YILIN İLK ÇAY MASASI

Evettt,yılın misafir sezonunu açmış bulunuyorum...!!!Bu yılın ilk misafirleri ,yine çok sevdiğim arkadaşlarımdan oluşan küçük bir gruptu..Büyük bir keyifle hazırlıklar yapıldı.Hafif,uyumlu ve sağlıklı bir menü olmasına dikkat edildi..Sonunda da  keyifle yenildi ve içildi..

Soframda her zamanki gibi salatalar ön plandaydı..Daha sağlıklı olması için,az hamur işi ,çok sebze..!!

Tabiki sonrada bir tatlı ziyafeti..Ama tatlıda kısmında ne kadarda istesem kısıntı yapamıyorum..  Bence her sofrada mutlaka bir tatlı finali olmalı..!!Tatlılar birazcıkta olsa,günün ödülü olmalı..

Soframızda neler mi vardı???      

Nefis ve pratik bir mantı.. KOZA MANTI          

Narlı,ıspanak salatası..                  

Kuru domateslı yeşil salata..    

Yeşil mercimekli kuskus salatası..

Beşamel soslu cevizli kabak..

Pastane usulu tuzlu çubuk..

Vee domatesli süs biberi turşusu ..

Tatlı köşemizde de,

Muzlu milföy pastası ,mezekili bezeler,çikolatalı elmas kurabiye vardı..




38 yorum:

  1. dört dörtlük bir sofra hazırlamışsınız nursen hanımcım ellerinize sağlık misafirlerinizede afiyet diliyorum sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,sevgilerimle..

      Sil
  2. Bezen yirtici8 Ekim 2013 10:03

    Muhteşem bir ziyafet....Nurşen'ciğim arkadaşların çok şanslı....Ellerine sağlık yiyenlerede afiyet olsun...Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bezen ablacım çok teşekkürler,sevgilerimle..

      Sil
  3. Herşey çok lezzetli görünüyor. Havalar soğuyunca misafir sezonu da açılıyor bizim evde....
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,nihayet havalar soğuyor,evlerimiz yerleşti..Misafirlerimizi bekliyoruz..sevgiler.

      Sil
  4. Nurşen Ablacım mükemmel bir masa hazırlamışşın
    İkramların herbiri birbirinden nefis görünüyor
    Harika bir menü bende salata ağırlıklı menüleri çok seviyorum
    Ellerine sağlık
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çay ve yemek sofralarında salatalar benim vazgeçilmezim..Yapmayıda,yemeyide çok seviyorum..Birde çok sağlıklı tabi..Teşekkür ediyorum canım,sevgilerimle..

      Sil
  5. SANIRIM BEN YOK OLDUM ŞUAN:)

    YanıtlaSil
  6. koza mantııı nesiff nefiss herşey harika ablacım

    YanıtlaSil
  7. Becerikli arkadaşım çok güzel bir menü ve çok şık sunumlar hazırlamışsın gene eline sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semacım çok teşekkür ederim..sevgilerimle..

      Sil
  8. her şeyi çok beğendim ellerine sağlık sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  9. Benim üç tane gün grubum var ve hiçbiri (sayemde tabii :)) üç çeşitten fazla yapamıyor :))))))))))) Vallahi gelmem.. diye ant verdim, sağolsunlar riayet ediyorlar.. Siz naapmışsınız Nurşencim böyle? Eminim hiçbirinizin kilo problemi yoktur bu kadar çeşit yapıp yediğinize göre :) Şaka bir yana, masa dört dörtlük, tartışmasız hem de.. Ellerine sağlık canım benim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşım bizdede var hiç olmaz mı hiç??Ama çok ot,az hamur idare ediyoruz,işte..SEVGİLER..

      Sil
  10. Çok nefis bir menü olmuş ellerinize sağlık,hemen koza mantıya göz atıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,koza mantıyı çok seveceksiniz..

      Sil
  11. Nurşencim bu resmen lezzet şöleni canım...
    Ellerine emeğine sağlık afiyetler olsun...
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emelcim,teşekkür ederim..sevgiler..

      Sil
  12. sultanlara yarasir bir sofra hazirlamisisniz ellerinize saglik cok güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Haticecim,sevgilerimle..

      Sil
  13. Gecenin 11.30 u su yaptiklarindan nasil istedim bir bilsen:)) cok salata az hamur isi ama ne cok sey yapmssin oyle;) hepsinden yeniliyor mu?? yani cok cesit varda kalanlari bana postala:) ellerine saglik nefis hepsi.. masan harika gozukuyor..bol sohbetli guzel arkadas gunleri olsun..sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok gibi görünüyor ama hepsi ot:]]]Yakın olsakta davet ertesi yapsaydık keşke..teşekkürler,sevgiler..

      Sil
  14. Canım ellerine sağlık hepsi nefis sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deryacım teşekkür ederim..sevgiler..

      Sil
  15. Nursenciğim,

    Masa düzeni ve nefis yemeklerle sultanlar gibi ağırlamışsın arkadaşlarını. Ne kadar şanslı davetine katılanlar.
    Herşey çok güzel, ellerine emeklerine sağlık.
    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,Işılcım..sevgilerimle..

      Sil
  16. herşey harika..menü süper....ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  17. Sofraya bak...Neler yapmissin yine canim... Bayildim!!! Ellerine saglik Nursencim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağlıklı çay sofrası Juliacım..:]]Teşekkürler..

      Sil
  18. Akşam akşam bu güzellikleri görmek hiiç iyi olmadı hepsini canım istedi valla :)) Ellerine sağlık canım, herşey muhteşem görünüyor. O masada olmak isterdim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buyurun gelin diyecem ama hiç bir şey kalmadı..Ben size yenisini hazırlayım...beklerim..teşekkür ederim..

      Sil
  19. Harika bir sofra canım herşey mükemmel ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür edrim canımm.sevgiler..

      Sil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic