METABOLİZMA ÇAYI

 
 Bütün kış güzel ve ağır yemekler yiyerek geçirildi ve kilolar alındı.Artık yavaş yavaş bahar yüzünü göstermeye başladı ve herkesde kilo verme ,daha sağlıklı beslenme çabaları başladı..Bu çabalara destek vermek için,sizlere  metabolizma hızlandıran,canlandıran bir çay tarifi vermek istedim..Bu çay diet sürenizde sizlerin metabolizmanızı  hızlandırmanıza yardımcı olacak..Bol sağlıklı günler.....
MALZEMELER
2 büyük boy elma
1 limon
1 çubuk tarçın
1 tatlı kaşığı tane karabiber
4 tane karanfil
YAPILIŞI
  • Elmaları ve limonu kabuklarıyla dörde bölün.
  • Bütün malzemeyi 3 litre suyun içine koyun.
  • Karabiberi sakın ezmeyin,içine tüm koyun..
  • Çayınızı 1,5 litreye düşene kadar kaynatın.
  • Sonrada elma  ve portakalı içinde ezin.
  • Hazırladığınız çayı bir sürahiye alın ve öğün aralarında tüketin.Günde 3 kere,sıcak olarak tüketin..
  • *****Diyetisyen Selahattin Dönmez bu metabolizma çayını tavsiye etmiş..Ama bu çaya aynı zamanda Mevsimlerden Roma adlı blogdada rastladım.. Ve keyifli ve yararlı blogdan sizlerinde haberdar olmasını istedim..Blogun sahibi Dr. Mehtap Pasin Gualano..Dr. Mehtap hanım İtalyada yaşayan 4 ihtisaslı bir tıp doktoru kendisi..Blogunda sağlıklı yaşam,beslenme ve zayıflamayla ilgili çok güzel paylaşımlar ve fikirler var..Süper diet önerileri ve kilo verme hikayeleri var.Ve kendine yazarsanız çok güzel fikirler veriyor..Gezip okumanızı tavsiye ederim..Bu çayıda diet yaparken metabolizmayı canlandırmak için tavsiye etmiş.Öğün aralarında içebileceğiniz lezzetli bir çay..Çay ödeminizi atmanızı sağlıyor..Çokta lezzetli..

20 yorum:

  1. canımcım günaydın:))
    ben bu çayı alıp gideyim kuzum içine zencefilde ekle:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AAA olabilir,ekleyim hemen..sevgiler..

      Sil
  2. Canim super bir tarif... En kisa zamanda denemeliyim :) Ellerine saglik...

    YanıtlaSil
  3. Canımmm çok ihtiyacım var kilo vermeye:)))Portakal kaç tane eklermisin tarife denemeliyim sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Limon yerine portakal yazmışım yanlışlıkla,düzellttim hemen.sevgiler..Deryacım..

      Sil
  4. Bu çayı çok severim. Arada sırada yaparım. Şimdi burada görünce yine aklıma düştü:)
    Mutfağa gidip, işlemlere başlayacağım:))
    Sevgiler ve teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel ,ben yeni deniyorum..Rica ederim,sevgiler..

      Sil
  5. Bellissimo post!!! Complimenti!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you paola..You are wellcome..

      Sil
  6. Tam benli bir çay bu,diyet devam ediyor ama çok yavaş kilo verebiliyorum:(
    Deneyeceğim inşAllah:)
    Sevgiler canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ilk defa deneyeceğim,hep beraber sonuçlarını göreceğiz..sevgiler.

      Sil
  7. Bende Mehtap hanımın blogunda görüp denemiştim çok etkili bir çay
    İyi ki hatırlattın yine lazım olacak bana

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy sonuçları çok merak ettim şimdi..sevgiler..

      Sil
  8. Metabolizma çayları oldukça popüler oldu. Deneyelim bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok popülermiş,herkes biliyormuş..Araştırınca öğrendim..

      Sil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic