NURLUMUTFAKTA`DAN BAYRAM LEZZETLERİ

Bugün arefe,yarın da kurban bayramı.!!!

Bütün evlerde bayram telaşı ve hazırlıkları günler öncesinden  başladı..Tatlılar,çikolatalar,pastalar,kekler,börekler,ev yapımı tazecik içecekler ,daha neler neler hazırlanıyor...En güzel bayram ziyaretleri yapılacak,büyüklerin elleri öpülecek,gönüller alınacak,sevgi, saygı dolu ,keyifli,eğlenceli bir bayram olacak..Yemekler yenecek,keyifli sofralar hazırlanacak,hep beraber oturulup kalkılacak...!!!

Kurban bayramında sofralarda yemekler ,genellikle et ağırlıklı oluyor..Sofralar daha özel hazırlanıyor,daha özel et yemekleri pişiyor ve ikram ediliyor..Tabi bu et yemeklerinin sonrası tatlısız olmuyor..Sonrada leziz çay sofraları hazırlanıyor..Bayram demek geleneklerimizde izzet,ikram  demek,misafir demek..... Bizim de  sizlere Nurlumutfakta`nın mutfağından ,  bu izzet ve ikram şöleni için  lezzetli önerilerimiz var...Bu nefis lezzetlere mutlaka bir göz atın, biri mutlaka sizin içindir...!!

En güzel,en tatlı,en leziz,en mutlu ,en keyifli,en huzurlu bayramlarrrrr....


ISPANAKLI BAKLAVA BÖREK,,TEPSİDE KOLAY BİBERLİ EKMEK ,KARAMELLİ TARTÖLETLER ,,NESCAFELİ KREM KARAMEL

BAYRAM TATLILARI 2012 ,BAYRAM BÖREKLERİ ,BAYRAM TATLILARI 2013 ...Bu lezzetlerimizede göz atmadan mutfağa girmeyin.!!!!

***Bu lezzetlerin tariflerine ,yazılara tıklıyarak ulaşabilirsiniz..




30 yorum:

  1. canim hepsi birbirinden güzel ve lezzetli görünüyor ellerine saglik canim mutlu saglikli huzurlu bayram gecirmeni diliyorum canim sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gügücüm,hepberaber güzel bayramlar görelim inşallah..Sizlerede en güzel bayramlar..sevgiler..

      Sil
  2. Ellerine sağlık canım hepsi çok güzel . Ama ben en çok limonata çeşmene ( isim bulamadım) bayıldım. İyi bayramlar canım arkadaşım ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür edrim Gülaycım..Sizlerede iyi bayramlar..sevgiler..

      Sil
  3. Nurşen''ciğim, ne çok isterdim senin gibi becerikli olup ortaya bu lezzetleri çıkarabilmeyi...
    Ellerine sağlık canım...
    Bayramını kutluyorum...
    Sağlıkla, huzurlu nice güzel bayramlar dilerim...
    Sevgiler gönderiyorum sana ve ailene...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Heyyficim,teşekkür ederim..Amin hepbirlikte..Sizlerede en güzel bayramlar..sevgiler,selamlar..

      Sil
  4. her şey nefis görünüyor canım,eline sağlık.hayırlı bayramlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,sizlerede hayırlı bayramlar..sevgiler.

      Sil
  5. Nurşencim becerikli arkadaşım bu bayramda şölen var sizde desene...
    Afiyetler olsun...Kurban bayramın sağlık ,mutluluk ve afiyetle geçsin inşallah...
    Sevgilerimle sımsıkı sarıldım sana kocamannnnn öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emelcim çok teşekkürler,hepberaber güzel,mutlu bayramlar inşallah..çok öüpüyorum,sevgiler..

      Sil
  6. Canım sana da sevdiklerinle birlikte geçireceğin mutlu bayramlar diliyorum.
    Bayram için yaptığın tatlı-tuzlu herşeyden tadıp kaçıyorum.
    Hepinize sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pırılcım teşekkürler,hepimize mutlu,sağlıklı,güzel bayramlar olsun..sevgiler..

      Sil
  7. Great collection of recipes!

    YanıtlaSil
  8. merhaba...size iade i ziyarete geldim. ikramların hepsi muhteşem olmuş. ellerinize sağlık.bende sizin takipçinizim artık.kurban bayramınız şimdiden kutlu olsun..sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz,Çiğdem hanım..teşekkürler,iyi bayramlar..

      Sil
  9. nutella içli kurabiye mi..adı bile yetti kesinlikle deneyip yazıcam size..mutlu bayramlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK AMA ÇOKK BEĞENECEKSİNİZ..MUTLU BAYRAMLAR..

      Sil
  10. Mutlu bayramlar , sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynepcim sizlerede en güzel bayramlar,sevgiler..

      Sil
  11. Hepsini bir anda yapmak geldi içimden okadar güzellerki ayırım yapmak çok zor. Ellerine sağlık Nursenciğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gülcüm..Gönlün hangisini istiyorsa onu yap canım.Hepsi çok güzel,ben seçim yapamadım..sevgilerimle...

      Sil
  12. Nursencim paylastiklarinin hangi birinden alacagimi bilemedim:) hepsinden bir tabak yaptim:) Saglikli Mutlu Bayramlar diledim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşım sanada en güzel bayramlar olsun,hepsi san feda!!!Sevgiler..

      Sil
  13. harıka ikramlar bunlar anlasılan bu bayram cok tatlı geçecek ellerıne sağlık bayramın mübarek olsun takıbe de aldım sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz bloguma,evet bayram tatlı demek bence..teşekkür ederim,sizlerede iyi bayramlar..sevgiler..

      Sil
  14. Hepsi muhtesem gorunuyorlar Nursen ablacim... Mutlu bayramlar canim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Juliacım,teşekkür ederim.Sizlerede en güzel bayramlar..

      Sil
  15. Harikasın canım benim ellerine sağlık hepsi kusursuz ve leziz sen den öğreneceğim çoook şey var öpüyorum canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkürler,güzel bakan güzel görür..Bende seni öpüyorum..

      Sil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic