İYİ BAYRAMLAR!!!!

Yarin arefe bu aksam son sahur....
Bugün mübarek Ramazan ayının son günü,AREFE!!!Sıcaklarda büyük bir sabırla tutulan orucun son günü..Koskoca bir Ramazan ayını bütün güzelliğiyle ,huzurla bitirdik.
Yarında, hayırlısıyla bütün neşesiyle BAYRAM..
Üzüntülerin,özlemlerin bir kenara bırakıldığı,kırgınlıkların kalmadığı,şeker tadında bayramlar olsun hepimize..
Bol bol el öpeceğiniz,öptüreceğiniz keyifli,mutlu,neşeli bayramlar olsun !!!
Allah ,inşallah hayırlısıyla hepimize tekrarını nasip etsin.
İYİ BAYRAMLAR.!!!!



16 yorum:

  1. Neden elveda diyorsunuz seneye yine gelecek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elveda demedimki,hoşgeldin bayram diyorum..]]

      Sil
  2. Sevdiklerinle sağlık ve neşe içinde bir bayram diliyorum ben de Nurcum..İnşallah tekrarlarını da görelim hep birlikte..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Eliftcimm,hepberaber..En güzel bayramlar..sevgiler..

      Sil
  3. Merhaba nursen hanım size bir şey sormak istiyorum benimde blogum var,yardımcı olursanız sevinirim.
    Tariflere bağlantı link verdiğimde kontrol için tıklıyorum tekrar yayınladığım sayfa çıkıyor tariflere yönlendirilmiyor neden acaba?Şimdiden teşekkürler iyi Bayramlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Hayriye hanım..Şimdi resmi yükliyeceksiniz altına yazı yazacağınız zaman bağlaya basacaksınız üst boşluğa yemeğin adını yazacaksınız,alt boşluğada yayınladığınız yemeğin linkini googledan bulup onu kopyalayıp,o boşluğa yapıştırırsanız,ozaman olur..Kolay gelsin..hayırlı bayramlar..

      Sil
    2. Teşekkür ediyorum.Fakat Bir fotoğrafta 4 farklı tarif var aynı anda hepsinin adını arada virgüllerle yazıyorum sayfalarına yönlendirilsin diye olmuyor,tek bir tarif gösteriliyor,diğerleri yok sayılıyor.

      Sil
    3. Hayriye hanım merhabalar..Resimdeki tariflerin sırayla linkini kopyalıyacaksınız,hepsinin ayrı linki var,sıradan onları yanyana yazıp bağlıyacaksınız.O zaman hangi tarife basarlarasa o tarif çıkar.

      Sil
    4. Yaa deli olucam;olmuyor adres çubuğunda yazan tarifin linkini alttaki kutucuğa yanyana yazdım,üst kutucuğa tariflerin sadece adlarını yan yana yazdım eror veriyor yok yapamıyorum :(( Gerçekten çok teşekkürler nursen hanım vaktinizi ayırım yardımcı olduğunuz için ama pes ediyorum...

      Sil
    5. Alt alta yazdım bende yan yana inat etti :D

      Sil
    6. Rica ederim,alt alta olsun.Mühim olan olması..kolay gelsin..sevgiler..

      Sil
    7. Teşekkürler size de kolay gelsin hoşçakalın...

      Sil
  4. Her gününüzün bayram tadında geçmsi dileğiyle nice bayramlar..kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şükran hanım çok teşekkürler,bendende sizlere kocaman sevgiler..İyi bayramlar..

      Sil
  5. Sevdiklerinizle güzel bir bayram dilerim hayırlı bayramlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,hepimize inşallah..sevgiler.

      Sil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic