ÇİLEKLİ WAFFLE

Çocukların sevgilisi waffleları artık kolayca evde de yapabilirsiniz..Hazırlaması çok kolay,pişirmesi sadece 5 dakika..Haydi sizde çocuklarınızın,sabah kahvaltılarını ve okul dönüşlerini  bu müthiş wafflelarla bir şölene dönüştürün...

MALZEMELER
3 tane yumurta
2 kahve fincanı şeker
2 kahve fincanı süt
3 kahve fincanı un
1 tatlı kaşığı vanilin
2 çay kaşığı kabartma tozu
3 yemek kaşığı erimiş tereyağ
ÜZERİ İÇİN
pudra şekeri
çırpılmış süt kreması
nutella
çilek,muz,kivi
badem,fındık
YAPILIŞI
  • Yumurtaları şeker ve vanilyayla iyice çırpın...
  • Çırpılmış yumurtalara tereyağ,süt,un ve kabartma tozunu ekleyip,tekrar iyice karıştırın..
  • Waffle makinanızı iyice ısıtın,sonrada yumurta fırçasıyla çok az sıvı yağla yağlayın ve waffle hamurunuzdan koyun..Dikkat edin çok koyarsanız taşar..Makinanın kapağını kapatın ve 3 veya 4 dakika sonra açın..Wafflerınız kızarmışsa ,makinadan çıkarın..
  • Hazırladığınız meyvalar,nutella,krema ve fındık ,badem kırıntılarıyla beraber servis edin.
  • Ben hamuru hazırlarken tereyağ kullandım,siz arzu ederseniz sıvı yağda koyabilirsiniz..
  • Waffle makinasını uygun bir fiyata Tchibo``dan aldım..Çok kullanışlı ve minik bir makina...
  • AFİYET OLSUN..

36 yorum:

  1. Canım bir waffle makinası almak farz oldu:)))Elle
    rine sağlık nefis olmuş,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deryacım yanız çok tehlikeli uyarıyorum,her yapışta bir tanede ben yiyorum...Dayanamıyorum..teşekkürler..

      Sil
  2. çeyizime hemen bir waffle makinesi eklemeliyimm nefis görünüyor ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede biliyorsun,evliliklerde aşıkn bir yoluda mideden geçiyor...Şu anda evde çok popülerim ,wafflelarım sayesinde..Teşekkürler..sevgiler..

      Sil
  3. Ellerinize sağlık pek güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  4. makina şart mı ???
    alternatif ne olabilir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı tost makinalarının waffle aparatı oluyor,bazılarındada tost ekmeğini koyduğunuz yer çukur oluyor..Onlar olu ama çok iyi ısıtmanız gerekiyor..Ama waffle makinası süper,bence her çocuklu ailenin olmalı..Ucuz olznları var ,bir bakın bence..Aldığınıza değiyor..sevgiler..

      Sil
  5. Araştıralım bakalım waffle makinasını Elinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok pratik oluyor..teşekkür ederim..

      Sil
  6. ellerine sağlık nurşen hanımcım waffle sevmeyen varmı acaba çikolata ve meyveler muhteşem bir karışım:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede sevmeyen yok..teşekkür ederim..

      Sil
  7. waffle çok severim ben heryerde güzel yapamıyor en iyisi evde yapmak bencede :)) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birde gece waffle krizlerine son,ev yapımı süper oldu..teşekkürler..

      Sil
  8. :)çok severim waffle meyveli çikolatalı
    harika görünüyor
    Nurşen abla sen popülerliğini bence waffle borçlu değilsin:)
    Yaptığın herşey çok güzel insanın hem midesini hem gözünü doyuruyor
    Ellerine sağlık
    Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayfama güneş açtın,güzel yorumların beni çok mutlu ediyor..Mutfak sevgimi sizlerle paylaşmak beni mutlu ediyor..Çok teşekkür ederim..SEVGİLERİMLE..

      Sil
  9. hayırlı günler canım cumartesi bende baktım waffıl makinesine almadım
    sebebide şu tefalin bir kaşık yağ ile kızartan makinesini o kadar para verip aldım
    ev halkı kızartmaları beğenmedi aldıma pişman oldum
    bide yarım saatten önce kızartmıyor pratik değil
    al al koy alınca kullanmam lazım israfı sevmiyorum:)))
    waffılı çok severim sen memnun olmuşsun acep bundan alsammı??? eline sağlık bi tanem .
    mmmmmm mis:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım ben çok memnun kaldım,hem minicik ,hemde çok çabuk pişiriyor..Bence bunu deneyin,tchibo da vardı bir bakın isterseniz..teşekkür ederim..sevgilerimle..

      Sil
  10. Canım,
    ellerine sağlık. Bayılırız ailece waffle. Muhteşem görünüyor. Üzerine bolca çikolata sosu. Mmmmmm. yeme de yanında yat.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim evdede çok seviliryor,artık evde yapacağımm..Gelsin kilolar..teşekkürler..sevgiler..

      Sil
  11. Canim waffle harika olmus... Cilekli ve cikolatali...bayildim... Bende ne zamandir waffle makinasi istiyorum. Tchibo magazasina gitmem lazim :) Ellerine saglik Nursencim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Juliacımm hiç kaçırma bence,çok güzel..Birde minicik,yer tutmuyor..teşekkür ederim..

      Sil
  12. nasıl güzel görünüyor vallahi bayıldım :) çok severim bende evde yapmanın tadı da bambaşkadır...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde yapmanın tadı bir başka,vede çok eğlenceli ama çok tehlikeli..Canın devamlı yapmak istiyor..]]]

      Sil
  13. Una proposta splendida e molto golosa!!! Complimenti, un abbraccio

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you ver much for your compliments.Paola..se you..Nurşen..

      Sil
  14. ellerinize sağlık harika görünüyor.ben bir waffle delisiyim.o yüzden makinasını almıştım 3 yıl önce.bir yönden iyi evde olması bir yönden kötü.her pazar yapıyordum.ama bir musallat olunca bırakamıyorum ben.nutelle ve waffle beni benden alıyordu.bir baktım doğum sonrası kilo vermek yerine alınca vedalaştık.çoktandır el atmıyordum.ama bu fotodan sonra bir merhaba demek lazım.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde haftasonu 3 kez yaptık..Dediğin gibi tadını bir aldınmı,canın çok fena çekiyor..Artık sınır koyacağız bizde,ona karar verdik..yoksa çok kötü..teşekkür ederim..sevgiler.

      Sil
  15. çok güzel görünüyor, iyiki çocuklar büyüdü, kilo almak kaçınılmaz..Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ,benimkilerde büyüdü ama çevremde yiğenlerim var,onlara yapmak beni mutlu ediyor..Vede hepberaber kilo alacağız anlaşılan..teşekkür ederim,sevgiler..

      Sil
  16. ellerine sağlık ben de çok sık yapıyorum benim yiğenlerim de çok seviyor onlar gelince birlikte yapıyoruz çok mutlu oluyorlar sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde o gün ailecek beraber yaptık,çocuklar çok eğlendi..teşekkürler,sevgiler..

      Sil
  17. inanmayacaksın bugün bütün gün aklımda waffle yapmak vardı,yumurtaları çıkardım vakit bulamadım şimdi görünce yapmadığıma pişman oldum,ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yumurtalar hazırsa sabaha hemen hazırla Dilekcim bence...Sabaha sürpriz olur..teşekkürler,sevgiler..

      Sil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic