FIRINDA TAZE PATATES

Et ve tavuk yemeklerinizin yanına kolayca yapabileceğiniz nefis bir lezzet..Çok pratik ve çokta lezzetli..Şimdi tam tazecik patatesler tezgahlarda yerini almışken,sizde bu nefis lezzeti deneyin..

 

Malzemeler
 
Taze patates
Taze kekik
Deniz tuzu
Karabiber
Kırmızı pul biber
Kimyon
Zeytinyağ
Arzuya göre kaşar rendesi
Yapılışı
  • Arzu ettiğiniz miktarda taze patatesi bir mutfak fırçası yardımıyla iyice yıkayın..Kabuklarını soymayacağız..Daha sonra patatesleri ,tam dibinden koparmadan ince ince dilimleyin..Dilimlediğiniz patatesleri genişce bir fırın kabına yerleştirin ve elinizle hafifce dilimlerin arasını aralayarak baharatlardan arzu ettiğiniz kadar serpin..Daha sonrada her birinin üzerine 1,5 veya 2 yemek kaşığı zeytinyağ gezdirin.Ve 180 derece ısıtılmış fırında 45 dakika kadar pişirin.Arzu ederseniz fırından çıkmasına yakın üzerine kaşar peyniri rendesi atabilirsiniz.Çatal yardımıyla pişmişliğini kontrol edin ve fırından çıkarın ..Sonrada et veya tavuk yemeklerinin yanında ikram edin..
  • AFİYET OLSUN..


26 yorum:

  1. Hay maşallah ! Öyle iştah açıcı ki. Ellerin dert görmesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,görüntüyle lezzet eşleşiyor..

      Sil
  2. Una ricetta fantastica e molto invitante!!!! Buona serata

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık. Çok merak ettim tadını. Görüntü muhteşemmmm...Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence hemen deneyin,çok leziz oluyor..teşekkürler..

      Sil
  4. Mmmmmmmm harika kuzum eline saglik.

    YanıtlaSil
  5. Taze patatesi çok severiz. Ellerine sağlık nefis bir garnitür. Et, tavuk, balık yanına hatta tek başına bile çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Taze patatesin lezzeti bir başka,tek başına bile bir öğün bence..teşekkürler..

      Sil
  6. Tek kelimeyle Çok güzelllllhem de fırında olduğu için çok faydalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet fırında,tazecik,mis gibi ve hafif..

      Sil
  7. Hmmm sahane :-)

    ellerine saglik....

    YanıtlaSil
  8. ohhh kekikli falan misss
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet taze kekikle dahada bir güzel oldu..teşekkürler..

      Sil
  9. Canımmm kahve ve kurabiyeleri kaptım geldim,önce bu nefis patateslerden yiyelim onlar üstüne:)))Ellerine sağlık,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Deryacım...Aldım tabağı geliyorum]]

      Sil
  10. gel beni ye diyo hayatim bu patatesler muhtesem ellerine saglik B-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle oldu,çıktı fırından ve bitti..]]

      Sil
  11. Ellerine saglik diyorum yaz zamani genelde yaptigim bir tarif, ben pismesi sonrasi kasar peynirlerini uzeri yerine dilim halinda aralarina koyuyor birazda o sekilde izgarada tutuyorum:) afiyetler olsun diyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel olur,bir dahaki sefere bende öyle yapacam..teşekkür ederim..

      Sil
  12. These looks lovely!!! Need to try asap!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. It is very delicious..You must try...

      Sil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic