ANNELER GÜNÜ


Herkese merhaba;

Bugün Anneler  Günü..  Canımızdan  çok sevdiğimiz annelerimizi sevgi ve saygıyla hatırladığımız bu özel gün,  baharın renkleri ve coşkusuyla daha da keyifleniyor öyle değil mi? Ben de bir anne olarak her sene olduğu gibi bugün de hatırlanmaktan büyük mutluluk duyuyorum. Ama yinede hiç bir anneye bir gün yetmez,yılın hergünü anneler günü bence..Tüm annelerin, annemin,anne adaylarının ve kendini ‘anne gibi’ hissedenleri kutluyor sevgilerimi gönderiyorum.. Anneminde ellerinden öpüyorum..
Anneler Günü Sözleri ve Resimleri

3 yorum:

  1. İyi dilekleriniz icin kendi adıma cok teşekkür ediyorum anneler gününüzü kutluyorum saglicakla kalın figen

    YanıtlaSil
  2. bütün kadınların kutlu olsun canım.

    YanıtlaSil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic