YENİYIL SÜSLEMELERİ VE YENİYIL MASASI 2013

Koskoca 2013 iyi ve kötü günleriyle bitti, 2014  bütün güzellikleriyle yolda..!!!!

Bizlerde bütün güzelliği ve umutlarıyla bu yeni  yılı karşılamaya hazırlanıyoruz.....

İnşallah bu yıl hepimiz için sağlık, mutluluk,huzur,barış dolu çok güzel bir yıl olsun....!!!!

Yeniyıl hazırlıkları ise son hız devam ediyor..

Bütün sokaklar ışıl ışıl.Evlerimiz çoktan yeniyıl süslemeleriyle süslendi ve artık şimdi sıra  yılbaşı  davet masalarında..

Menüler hazırlanıyor,masa konseptleri belirleniyor..Geçen yıl kırmızı ağırlıklı bir masayla yeniyıl davet masalarına bir örnek sunmuştum..Bu yıl ki örnek masamız daha da bir renkli !!!!

Oturma düzeni yok,açık büfe şeklinde hazırlanmış..Noel babalarla ve geyiklerle süslenmiş ,çok neşeli eğlenceli ve lezzetli bir masa...




Masamızdaki servisler daha çok gümüş ağırlıkta...

Ama altın renksiz yılbaşı olmaz, tabiki de şamdanlarımız ve peçeteliklerimiz altın renginde!!

Masamızda ayrıca ,yeniyılın bereket simgelerinden olan  nardanda  bol bol var..



 Yılbaşı masalarında  menüler  kalabalık ve çeşitli  olur..

Bol çeşitli, herkesin damak lezzetine göre ...

Ve bizim menümüzden örnekler:

Zengin yeniyıl menümüze nefis bir peynir tabağıyla başlıyoruz..!!!


 Sonra da nefis bir humus,tahinli nohutlu lahana sarması,sarmısaklı köfte,zeytinyağlı yaprak sarması,sıkma,ıspanaklı açma börek,karışık kızartma ve salatalar var.

Ana yemek olarak tabii ki yılbaşının vazgeçilmezi fırında hindi ve kestaneli pilav..  Ve de hindi yemeyenlere özel nefis bir patlıcan kebapp...EEE daha ne olsunnn!!!!




En sonda tatlılarrr!!!

Yılbaşı sofası pastasız ve tatlısız olmaz tabiki...Nefis bir çikolatalı chiffon kek ,yılbaşının simgesi red velvet kek ve nefis kaymaklı bir  tel kadayıf..


Canım arkadaşım Aygül`e bu güzel masa ve kutlama için çok teşekkürler!!!

Hepimizee mutlu ,güzelll yıllar.!!!!!Afiyet olsun,iyi eğlenceler!!!

****Geçen seneki yeniyıl sofrasına buradan bakabilirsiniz..



30 yorum:

  1. Muhtesem bir sofra olmus. Emeginize elinize saglik. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,ben sadece resimledim ve bu güzelliği sizinde görmenizi istedim..sevgilerimle..mutlu yıllar..

      Sil
  2. Nurşen ablajım sen sizin evin koordinatlarını bi versen?bu nasıl bir görsel şölen inan yeme içme bir yana ortam çok keyifli görünüyor. Davetli herkes çok şanslı .. Şimdiden sana ve ailene güzel bir yıl dliyorum gönlünüzden geçen herşey 2014 de gerçekleşsin inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım,her zaman bekleriz..Süper bir ortamdı..Sizlerle paylaşmak istedim..Nice güzel mutlu sağlıklı ve neşe dolu yıllar..sevgiler..

      Sil
  3. Aygül hanımın ev adresi de olur :))

    YanıtlaSil
  4. Hayatın tatlarının dediği gibi sofra değil orta çağ gösterişinin yansıtıldığı bir filmden çıkma şölen olur bu ancak..emeklerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet soframız ve ortamımız tam bir şölen havasındaydı..Teşekkürler sevgiler..

      Sil
  5. Muhteşem... Mutlu yıllar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlu yıllarrr..teşekkürler,sevgiler..

      Sil
  6. Bellissimo post!!! Tanti cari auguri di buon anno!!!

    YanıtlaSil
  7. Öncelikle mutlu yıllar sana canım.
    Be bu yılbaşı size geleyim en iyisi.
    Yemesem de olur sadece kenarda oturim :)))
    Çok öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ne güzel olurr,yemeden olurmu hiçç:]]Bende çok öpüyorum..mutlu yıllar..

      Sil
  8. Herşey harika görünüyor . Eline , emeğine sağlık .
    Sağlık , mutluluk ve huzur dolu bir yıl diliyorum , sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,Zeynepcim..Sizlerede en güzel yıllarr..sevgiler..

      Sil
  9. bütün fotolara bir daha bir daha baktımm bayıldımm muhteşem görünüyor ellerinize sağlıkk. Sağlıklı ve mutlu bir yıl diliyorumm

    YanıtlaSil
  10. Tek kelime ile harika...Sağlıklı ve mutlu yıllar. Yeni yıl hepimiz için çok güzel geçsin...Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel dilekler..Hepimiz için gerçekleşsin..mutlu yıllar..sevgiler..

      Sil
  11. Canim iyi seneler olsun.. bu masa kesinlikle seyirlik hicbirini bozmaya kiyamam ben ..:-) emeklere saglik olsun afiyetler nursencim..:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arzucum biz seyretmedik,güzelliği bozmadan yedik valla:]]teşekkürler,hepsini ileteceğim..sevgiler.mutlu yıllar..

      Sil
  12. Sozun bittigi nokta. Hayran oldum. Yutkundum,yutkundum,yutkundum. Ellerinize saglik. Mutlu yillar diliyor kocaman sevgiler yolluyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arzucum,teşekkürler..Musmutlu yıllar..sevgiler arkadaşım..

      Sil
  13. Bu müthiş masayı nasılda gözden kaçırmışım…
    Ellerine sağlık Aygül Hanım'ın herşey harika…
    Sevgilerimle canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİZ,GERÇEKTEN SÜPER BİR MASA VE PARTİYDİ.SEVGİLERİMLE..

      Sil
  14. Canim bilgisayarim bozuldu. Bloguma bakamiyorum ve senin muhtesem sofrayi gormedim. simdi telefondan bakiyorum - bayildim. Sofra ne kadar guzel, yemekler hepsi birbirinden guzel. Ellerine saglik Nursencim. Mutlu yillar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkürler..Sizlerede musmutlu yıllar..sevgiler..

      Sil
  15. Canım,
    bu sofra için muhteşem sözü yetersiz ne demeli bilemedim. Ellerine sağlık benim becerikli arkadaşımın. Sofran kadar güzel bir yıl geçirmen dileğiyle, mutlu seneler.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepberaber mutlu güzel bir yıl gecirelim..tesekkürler,mutlu yıllar..

      Sil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic