Çikolata Kremalı Muffin [Cupcake]

 

Evettt!!

Bugün Nurlumutfakta`da yine bir lezzet şöleni yaşanıyor..Mutfağımızdan bol çikolatalı kokular geliyor..Ne mi pişiriyoruz???Bol çikolatalı ,nefis kremalı muffinlar.Bu muffinlara çocuk,büyük herkes bayılacak..Tek kelimeyle parmaklarını yiyecek!!!

Bizden söylemesi..



MALZEMELER

MUFFİN HAMURU
3 yumurta
1 su bardağı şeker
1\ 2 su bardağı sıvıyağ
1\2 su bardağı süt
3 yemek kaşığı kakao
1 çimdik tuz
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
1 paket bitter çikolata[80 gr.]
1 ,5 su bardağı un 
16 -18 adet muffin kağıdı
KREMASI
1 paket süt kreması 200ml.
2 paket bitter çikolata
1 paket çikolatalı dolgu kreması +1 çay bardağı süt
YAPILIŞI
  • Un,kabartma tozu,tuz ve kakaoyu bir kaba eleyin.
  • Çikolatayı ince ince doğrayın.
  • Yumurtaları vanilyayla iyice çırpın,daha sonra şekeri ekleyip,tekrar şeker iyice eriyinceye kadar çırpın.Sonra sırayla süt,sıvı yağ,en sonda unlu karışımı ekleyin ve karıştırın.Son olarakta doğranmış çikolatayı da ekleyin.
  • Muffin kağıtlarınızın içine,muffin karışımınızdan kağıtların 3\4 ü dolacak şekilde doldurun.
  • Muffinlarınızı önceden ısıtılmış 175 derecelik fırında 25 dakika kadar pişirin.Keklerinizin pişmişliğini kürdan testiyle kontrol ettikten sonra fırından çıkarın ve soğumaya bırakın
  • Kremanız için,soğuk süt kremasını mikserle iyice kabarana kadar çırpın,içine 1 paket çikoltalı dolgu kreması ve 1 çay bardağı sütüde ekleyip tekrar iyice çırpın.En son bu karışımın içine benmari usulü eritilmiş çikolatanızı da koyup,kremanızı tekrar iyice çırpın.Koyu kıvamda bir krema olacaktır.Hazırladığınız kremayı soğuması için buzdolabında 15 -20 dakika kadar bekletin ve daha sonra sıkma ucu taktığınız sıkma torbasına koyup,iyice soğuyan muffinlarınızın üzerine sıkarak  süsleyin..
  • AFİYET OLSUN..

35 yorum:

  1. bayildim gercekten harika ellerine saglik hayatim,sevgilerle,mutlaka deneyecegim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim arkadaşım,çok beğeneceksin..sevgiler.

      Sil
  2. Merhabalar,
    Ellerinize emeğinize sağlık. Nefis görünüyor. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
  3. Harika ellerinize saglik,bu sekilde bende yapmak istiyorum insallah!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence deneyin,çok kolay ve çok lezzetli..teşekkürler..

      Sil
  4. Sıcak çikolata kokuları buraya kadar geldi...Ellerine sağlık. Elimdeki yapılacaklar listesinde yerini aldı bu tarifte, sanıyorum 2014'ü 1000 kilo bitireceğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok şekersin,Eliftcim..Bir şeycik olmaz,bir taneden.:]]teşekkürler..

      Sil
  5. enfes gorunuyor elınıze saglık

    YanıtlaSil
  6. Uf, uf, uf..... Bu pastaciklari yemeyelim de, ne yapalim.... Ellerinize, emeklerinize saglik... Bir tane alabilir miyim...??? :)
    Sevgilerimle, Filiz Bircan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki,kaç tane isterseniz buyurun..Teşekkürler..

      Sil
  7. oğlumla bakıyoruz içine düştük desek yeridir harika ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,kıyamam ben ona..Onada yapalım hemen..:]

      Sil
  8. Nursen ablacim bana biseyler oluyor:)) sayfana gelince hep olan seyden:)) yutkuna yutkuna bi hal oluyorum;) cok guzellllllllleerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın.:]Yutkunma gel ben sana ikram edeyim..

      Sil
  9. Nurşenciğim, şölen ki ne şölen. Mavinin de dediği gibi yutkunmaktan, bi hal oluyoruz. Hep de en çok özlediğim şeyleri yapıyorsun. Birgün aşüre, birgün cup kek. Ellerine sağlık canım, sizlere de afiyetler olsun
    Çok öpüyorum canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Işıl ablacım güzel yorumun için çok teşekkürler,sen hiç yutkunma ben sana ne istiyorsan hazırlayıp,kargo yaparım...sevgilerimle..

      Sil
  10. Nefiss gorunuyor Nursencim her tarifin gibi...ben de yapilacalar listeme aldim. Ellerine saglik canim. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  11. Nefis olmuslar. bayildim goruntulerine. ilk firsatta deneyecegim. Elinize saglik. sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,yemesi de yapmasıda çok keyifli:]]

      Sil
  12. bulana bulana yemek istiyorum bunlardan ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  13. Canım,
    bu görüntü aklımı başımdan aldı. Muhteşemmmm. Ellerine sağlık.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,lezzetide mükemmeldi..sevgilerimle..

      Sil
  14. Enfes gözüküyorlar....... Olsada yesekkkkkkk...ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler..Buyurun bekleriz..sevgiler.

      Sil
  15. Enfes gözüküyorlar....... Olsada yesekkkkkkk...ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  16. Bayildim canim... Nefis gorunuyorlar! Ellerine saglik...

    YanıtlaSil
  17. uzun zamandır yoktum ama görüyorum ki hala enfes şeyler yapıyorsun :) Ellerine sağlık ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gizemcim..Sabah sabah moral oldu..sevgiler.

      Sil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic