ÇÖREKOTLU PERMESANLI KURABİYELER

Çayınızın yanına ağızda dağılan ,kıyır kıyır kurabiyeler yapmak istiyorsanız,işte sizlere yemeye doyamıyacağınız nefis bir kurabiye tarifi..Dikkatttt...Birinciyi yerken ,ikincisine uzanacaksınız..
 
MALZEMELER
150 gr.tereyağ
1 küçük su bardağı sıvıyağ
3 yemek kaşığı şeker
3 yemek kaşığı permesan
1 yemek kaşığı sirke
1 paket mahlepli susamlı k.tozu
1 tatlı kaşığı kırmızı biber
1,5 çay kaşığı tuz
1 yumurta beyazı
3 yemek kaşığı çörekotu
aldığı kadar un 700 gr.kadar
YAPILIŞI
  • Bütün malzemelerle yumuşak bir hamur yoğurun,hazırladığınız  hamuru buzdolabında 1 saat kadar dinlendirin.
  • Dinlenen hamurunuzdan minik parçalar koparın ve avucunuzun içinde yuvarlak şekil verin.Hazırladığınız kurabiyeleri fırın kağıdı serdiğiniz tepsiye dizin ve 175 derece fırında 35 dakika kadar pişirin.
  • Pişen kurabiyelerinizi servis tabağına alın ve soğuyunca servis edin..
  • AFİYET OLSUN..

 

36 yorum:

  1. Canım,
    ellerine sağlık. Nefis görünüyor. Çok güzel bir tarif. Çayın yanında misss gibi. Ama kaç tane yerim Allah bilir.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,çayın yanında çerez gibi tıkır tıkır gidiyor..Kaç tane yiyorsun, hesap edemiyorsun..Teşekkürler..sevgiler..

      Sil
  2. ellerine sağlık arkadaşım miis olmuşlarrr sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Hani bana:)))Ellerine sağlık canım tabağı aldım kaçıyorum arama sakın:)))Öptüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikkat et hepsini sen yemmeee...öpüyorummm..

      Sil
  4. ellerinize sağlık tam atıştırmalık bunlar:)sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Ellerine saglık cok güzel olmuş,yanına bir bardak çay harıka olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çay yanına çok yakışıyor...teşekkürler..

      Sil
  6. Peynirli kurabiyeler cok lezzetli oluyor. Bunlar da cok guzel gorunuyorlar. Tarif icin tesekkur ederim canim. Mutlaka deneyecegim... Ellerine saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Juliacım çok ama çok keyifli bir kurabiye..çok seveceksin..teşekkürler..sevgiler.

      Sil
  7. bende bugün pişirdim benim tarifim biraz farklı bide senin tarifinden pişireyim bakalım evdeki reytingler neyi göstericek :)
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonucu merakla bekliyorum,Asumancım..teşekkürler..

      Sil
  8. leblebi gibi yerim ben bunları :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle yedim,sayamadım kaç tane...]]]

      Sil
  9. Canim ellerine saglik yine harika bir lezzet:-)

    YanıtlaSil
  10. elıne sağlık yerken gercekten oyle oluyor parmesan denememıstım hıc

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Permesan çok yakıştı...teşekkür ederim...

      Sil
  11. Ellerine sağlık arkadaşım nefis bir kurabiye 5-6 tane ben yerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deryacım 5 -6 tanede durabilirsen bravo..teşekkürler..

      Sil
  12. kıyır kıyır mthiş bir lezzet ellerine sağlık nurşen hanımcım sevgiler:)

    YanıtlaSil
  13. These look amazing!!! =) Hope you follow us back...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you very much..wellcome too my blog..

      Sil
  14. Nurşencim; çok değişik bir tarif bu, denenmeli hatta:) Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,çok güzel ve inanılmaz lezzette ...tavsiye edilir..

      Sil
  15. çok lezzetli görüntü ,ellerine sağılık canım.

    YanıtlaSil
  16. Çerez gibi gider bu kurabiyeler :) Ellerine sağlık..Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıtır çıtır 5 dakikada bitiyor,anlamıyorsun bile..teşekkürler..sevgiler..

      Sil
  17. çok lezzetli oluyor bunlar, aman dikkat...çok güzeller, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  18. Ellerine sağlık. Çayın yanında ne güzel gider. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,Kekikcim ..çay keyfine keyif katıyor..

      Sil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic