İFTAR MENÜSÜ 5

Bugün yine iftar için nefis bir menü hazırladık..Menümüzün doyurucu,hafif ve birbirine uyumlu yemeklerden oluşmasına dikkat ettik..Başlangıç olarak nefis bir yayla çorbası hazırladık.



Çorbamızın arkasından nefis bir sebzeli ,kaşarlı tepsi köftesi servis ettik.Yanına tereyağlı ,nohutlu pirinç pilavı eşlik etti..


Ara sıcak olarak iftar sofralarının vazgeçilmezi sıcacık çıtır çıtır bir peynirli börek,yanındada buz gibi taze vişne kompostosu vardı..




 Ve finalde, tatlısız olmaz tabiki Osmanlıdan günümüze gelen nefis bir sütlü tatlı KEŞKÜL`Ü FUKARA!!!


MENÜMÜZ
Yayla çorbası
Sebzeli tepsi köftesi
Pirinç pilavı
Vişne kompostosu
Marul salatası
Keşkül`ü fukara
Hepinize afiyet olsun...



19 yorum:

  1. Ohh, afiyet olsun..Her gününüz ramazan bereketiyle geçsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Elifcim..Hepimizinki bereketli olsun..

      Sil
  2. Canım ellerine sağlık nefis bir menü sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Menü süper ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. BALIM ELİNE SAĞLIK SEN YAPARSIN GÜZEL OLMAZDI ÖPTÜM KUZUM:)))

    YanıtlaSil
  5. Tam benlik bir menü olmuş. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buyurun beraber yiyelim..]}}teşekkürler..

      Sil
  6. Nurşen ablacımm yine harika yemekler hazırlamış
    Geriye dönük inceledim neler paylaşmışşın:)
    Ellerine sağlık,hayırlı ramazanlar
    Sevgilermle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim,nerelerdesin özledik..Teşekkür ederim..Hayırlı ramazanlar canım..

      Sil
  7. merhaba sizi googlede revani araken keşfettim klasik revaniyi ilk defa denicem ama sanki bana unu fazla gelmiş gibi geldi :/ bakalım fırından nasıl çıkar, yemek tarifleriniz cok güzel, be ama kaşarlı tepsi köftenin tarifini istiyorum ben de sizin gibi bir menü çıkarayım misafirlerime, emeğinize sağlık artık takipteyim sizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emine hanım hoşgeldiniz bloğuma...Beğenmenize memnun oldum..Revani tarifini bende cafe portakaldan aldım ,birebir uyguladım..Üç bölü dört bardak un fazla değil..İnşallah üç veya dört diye anlamdınız...Köfteyi yarın yayınlıyacağım,şimdiden ellerinize sağlık..sevgiler.

      Sil
  8. fazla geldi 3 bucuk su bardagı un kattım ve öyle anladım maselef sonuc ne yazık ki olmadı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emine hanım çok üzüldüm keşke yapmadan önce mesaj atsaydınız..Ben bir bardağın üçte dördünü anlatmak istemiştim..yoksa ölçü tamdı..[[

      Sil
  9. 1:( acemisi olunca böyle oluyor işte :( benim gibi anlamayanlara da yanına ayrı not düşsseniz ölçülerde olmaz mı :/

    YanıtlaSil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic