TAVUKLU MANTARLI [TAGLİATELLE] MAKARNA

Dumanı üzerinde,tam kıvamında bir tabak makarnanın yerini ben hiç bir lezzete değişmem!!!İşte bugün sizlere ,Nurlu Mutfağın favorisi olan nefis bir makarna tarifi...Yanına sadece bir salata ekleyin ve muhteşem bir öğün oluşturun...

Malzemeler
1 Paket Barilla Tagliatelle
2 paket krema
3 diş sarımsak
1 büyük soğan
500 gr.tavuk kuşbaşı
1 kavanoz doğranmış mantar
karabiber
tuz
100 gr.tereyağ
2 yemek kaşığı permesan peyniri
Yapılışı
  • Tavukları iyice yıkayıp, 20 dakika limonlu suda bekletin..Daha sonra iyice yıkayıp,süzün.
  • Soğanı  yemeklik doğrayın,sarmısağı rendeleyin.50 gr. tereyağı eritin,soğan ve sarmısağı içine ekleyin,hafifce kavrulunca içine süzülmüş tavularınızı ekleyin ve beraberce kavurun.Kavrulurken içine mantarları ve baharatları ekleyin.En sonda kremayı ve 4 yemek kaşığı haşladığınız makarna suyundan ekleyin ve  sosu hepberaber bir taşım kaynatın..
  • Makarna tenceresine su koyun ,kaynayınca biraz tuz atın ve makarnaları ekleyin.7 - 8 dakika kadar kaynatın ve daha sonra süzün..
  • Daha sonra genişçe bir tencereye kalan 50 gr.tereyağını koyun,eriyince haşlanmış makarnayı ekleyin,şöyle bir çevirin ve üzerine hazırladığınız tavuklu mantarlı sosu ekleyin..Daha sonrada hemen servis tabağına koyun.Üzerine arzuya göre permesan serperek servis edin..
  • AFİYET OLSUN..

18 yorum:

  1. ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM NEFİS GÖRÜNÜYOR

    YanıtlaSil
  2. Canım ellerine sağlık nefis olmuş,sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Makarnanın adı geçtiğinde akan sular duruyor benim için. Olsa kahvaltıda bile yiyebilirim:))
    Tavuk ile de çok güzel olacağına eminim. Ben daha çok sadece haşlayıp, üzerine yoğurt, peynir ve ceviz yada domatesli kıymalı sos ile yerim. Biraz tembellikten tabi:)
    Ellerine sağlık...
    Sevgiler gönderiyorum...

    YanıtlaSil
  4. Offff inanilmaz gorunuyor. Canim cekti :) Ellerine saglik canim...

    YanıtlaSil
  5. En sevdiğim makarna, tavuk mantar ve kremalı olan. Doyamam tadına :)) Nefis görünüyor canım tam sevdiğim gibi bol soslu..

    Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  6. eşim de bende bayılıyoruz hem makarnaya hem tavuğa, tam bize göre olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Una ricetta molto gustosa e invitante!!!! Bravissima, buona serata

    YanıtlaSil
  8. What an interesting dish!! Looks amazing!

    YanıtlaSil
  9. Nursen, vaya plato de pasta más delicioso, te ha quedado estupendo. Un abrazo, Clara.

    YanıtlaSil
  10. ımmmm mis mis ellerine sağlık canım çok severim..

    YanıtlaSil
  11. Lezzeti ulaştı bana..Ellerine kollarına sağlık benim için de makarna yanında salata ile bir öğün oluşturabilir..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. bu makarnalar çok güzel,nefis bir tabak ,ellerine sağılık canım.

    YanıtlaSil
  13. Ellerine sağlık nursen makarna harika görünüyor :( bayılırım yaa

    YanıtlaSil
  14. çok güzel bir blog başarılarınızın devamını dilerim sizi takibe alıyorum . abduko

    YanıtlaSil
  15. hımhımmm... muhtesem canım aldım ben bu tabağı. ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  16. Arkadaşlar hepinize güzel yorumlarınız için çok teşekkürler..Gerçekten çok lezzetli bir makarna olmuştu..Keyifle yedik,tavsiye ederim..sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  17. Enfes görünüyor ellerine sağlık. İzlemeye aldım seni. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic