SEMİZOTLU CACIK

Tazecik semizotlarından şöyle bol sarmısaklı cacık yaptık..İftar soframızda ,yemeklerimizin yanına çok yakıştı..Hazır tazecik semizotları tezgahlardayken ,bu çok pratik,sağlıklı ve nefis lezzeti sık sık yapın..Sofralarınızdan eksik etmeyin..

MALZEMELER
1 demet semizotu
2,5 su bardağı yoğurt
2 diş sarımsak
1 tatlı kaşığı kuru nane
1 çay kaşığı tuz
YAPILIŞI
  • Semizotunu iyice yıkayın ve kurutun.Sonrada yapraklarını ayıklayın.
  • Sarmısakları dövün.
  • Yoğurt,semizotları,kuru nane,dövülmüş sarmısaklar ve tuzu geniş bir kasede karıştırın.Sonrada dolaba koyun,iyice soğuduktan sonra kaselere koyup servis edin.
  • Tarif ,4 kase cacık için yeterlidir.
  • AFİYET OLSUN..

14 yorum:

  1. Canım serin serin harika olur iftarda ellerine sağlık.Bereketli iftarlar,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deryacım teşekkür ederim..Sizede hayırlı iftarlar..sevgiler..

      Sil
  2. gülüm şimdi ne iyi gider soğuk soğuk
    ellerine sağlık
    hayırlı günler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,soğuk soğuk çok keyifli..teşekkürler..

      Sil
  3. Canim yemegine ve ozellikle tabagina bayildim :) Ellerine saglik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Juliacım..yazlık kolleksiyonlarım ..}}sevgiler..

      Sil
  4. Eline sağlık.Çok sağlıklı ve çok leziz sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Semacım..sevgiler,

      Sil
  5. Bu muhteşem birşey gerçekten. Kötü tarafı, maya alerjim olduğu için, çok sevmeme rağmen yoğurt yiyemiyorum. Böyle lezzetli şeylerde de hep yoğurt var :(
    Bazen boşverip, iki gün evde şişmiş ve kızarmış bir suratla oturmaya kendimi hazırladığımda, vuruyorum kendimi mayalı yiyeceklere. İşte o günlerde mutlaka yapılacak bir tarif...
    Sevgiler gönderiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy cok üzüldüm Heyyficim.YAA..Alerjyi benden iyi kimse bilemez.Geçmiş olsun..Ama beraber yaşamayı öğreniyorsun işte.Mayalı şeyler olması çok kötü,neyse boşver başka lezzetler yersin sende..öpüyorum sevgiler.

      Sil
  6. Semizotunun her halini seviyorum,muhteşem bir lezzet,ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende bayılıyorum,şimdide tazecik süper..teşekkürler..

      Sil
  7. Ellerine sağlık canım serin serin nefissss...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic