CHOCOLATE MUSSLU KUPLAR

Yılbaşınızı ufak dokunuşlarla tatlandırın..Bu nefis lezzet yılbaşında yemekten sonra, keyfinize  keyif katacak..Hem çikolatalı ,hemde hafif mi hafif..Ve de yapması 10 dakika...Hemen deneyin ,evdekilerin gönlünü fet edin..

MALZEMELER
4 yumurta beyazı
2 yumurta sarısı
250 ml.krema
100 ml. sıcak süt
1 çay kaşığı vanilin
3 paket bitter çikolata( %70 kakao oranlı)
1 fiske tuz
3 dolu yemek kaşığı pudra şekeri
YAPILIŞI
  • Yumurta sarılarını vanilya ,yumurta beyazlarını bir fiske tuzla iyice ayrı ayrı çırpın.
  • Sütü şekerle beraber iyice ısıtın..
  • Kremayı soğuk bir kapta çırpın,dolaba koyun.
  • Çikolatayı benmari usulu eritin.
  • Çikolatayı kenara alın. Çırptığınız  yumurta sarılarına, damla damla sıcak şekerli sütü ekleyin ve devamlı karışıtırın,birden dökmeyin yumurtalar pişer..Daha sonra bu karışımı çikolatanın içine dökün ve karıştırın.Sonrada soğuk çırpılmış kremayı ekleyin ve iyice homojen oluncaya kadar karıştırın.
  • En son olarakta çırptığınız yumurta beyazını kaşıkla söndürmeden bu karışıma yedirin ve kaselere boşaltın..Çilekle süsleyin.Buzdolabında 3 -4 saat soğutup,ikram edin..
  • AFİYET OLSUN..

21 yorum:

  1. hmmmmmmmm gercektende harika olmuslar , deniyecem bunu

    YanıtlaSil
  2. Çok şık ve lezzetli görünüyorlar.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. nasıl nefis gözüküyorlar bayılırım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Canım ellerine sağlık nasılda güzel görünüyor alabilirmiyim hepsini öpüyorum...

    YanıtlaSil
  5. nefis bir tatlı olmuş,eline sağlık..

    YanıtlaSil
  6. ablacığım yine mutfakta harikalar yaratmışsın
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Çikolatalı olan her tatlıya bayılırım.
    Bunlar harika görünüyor,deneyeceklerim listesine ekliyorum
    Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  8. Canım,
    ellerine sağlık. Nefis görünüyor. Çok şık bir sunum olmuş.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  9. Süper görünüyorlar, ellerine saglik canim...

    YanıtlaSil
  10. ama bunlar çok güzel görünüyorlar...
    banada var mı ? :))
    ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  11. Nevincim,Şirinecim,Yeşilmutfaktan lezzetler,Pumpilinin mutfağı,Bülbülün yeri,Zeynepcim,Mehtapcım,Deryacım,Mine Hanım ve paşasofram hepinize güzel yorumlarınız için çok teşekkürler..Gerçekten çok hafif ve çikolata dolu bir lezzet oldu..Çok sevildi,tavsiye ederim..sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Yanıtlar
    1. Çilekleri görünce bende öyle hissettim ve hemen aldım ..Süsledim...

      Sil
  13. Cıvıl cıvıl görünüyorlar. Ellerine sağlık.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  14. ellerıne saglık nursencım bende son zamanlarda beyaz cıkolatalı mousse taktım...sevgılerımle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM SALİHACIM,SIRADA ODA VAR.bU SFER İKİLİ YAPMAK İSTİYORUM..SEVGİLER..

      Sil
  15. Haklısın Nurlucum yılbaşı için harika lezzet ben çilek bulamam ama muzlusunu deniycem teşekkürler canım benim sevgiyle kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Feridecim hem çok lezzetli,hemde çok kolay..Denemelisin hemen..teşekkürler..

      Sil
  16. Canım,
    ellerine sağlık. Çok şık sunum olmuş. Ben de bu güzelliklerden istiyorum.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HEmen gel ikram edeyim,çok memnun olurum..sevgilerimle..

      Sil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic