BAYRAMA HANGİ TATLIYI YAPSAK???? [2013 BAYRAM TATLILARI]

Mübarek Ramazan ayı bitiyor ve bayram geliyor..Bütün evleri, bayramda misafire ne ikram yapsam  telaşı sardı..Hazırlıklar günler öncesinden başladı..Bizde Nurlumutfakta olarak sizlere yardımcı olabilmek için arşivimizdeki tatlılardan, bayrama özel  güzel bir kolaj hazırladık..Bu nefis tatlardan mutlaka bir tanesi sizin içindir...Unutmayın evde kendi ellerinizle hazırladığınız ikramlara hiç bir lezzet uymaz!!! Resimlerin altındaki isimlere tıklarsanız ,tariflere blogdan kolayca ulaşabilirsiniz.

BAYRAMINIZ ŞEKER TADINDA GEÇSİN.

İYİ BAYRAMLARRR!!!!!!

 
 
 
 
 
 


Ayrıca geçen sene hazırladığımız bayram tatlıları na buradan bakabilirsiniz.
 
 
 
 

16 yorum:

  1. hepsı cok uzel bence hepsı denenmeli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Selmacım..sevgiler..

      Sil
  2. Evet canım ya kaç gündür düşünüyorum hangi tatlılardan yapsak misafirlerimize...
    Ellerine sağlık canım bunların hepsi birbirinden güzel kafamı daha da karıştırdın şimdi yandım işte...
    Sevgilerimle canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emelcim sen hangisini yaparsan mutlaka çok güzel olacaktır..ellerine sağlık canım..sevgiler..iyi bayramlar..

      Sil
  3. Senin komsun olmadigimiz icin esimle cok uzuluyoruz Nursen ablacim :))) Hepsi muhtesem gorunuyorlar... Ellerine saglik canim...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Juliacım komşu olsak ne güzel olurdu..Komşuda pişer sizede düşerdi]]]Ama şaka bir yana çok memnun olurdum,her zaman beklerim..teşekkürler sevgiler..

      Sil
  4. Canim harikasin eline saglik tatlilardan aldim. Aksam yicem mmmmmm hayirli bayramlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,hayırlı bayramlar..

      Sil
  5. Ben oyumu muzlu milföyden yana kullanıyorum :)
    İyi bayramlar canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En tehilkelisini seçmişsin,ben yaptımmı dayanamıyorum tepsinin yarısını yiyorum..Okadar güzel ve keyifli ki..Bayılacaksın..En tatlı bayramlar..

      Sil
  6. Merhabalar;
    Blogunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    419. takipçin benim.. :)
    Bana da gelirsen sevinirim :)
    ♥ Sevgiler ♥
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,hoşgeldiniz bloğuma..Tabiki uğrarım..sevgiler..

      Sil
  7. Nursencim bunlarin hepsi mukemmel. Zaten blogun mukemmel. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arzucum çok teşekkürler,sevgiler..

      Sil
  8. Hepsi nefissss..Saglikli huzurlu bayram diliyorum sana ve ailene..sevgiler

    YanıtlaSil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic