SEVGİ MUFFİNLARI[SEVGİLİLER GÜNÜ MUFFİNLARI]


Sevginizi, sevgi muffinlarıyla süsleyin...!!!Sevdiğinizin  kalbini kazanın..Unutmayın sevgi her yolu açar..Hayat sevdikçe ve sevildikçe güzel!!!!!

Malzemeler
2 yumurta
3\4 bardak şeker
1\2 bardak krema
1,5 bardak un
1\2 bardak sıvıyağ
2 çay kaşığı kabartma tozu
1 çay kaşığı vanilya
1\4 çay kaşığı tuz
1\2 çay kaşığı kırmızı gıda boyası
1,5 yemek kaşığı kakao
1 yemek kaşığı sirke
Kreması
1 poşet krem şanti
3 yemek kaşığı krem peynir
3 yemek kaşığı pudra şekeri
1 çay kaşığı vanilya
2 çay bardağı süt
YAPILIŞI
  • Yumurtaları şekerle ve vanilyayla iyice kabarana kadar çırpın.Daha sonra sonra sırayla krema,sıvıyağ,kakao,gıda boyası,un,kabartma tozu ve en son olarakta sirkeyi ekleyin.5 dakika daha düşük hızda çırpın..Muffin kağıtlarını muffin kabına yerleştirin ve hazırladığınız muffin hamurundan her kağıda 3\4 ü kadar doldurun..180 derece ısıtılmış fırında 20 dakika kadar pişirin.
  • Pişen muffinlarınızı soğumaya bırakın ve kremanızı hazırlayın..
  • Krema için krem şantiyi 2 çay bardağı sütle hazırlayın,içine krem peynir ,vanilya ve pudra şekerini ekleyin ve iyice çırpın.Sonrada buzdolabında yarım saat iyice soğutun.
  • Soğuyan kremanızı sıkma pompanıza doldurun ve iyice soğumuş olan muffinlarınızın üzerini süsleyin.Üzerine ,renkli şekerler,renkli kalplerle süslüyebilirsiniz..
  • ***Kullandığım bardak normal boy su bardağıdır..
  • AFİYET OLSUN..HAPPY VALENTİNE`S !!!!!!



32 yorum:

  1. Çok şirin olmuşlar... ellerine sağlık, kalpler de süper görünüyor.
    Buna kimse dayanamaz....her yiyen sevgiyle dolar.
    Sevgililer günün şimdiden kutlu olsun:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Pırılcım,seninde sevgililer günün kutlu olsun...

      Sil
  2. Ooo muffin larda cok goz alici ..haftaya uygun..ellerine saglik diyorum..usenmesem yapmak istedim bunlari:( en iyisi sen bir duzine kadar gonder bana:))) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,herkes sevgiyle dolsun istedim..Hemen yollayım sana..süperler dizi dizi buzdolabında bekliyorlar.

      Sil
  3. hemen deneyeceğim...ellerine sağlık..seda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok beğeneceksin Sedacım.teşekkürler..

      Sil
  4. harika görünüyor elinize emeginize sağlık:)

    http://elifileberaber.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim Elif hanım..sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. ayyy ben bunlara bayıldım çok şeker olmuşlar ellerine sağlık Nurşencim,öptüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilekcim çok teşekkür ederim,bende çok sevdim..sevgiler..

      Sil
  7. Çok güzel görünüyorlar canım çekti:)Ellerinize sağlık,sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy..yollayabilsen keşke..teşekkürler..sevgiler..

      Sil
  8. Çok şirinler eline sağlık canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Feraycım teşekkürler...sevgiler..

      Sil
  9. ellerine sağılık canım,çok şekerler.

    YanıtlaSil
  10. Yetişemiyorum sana yorum yazmaya :))Bu ne güzel ve seri el becerisi Maşallah sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım yaa,kocaman sevgiler..

      Sil
  11. Sabah sabah oyle guzel seyler paylasilmaz ki :))) Inanilmaz guzel gorunuyor Nursencim!!! Bayildim... Ben 1 tane istesem?:))) Ellerine saglik canim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabikide hemen yolluyorum,Juliacım...teşekkür ederim..öpüldün..

      Sil
  12. canım nurum seni seviyorum mutluluklar.
    ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalp kalbe karşı,teşekkür ederim sevgiler..

      Sil
  13. Çok şirin görünüyorlar ellerine sağlık

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım..sevgiler..

      Sil
  14. Bunlar muhteşem olmuş Nurşen, ne güzel şeyler yapmışsın ben görmeyeli....

    YanıtlaSil
  15. Teşekkürler Leylacım..Sevgi muffinlarımız ,çok güzellerdi...

    YanıtlaSil
  16. Hangibirini beğeneceğimi şaşırdım. Tarifler süper ama sunumlar muazzam. Ellerinize sağlı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,güzel yorumlarınıza..sevgiler..

      Sil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic