SUPANGLE

Bugün mutfağımız yine çocuklar için çalışıyor.!!!

Okuldan dönen çocuklarımıza tatlı bir süprizimiz var.Süprizimiz ne mi???Nefis mi nefis,bol çikolatalı leziz ev yapımı anne supanglesi..Çocuklarınız bu lezzete bayılacak.Haydi hanımlar bu kolay,bol vitaminli ve lezzetli sütlü tatlıyı hemen hazırlayın..Daha soğuyup çocuklara yetişecek!!

MALZEMELER
1 kilo +1 su bardağı süt
1 yumurta
1\2 küçük su bardağı un
1 su bardağı şeker
1 yemek kaşığı nişasta
2 dolu yemek kaşığı kakao
1 paket vanilya
50 gr.tereyağ veya margarin
80 gr.bitter çikolata
10 adet kedidili
1 çay bardağı süt+ 1 tatlı kaşığı nescafe[kedidilini ıslatmak için]
süslemek için fıstık
YAPILIŞI
  • Sütünüzün 1 kilosunu,vanilyayı  ve şekeri bir tencereye koyup ,ocağa koyun.
  • Un,nişasta,yumurta ve kakaoyu bir kasede karıştırın.Üzerine bir bardak süt ekleyerek,tekrar pürüzsüz bir hal alıncaya kadar karıştırın.
  • Hafif ısınan sütünüze, yavaş yavaş karıştırarak unlu karışımınızı dökün.Kaynayana kadar karıştırmaya devam edin.Kaynamadan karıştırmayı bırakmayın,topaklanır.
  • Kaynayan kremanıza tereyağınızı ve çikolatanızı ekleyin ve kısık ateşte iyice pişirin.Pişirirken karıştırmaya devam edin.
  • Supangleyi koyacağınız kaselere, birer kedi dilini ikiye keserek kasenin altına koyun.Üzerlerine birer yemek kaşığı nescafeli sütten ekleyin.Daha sonrada pişen supanglenizden koyun.
  • Hazırladığınız supanglelerin üzerini fıstık veya fındıkla süsleyin ve buzdolabına koyun.İyice soğuduktan sonra servis edin.
  • Bu ölçüden 10 kase çıkıyor.!!!
  • AFİYET OLSUN.



22 yorum:

  1. harika ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. canım eline sağlık aldım kaçtım bir tane:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arzucum afiyet şeker olsun,sevgilerimle..

      Sil
  3. Yalnız çocuklar mı? Ben de bayılırım, mmmhhh, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben 2 çanak yedim bile,akşama çocuklara kalırmı bilmem..teşekkürler.

      Sil
  4. Ellerine sağlık canım.sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar,
    Ellerinize emeğinize sağlık. Nefis görünüyor. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,Seldacım..sevgilerimle..

      Sil
  6. canım eline sağlık sevilmezmi sen yaparsında:)))

    YanıtlaSil
  7. Sunum da çok hoşmuş :)Ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büşracım teşekkür ederim,sevgilerimle..

      Sil
  8. Buna benim oğlum bayılır eminim . En kısa zamanda yapılıp küçük canavar şımartılacak ;) eee aslında bende bayılırım da kendımı kaybederim diye korkuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,kendinize dikkat.Ben ikinci supanglede zor durdum..!!

      Sil
  9. Canım merhaba bendeki bitti şuradan bir kup alsam:))Bu arada kupların da nefisss:))Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki Arzucum,keyifle ikram ederim.Teşekkürler..sevgiler..

      Sil
  10. Ellerine saglik Nursencim. Tarif super yalniz ben sunuma da bayildim. Sevgiler canim.

    YanıtlaSil
  11. Nurşenim bu ne güzellik böyle görsel ve lezzetsel olarak süper ...
    Bayılırım supangleye eskiden pastaneye gidince ilk tercihim supangle olurdu...
    Ellerine sağlık canım benim sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Emelcim, bende her yaptığımda eski Sun pastanesindeki anılarım canlanıyor..Sun pastanesine her gittiğimizde önce supangle sonrada muzlu rulo yerdik!!!Teşekkürler canım..

      Sil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic