Beyaz Çikolata Ganajlı Mini Tartöletler..

Mini mini ,nefis içi çikolata dolu tartöletler...Bu lezzet şölenine bayılacaksınız..Yapmasıda yemeside çoookk kolayy..Misafirleriniz bu özel ve minik lezzete bayılacak..

 
MALZEMELER
Tart Hamuru
50 gr.tereyağ
2 tatlı kaşığı pudra şekeri
2 yemek kaşığı kakao
1 çay kaşığı vanilin
1 yumurta sarısı
1 yemek kaşığı soğuk su
1 yemek kaşığı soğuk süt
30 adet mini tartölet kalıbı
Ganajı
100 gr.krema
50 gr beyaz çikolata
Üzeri İçin
2 yemek kaşığı yeşil fıstık
1 yemek kaşığı şeker
alsığı kadar un
YAPILIŞI
  • Tart malzemeleriyle yumuşak bir hamur hazırlayın ve buzdolabında 1 saat dinlendirin..
  • Fıstıklarınızı şekerle karamelize oluncaya kadar tavada karıştırın,karamelleşince aliminyum folyonun üzerine dökün,soğusun,Sonrada havanda iri parçalar halinde olacak şekilde dövün..
  • Kremayı ısıtın,beyaz çikolatayı içine koyun ve eriyinceye kadar karıştırın ve buzdolabına koyun,katılaşsın..
  • Tart hamuruyla tart kalıplarını kaplayın ve hepsini kaplayınca buzdolabına koyun ,yarım saat soğusun.Sonrada 180 derece ısıtılmış fırında 15 dakika kadar pişirin.
  • Pişen tart kalıplarını kalıplardan çıkarın ve soğutun,sonrada hafif katılaşmış kremadan içlerine doldurun.Üzerinide hazırladığınız fıstık krokanlarla süsleyin.Daha sonra tartöletlerinizi buzdolabına koyun ve iyice soğuduktan sonra ikram edin..
  • AFİYET OLSUN..

32 yorum:

  1. Canım günaydın maşallah hızına yetişemiyorum:)))Tartöletler nefis ellerine sağlık öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Misafir olunca bir çok lezzet birden hazırlıyorum,bu yüzdende tarifler arkası arkasına geliyor..teşekkür ederim canım,sevgiler..

      Sil
  2. çooookkkk güzeller
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Cok uzel ve gercekten pratik, hemen yapmaliyim,benim tart kaliplarim yok onun yerine 20'li muffin tepsim var , kucuk. Onu deneyecegim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meldacım tabiki yapabilirsin küçük tart kalıplarıyla..şimdiden ellerine sağlık..

      Sil
  4. süper, sunumu da çok şık görünüyor :)

    YanıtlaSil
  5. Nurşen ablacım ruya mı bu tartoletler bu kadar güzelini görmemiştim ya :)) çıkartması zor oluyordu kalıptan demek ki hem hamuru hemde kalıba bastırdıktan sonra dolapta sogutmak gerekiyormuş. bende hamuru renkli olarak yapmıştım kürdanla delmiştim kabarmasın diye ayrıntıları yazman çok iyi olmuş ablacım birde kalıplar teflon mu yoksa parlak aliminyum tarzı bişey miş benim o tarz olanlar ikinci yıkmada paslandı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır gerçeklerrr.Maviicim tart hamurları yağlı olduğu için kalıpları yağlamaya gerek yok ,dolapta soğutursan çok kabarmaz ve şekillerini kaybetmezler..Ama kabarmaması için hem kürdanla delip,hemde içlerine göre yağlı kağıtlar hazırlayıp üzerine kuru bakliyat koyabilirsin..Garanti olur o zaman olur..Kalıplarım aliminyum,pasta malmecisinden aldım....Kullandıktan sonra yıkayıp sonra hemen iyice kurula..

      Sil
  6. Çok güzel görünüyolar hatta güzelden de öte
    Ellerinize sağlık,çok severim tartoleti
    Deenemeliyim mutlaka:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel oldu,denemelisiniz bencede ..Çok beğeneceksiniz..sevgiler..

      Sil
  7. canım çok güzel görünüyorlar ellerine sağlık kaptım bir kaç tane:)

    YanıtlaSil
  8. nurşen hanımcım sizin lezzetleri deniyorum ve her seferinde çok başarılı oluyorum çekinmeden denediğimtek site diyebilirim ellerinize sağlık sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorumları duymak beni çok mutlu ediyor ve daha güzel lezzetler yapmaya teşvik ediyor..Çok teşekkür ederimm..sevgiler.

      Sil
  9. Çok güzel görünüyorlar bi lokmalık tartoletler :)
    Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lokmalık olması süper oldu,çok rağbet gördü..teşekkürler..

      Sil
  10. Resmen şiir gibi.İnsan bunları yemeye kıyamaz.Ellerinize sağlık..http://kaysersultans.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla kıydık,sildik süpürdük.Teşekkürler..

      Sil
  11. canim eline saglik.
    tartoletii çok severim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ,ablacım..sevgiler..

      Sil
  12. Nurşen ablacım bu güzel tartöletlerinden birkaç tane alıyorum..çok lezzetli görünüyorlar .ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  13. Yapmasi kolay demissin ama bilmem:( goruntu nefis ama kolay gibi gelmedi..ne kadar guzel olmuslar ellerine saglik diyorum..olsa idi yerdim tabiki ama yok:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,ama gerçekten kolay,kolay bir hamuru var ve birde sadece karıştırarak oluşturduğumuz bir kreması var ,sadece hamuru tartöletlere yerleştirmesi 10 dakikanı alıyor..O kadar..gerisi hemen oluyor..

      Sil
  14. Canım gerçekten çok güzeller, ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Feraycım...sevgiler..

      Sil
  15. Görüntüsü çok şık duruyor tadı öyledir..Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim..Lezzetiyle görüntüsü birbirini tamamlıyor..

      Sil
  16. Süper görünüyorlar ellerinize sağlık en kısa zamanda deneyeceğim:)

    YanıtlaSil
  17. Teşekkür ederim,minik minik çok güzel oluyorlar..Çok seveceksiniz..

    YanıtlaSil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic