart kalıbınızın boyunda merdaneyle açın ve kalıbınıza kenarlarını yükselterek yerleştirin.Önceden ısıtılmış fırında 10 dakika ön pişirim yapın.Sonrada hazırladığınız pazılı içi hamura yayın ,üzerine kalan sucuğun diğer yarısını  serpin.
  • Süt,yumurta ve margarini bir kasede iyice çırpın.Hazırladığınız tartın üzerine dökün.
  • Isıtılmış fırında 170 derecede 1 saat kadar pişirin.
  • Pişmeye yakın ,son 15 dakikada üzerine kaşar peyniri serpin,Kaşar peyniri kızarınca tartınızı fırından çıkarın.
  • Tartınızı sıcak sıcak ikram edin..

  • AFİYET OLSUN..SEVGİLER..

30 yorum:

  1. Gerçekten çok iştah açıcı görünüyor.
    Ellerinize yüreğinize sağlık.
    Sevgi ve muhabbetlerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,arkadaşım..sevgiler..

      Sil
  2. Muhtesem olmuş canım.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leylacım çok teşekkürler...sevgiler..

      Sil
  3. CANIM KİŞ HİÇ DENEMEDİM AMA EN KISA ZAMANDA BU TARİFİ DENEMEK İSTİYORUM
    ELLERİNE SAĞLIK
    HAYIRLI GECELER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülcüm çok lezzetli oluyor,muhakkak denemelisin..sevgiler..

      Sil
  4. ellerine saglik hayatim,enfes gorunuyor....

    YanıtlaSil
  5. enfes gözüküyor ellerine sağlık sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım..sevgiler..

      Sil
  6. Canım kişlere bayılırım süper olmuş bir dilim benim için varmı:)))Ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deryacım,tabiki var...Hemen kesiyorum,kocaman bir dilim..teşekkürler..

      Sil
  7. canım nefis olmuş ellerine sağlık sevgiler :);

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emelcim,çok lezzetli ve hafif oldu ..teşekkür ederim..

      Sil
  8. ellerine sağlık nefis görünüyor..

    YanıtlaSil
  9. fotoğrafla birlikte açlığımı çok şiddetli hissettim gecenin bir yarısı mutfağa gidiyorum allah ne verdiyse yemeğe :)) nefiss görünüyor bayıldım bu tarife ellerinize sağlık ,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büşracım keşke burda olsaydın,hemen bir dilimde sana ikram ederdim canım..Teşekkür ederim..

      Sil
  10. ellerine sağlık nurşen ablacığım enfes gözüküyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynepcim teşekkür ederim..sevgiler..

      Sil
  11. Merhaba,
    Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine blogunuzla tanıştım. Gerçekten de çok emek vermişsiniz...hem göze hem mideye hitap eden lezzetler yakalamışsınız...Ben de bir mutfak tutkunu olarak sık sık ziyeret edeceğim artık sitenizi...Ellerinize yüreğinize sağlık...sevgiler...
    CEREN...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cerencim hoşgeldin bloguma..Beğenmene sevindim..Her zaman beklerim..Üyede olursan sevinirim..TEŞEKKÜRLER ,SEVGİLER..

      Sil
  12. Çok güzel bir tarif olduğu belli.
    Ellerine sağlık.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Heyyfi Çok teşekkürler.Sevgiler..

      Sil
  13. nsıl güzel bir lezzet bu ellerinize sağlık nurşen hanımcım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım..sevgiler..

      Sil
  14. nursen hn elinize sağlık.şuana kadar blogunuzdan tüm yaptıklarım çok güzel oldu beğenildi.fakat pazılı tartım maalesef güzel ollmadı.hamuru çok gevşek oldu anlayamadım acaba ön pişirimmi az yaptım yada sütlü karışımmı çok geldi tartı hamurlaştırdı çözemedim.....alttaki tart çok yumuşak hamur tadı gelyordu.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,hamurun unu az gelmiş olabilir.Birde sütü büyük çay bardağımı koydunuz acaba?

      Sil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic