Öğlen Yemeği Menüsü 1

 
Öğlen saatlerindeki misafirlerim için, artık çay sofralarının yerini,hafif bir öğlen yemeği menüsü alıyor..Bu menü  hafif salatalar ve hafif sıcak yemeklerden oluşuyor....Misafirleriminde  böyle sofraları çok seviyorlar..Hafif bir yemek ve arkasından leziz tatlılarla beraber sıcacık bir bardak çay..İşte böyle bir öğlen yemeği menüsü....
 
Menümüz
Tel kadayıflı şinitzel
Yoğurtlu Bulgur Salatası
Pancarlı Hellimli Salata
Permesanlı Havuçlu Kiş
En sonda tatlılarımız
Limon Çiçeği Pastası
Limonlu Macaronlar....
 
AFİYET OLSUN....
 
 
 

40 yorum:

  1. Çok güzel alternatif bir masa olmuş
    Ellerine sağlık Nurşen abla herşey yine harika
    Buarada salonun dekorasyonu çok hoş.
    Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim,bende çok keyifle hazırladım bu masayı...sevgiler..

      Sil
  2. Qué mesa más maravillosa, llena de exquisiteces, para disfrutar. Un abrazo, Clara.

    YanıtlaSil
  3. Hepsi birbirinden güzel lezzetler canım ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir masa olmuş. Pastada mükemmel eline sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,pastamız hakikaten çok keyifliydi..

      Sil
  5. Bence de harika... emeklerime saglik....

    Sevgiler....

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir masa ve menü ellerinize,emeğinize sağlık...
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. Canım bu nasıl nefis bir menü ellerine sağlık misafirler çok şanslı sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deryacım çok teşekkür ederim,sevgilerimle..

      Sil
  8. Canım,
    ellerine sağlık. Muhteşem bir masa. Her şey çok güzel görünüyor. Özelliklede pastaya bayıldım. Orada olmak istedim.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ,ne güzel olurdu...her zaman beklerim,çok memnun olurum..sevgilerimle..

      Sil
  9. hepsi birbirinden güzeller ellerine sağlık pasta muhteşem görünüyor :) sevgiler .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emelcim çok teşekkürler..sevgiler..

      Sil
  10. masa da, menü de çok özenli, çok zevkli ellerinize sağlık..size misafir olmalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başımın üstünde,beklerim..Çok teşekkür ederim..

      Sil
  11. Hepsi birbirinden güzeldi ve lezzetliydi.
    Ellerine sağlık, harika bir sofraydı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Pırılcım,her zaman beklerim..Afiyet olsun..

      Sil
  12. Canim sofra muhtesem olmus!!! Butun yemekler harika gorunuyor... Cicekli pastaya bayildim... Makaronlarin tarifini bekliyorum :) Ne zamandir yapmak istiyorum - bir turlu yapamadim... Ellerine saglik canim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Juliacım güzel yorumlarınla bana verdiğin güzel desteğe teşkkür ederim.Macaronlarıda en kısa zamanda yazacağım..sevgiler.

      Sil
  13. Yine süpersin görüşmeyeli döktürmüşsün, hiç boş durmamışsın. Adana'dan yeni döndüm, haberim olsaydı bu pastadan, Adana'nın altını üstüne getirir, senin evi bulur, pastadan yemeden dönemzdim. Tarifini bekliyoruuuuzz, kaçamazsssııınn :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl güzel ziyaret bu böyle..Hoşgeldin,insan aramaz mı Adanaya kadar gelipte??..aşkolsun..Valla pastam süperdi,kaçırdın..teşekkür ederim..sevgiler..

      Sil
  14. çok şık olmuş sofranız, ellerinize sağlık benim bloğum izleyici olmamışsınız ama yorumunuza çok sevindim. http://semadanlezzetler.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ,Hoşgeldiniz bloğuma...yaa atlamışım dönüp üye olacağım şimdi..sevgiler..

      Sil
  15. Nefis bir menü ellerinize sağlık
    afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  16. oo çok güzel bir sofra olmuş gerçekten samimiyetle söylüyorum birbirine çok uyumlu hem doyurucu hem lezzetli bir menü olmuş
    öğlen hafif aç gelen misafirler için doyumluk ardından güzel atıştırmalıklar ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,hazırladığım sofralardaki lezzetlerin birbirine uyumlu olması için çok dikkat ediyorum.Beğenmenize sevindim,sevgiler..

      Sil
  17. Hepsi çok güzel ama pasta en önce göze çarpıyor çok hoş olmuş. Ellerine sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum Kekikcim..Pastam hakikaten çok güzeldi..]]]

      Sil
  18. harikasınız..her biri birbirinden emek dolu..sevgiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,hoşgeldiniz bloğuma..sevgiler..

      Sil
  19. En sevdiğim masalardan biri olmuş. Menü harika. Ellerinize sağlık. Misafirlerim geliceği zaman kopya çekicem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki dene bencede,misafirlerinin çok beğeneceğine eminim..sevgiler..

      Sil
  20. çok şık özellikle limonlu pasta

    YanıtlaSil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic