DOSTLARLA SEVGİ YEMEĞİ VE SEVGİ DOLU TATLILAR..

Ev davetlerinin sıcaklığı,samimiyeti her zaman bir başka olur..Özenle hazırlanmış,ev yemekleriyle birlikte yapılan sıcacık dost sohbetlerinin tadına doyum olmaz..

İşte bugün Nurlumutfakta`nın evinde de böyle sevgi dolu sıcacık bir öğlen yemeği daveti vardı..

Yemeğimiz öğlen yemeği olduğu için  hafif , pratik yemekler ve salatalardan  oluşuyordu..Yemek menümüzü yine yöremizin nefis , lezzetli yemeklerinden seçtik.Biraz Antakya,biraz Adana mutfağı...

Neler mi pişirdik???


Antakya`nın meşhur  oyma köftesi,cevizli biberi ve yine Arap mutfağından nefis bir lezzet olan fettah humus..


Cevizli leziz bir tabule,tahinli patlıcan ve taze karnıbahar salatası..


Adana`mızın bol domates soslu nefis mantısı ve sıcacık sütlü mercimekli börek..


Tatlı menümüz ise yaklaşan sevgililer günü konseptliydi..

Konsept sevgililer günü olunca, tabiki hepsinde  kalp ve sevgi temalı ufak dokunuşlar vardı.

Frambuazlı kalpli macaronlar,damla sakızlı cheesecake ve beyaz çikolatalı frambuazlı irmikli kalpler..

Her zamanki gibi en çok övgüyü tatlı büfesi aldı..Sevgiyle yaptığım pastalarımı ve yemeklerimi  bütün sevgimle arkadaşlarıma büyük bir keyifle sundum..

Sofralarımız ve evimiz dostlarla,arkadaşlarla güzel!!

Bir daha ki davet menüsüne kadar sevgiyle kalın...




Diğer davet menülerimiz:


20 yorum:

  1. Canım misafirin olmak varmış her şey çok özel sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Deryacım,her zaman beklerim..Başımın üstünde!!!sevgiler..

      Sil
  2. Ama bunlar cok guzel gorunuyor.bende isterem.sevgi ve dua ile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah bir gün sizler içinde yaparım,teşekkürler..Sevgiler..

      Sil
  3. Yemeklere mi bakayim servislerin guzelligine mi hayran olayim neden Adanada yasamadigima mi uzuleyim....her zamanki gibi mukemmel otesi. Ellerine saglik arkadasim. Masallah sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arzucum çok teşekkürler,bekliyorum, Adanaya...

      Sil
  4. harika görünüyorlar sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. Hersey mükemmelin ötesinde Nursen'cim. Hem görsel , tadamasamda eminim, hemde nefaset olarak tam tam tam not. Ellerine,yüregine saglik canim. Bende bugün senin sam tatlisi tarifini yaptim yalniz Hatay'li bir takipcinin tavsiye ettigi gibi icine tahin ve üstünede Pekmez kullandim,harika oldu :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denizcim teşekkürler canım..Seninde ellerine sağlık,bende pekmez sürüyorum.Ama tahini denemedim.Bir dahaki sefere deneyeceğim inşallah.sevgilerimle..

      Sil
  6. Nurşenciğim,
    Bir dahaki davetini haber ver hemen bi uçağa atlayıp geleyim. Bu ne güzellik, bu ne nefaset! Olmaz böyle birşey dedirtecek cinsten vallahi. Ellerine, emeklerine sağlık canım. Süpersin sen SÜPER.
    Makaronların ise mükemmel. Artık diyecek söz bulamıyorum.
    Çok öpüyorum.

    Not. Siparişlerin geldi. Hazır, senin gelmeni bekliyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl memnun olurum bir bilseniz,siz gelin size özel davet yaparım ben..Macoranlar için sizden iltifat almak beni cok mutlu etti...İlk seferde kalpli yapabildim,çok güzellerdi..Sayenizde...Çok teşekkürler.Öpüyorum sizi,sevgiler..

      Sil
  7. nursen bu tarifleri de verecek misin?

    YanıtlaSil
  8. bayıldım yine bayıldım! muhteşemmm..

    YanıtlaSil
  9. Nursen hanım sitenizi takip ediyorum tarfleriniz çok güzel acaba Fettah humus ile patlıcan salatası tarifinide verecekmisiniz çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,teşekkür ederim..En kısa zamanda tariflerini yazacağım..

      Sil
  10. Merhabalar sayfanızı her gün takip ediyorum bir birinden lezzetli tarifleriniz için teşekkürler Fettah humus tarifinizi yayınlarmısınız teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ,en kısa zamanda sizin için yazacağım..sevgiler.

      Sil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic