ŞURUPLU KAKOLU KURABİYE[KAKAOLU ISLAK KURABİYE][BROWNİE KURABİYE]

Bugün Nurlumutfakta`dan sizlere, yiyenin asla 1 taneyle yetinmeyeceği ve yok böyle bir lezzet diyeceği ,bir kurabiye tarifi geliyor.Yapması kolay,lezzeti olay tatlardan..

Kurabiyemiz  bol kakaolu ..Ve birde şuruplu..

Anlıyacağınız,tatlıyla,kurabiye arası bir lezzet..

Ama ne lezzet.!!!!!!!

Hala tatmadıysanız mutlaka deneyin ve tadın..

Ve de tattırın...

MALZEMELER
1 yumurta
125 gr.yumuşak tereyağ veya margarin
1 çay bardağı sıvı yağ
1 çay bardağı pudra şekeri
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
1 portakal rendesi
2 ,5 tepeleme yemek kaşığı kakao
aldığı kadar un[2,5 su bardağı kadar]
ŞERBETİ
1 büyük su bardağı şeker
1büyük  su bardağı su
1 çay kaşığı limon suyu
ÜZERİ İÇİN
yeşil fıstık
YAPILIŞI
  • Hamur malzemeleriyle kulak memesi yumuşaklığında bir hamur yoğurun.
  • Daha sonra ceviz büyüklüğünde kurabiyeler hazırlayarak fırın tepsisine dizin.Sonrada 175 derece ısıtılmış fırında 15-20 dakika kurabiyelerinizin üzeri  çatlayana kadar  pişirin.
  • Şerbetini kurabiyeleri hazırlamadan önce hazırlayın.Şerbet için su ve şekeri 5-6 dakika kadar kaynatın,sonrada limon suyunu ekleyin ve bir taşım daha kaynattıktan sonra ocaktan alın.Ve buzdolabına koyup, iyice soğutun.
  • Pişen kurabiyelerinizi fırından çıkarın ve ilk sıcaklığı çıktıktan sonra şuruptan her bir kurabiyenin üzerine 3 -4 kaşık  dökün.Daha sonrada kurabiyelerinizin üzerini dövülmüş yeşil fıstıkla süsleyin.şerbetini iyice çektikten sonra servis edin.
  • Kurabiyelerimiz bekledikçe dahada lezzetleniyor!!!
  • AFİYET OLSUN..


22 yorum:

  1. Nursencim sen ne yaparsan yap mutlaka cok guzeldir. Ellerine saglik canim. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Arzucum,şımartıyorsun beni..kocaman sevgiler..

      Sil
  2. Tam yemelik harika görünüyor.ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hülyacım,tam yemelik haklısın..süperdi..teşekkür ederim..

      Sil
  3. Canım,
    haklısın ben en azından iki tane yerim. Muhteşem görünüyor.Ellerine sağlık.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla benim ki kaç 2 tane oldu,hatırlamıyorum..teşekkürler..sevgiler.

      Sil
  4. nefisss oluş canım üçünü ben kaptım sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Lezzetini hayal bile edemiyorum mutfak dostum eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,canım benim..sevgiler..

      Sil
  6. Ne guzelde dizilmisler oyleee.. gel beni ye diyorlar nursencim emegine saglikkk..:-)

    YanıtlaSil
  7. Ne yaptınız Nurşen Hanım insan bu lezzete dayanabilir mi ?

    Ellerinize sağlı enfes görünüyor.

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim..Biz dayanamadık,zatenn..:]]

      Sil
  8. Bizde de çok sevilir bu kurabiye, olsa da yesek ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen buyurun,bitmeden yetişin...:]]

      Sil
  9. Çok lezzetli görünüyor.Tarifinizi en kısa zamanda uygulamayı düşünüyorum. Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mürüvet hanım çok beğeneceksiniz..teşekkür ederim..Yorumunuzu bekliyorum..

      Sil
  10. Bir ara çok takılmıştım bu lezzete…
    Nefissss bir kurabiyedir bayılırım canım ellerine sağlık…
    Afiyetler olsun sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bizde takıldık,her fırsatta yapıp afiyetle yiyoruz..Bayılıyor ev halkı..:]]sevgiler..

      Sil
  11. Nasil guzel olmus bunlar... Elinize saglik olsun ..

    YanıtlaSil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic