HARDAL SOSLU ISPANAK SALATASI

 
Demir deposu ıspanak..Kışın bence en güzel sebzesi..Bende bu lezzetli ve vitamini bol sebzenin her türlüsünü yapmaya ve yemeye bayılıyorum..Bugünde malzemesi çok az,ama çok lezzetli bir ıspanak salatası tarifimiz var.Sihiri sosunda saklı,deneyin sofralarınızda fark yaratın..
 
MALZEMELER
4 deste baby ıspanak
2 yemek kaşığı fincanı dolmalık fıstık
1 çay bardağı kuru sarı  üzüm
2 yemek kaşığı susam
SOSU
2 tatlı kaşığı hardal
3 yemek kaşığı nar ekşisi
1,5  yemek kaşığı elma sirkesi
3 yemek kaşığı zeytinyağ
1 yemek kaşığı şeker
1,5 çay kaşığı tuz
YAPILIŞI
  • Ispanaklarınızı yıkayıp,iyice kurutun ve elinizle ikiye veya üç parçaya bölün.
  • Sos malzemeleriniz rondoda iyice karıştırın.
  • Ispanaklarınızı genişce bir karıştırma kabına alın,sosu ve üzümün yarısını üzerine dökün ve karıştırın.
  • Sosa bulanmış ıspanaklarınızı servis tabağınıza alın,üzerine üzümlerinizi serpin.Susamla,dolmalık fıstıklarınızı tavada biraz kavurun ve salatanızın üzerine serpin.
  • İşte bu kadar kolay,nefis salatanız servise hazır..
  • Salatanızı et ve tavuk yemeklerinin yanında servis edebilirsiniz..
  • AFİYET OLSUN.. 

14 yorum:

  1. Tam mevsim salatasi ,emeklerine saglik...

    YanıtlaSil
  2. Canım,
    ellerine sağlık. Çok iştah açıcı bir tarif olmuş.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  3. ıspanağı farklı şekillerde tüketmek faydalı aslında, güzel olmuş eline sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Canım bayılırım yeşil salatalara ellerine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Kızlar teşekkür ederim,tavsiye ederim çok keyifli bir salata..Benim misafirlerim çok sevdiler..sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. bende sık yaparım çokda lezzetli olur
    ellerine sağlık sevgilerimle

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık. Ispanağın her türlüsünü severek tüketirim. Bu da çok lezzetli olmuştur eminim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok leziz ve sağlıklı bir salata oldu,tavsiye edilir..sevgiler..

      Sil
  8. ıspanagı cok sevıyorum ama cığ olarak tüketemiyorum tiroıdım oldugu ıcın..ama eminim harika bir salata olmustur Nursen ablacım ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilcim ben ıspanağın her türlüsünü çok seviyorum,salatası çok güzel oluyor..ama tabi zararlıysa çiğ yeme tabii..teşekkürler,sevgiler..

      Sil
  9. nursencım bende bugun yapmıstım hardallı denemedım hıc ama deneyecegım yayımladıgımda yazarım yıen ellerıne saglık canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hardal çok yakıştı Salihacım,mutlaka denemelisin..teşekkürler,sevgiler..

      Sil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic