FIRINDA SEBZELİ LEVREK

Bugün Nurlumutfakta`dan nefis yemek kokuları geliyor???Yemekte ne mi var?

Fırında nefis bir sebzeli levrek..

Yapması çok ama çok pratik..

Hazırlayın koyun tepsiye..

Yemekten  önce sürün fırına..

Siz sofrayı hazırlayıp,salatayı yapana kadar hazır bile.

Ekmeğinizi suyuna bana bana yiyin!!!

Hadi afiyet olsun!!!

MALZEMELER
4 tane levrek
4 adet defne yaprağı
4 adet limon
5 adet soğan
4 adet domates
8 diş sarmısak
12 sap maydanoz
4 yemek kaşığı sıvıyağ
tuz
1 yemek kaşığı kırmızı pul biber
YAPILIŞI
  • Levrekleri iyice yıkayıp,üzerlerini bıçakla kesin.Sonrada her tarafını tuzlayın.[Balık tuzu az sevmez,az atmayın.]
  • Limonları,domatesleri ve soğanları halka halka dilimleyin.
  • Sarmısakları soyup,irice doğrayın.
  • Büyükce bir fırın kabının altına soğanların,sarmısakların  ve limonların yarısını dizin.
  • Balıkların içine birer tane defne yaprağı,ikişer dilim soğan ve limon,üçer sapta maydanoz koyup,tepsideki sebzelerin üzerine dizin. 
  • Balıkların üzerine kalan limon ve soğan halkalarını,domates dilimlerini ve sarmısakları koyun.Üzerine biraz daha tuz ve kırmızı pul biber serpin.En üzerinede sıvıyağı gezdirin.Daha sonrada tepsinizin üzerini aliminyum folyoyla kapatıp,önceden ısıtılmış 200 derece fırına koyup 40-45 dakika kadar pişirin.Son 10 dakika tepsinizin üzerinden folyoyu alıp,balıklarınızın ve sebzelerin biraz kızarmasını sağlayın.Daha sonrada bol salatayla servis edin.
  • AFİYET OLSUN..



10 yorum:

  1. Merhabalar,

    Blogunuza internette yemek tarifleri ararken rastladım. Öncelikle çok tebrik ediyorum, blogunuzu inceledim, tarifleriniz hem çok leziz, hem de yapımı gayet kolay görünüyor. :)

    Size yazmamın sebebi; üzerinde bir süredir çalıştığımız yemek tarifleri (ve her herçeşit belge) paylaşım motorumuz www.kutucugum.com yeni açıldı. Dünya çapında 8 farklı ülkede yüz binlerce kullanıcı ve ziyaretçisi olan sitemize kendi yemek tariflerinizi ekleyin. Hem dosya paylaşım motorumuzda tariflerinizi arşivlemiş, hem de ziyaretçi trafiğimizden faydalanmış olursunuz! Servisimiz tamamen ücretsiz.

    >> Nasıl Çalışıyor:

    Tek yapmanız gereken yüklenecek tarifin fotoğrafı veya filimi ekrana sürükle. Birkaç saniyeden fazla almaz ve işte ilk albümunuzu oluşturdun :)


    Bu adresten oluşturduğum tarif koleksiyonuma gözat:

    http://kutucugum.com/Pamagik/begendigim-yemekler-38


    Aklınıza takılan başka bir şey olursa da bana yazmaktan çekinmeyin!

    İyi günler diliyorum.

    mehmet.kaya@kutucugum.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda ilgileneceğim..Hoşgeldiniz..sevgiler..

      Sil
  2. Vallahi benim de ekmegimi banasim geldi Nursencim. Tablo gibi olmus. Ellerine saglik canim. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Arzucum,ben ekmeğimi bana bana yedim valla...süperdi.

      Sil
  3. Canım,
    ellerine sağlık. Nefis görünüyor. Çok beğendim. Galiba bana bir tanesi yetmeyecek.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Feda olsun hepsi,teşekkür ederim canım.sevgilerimle..

      Sil
  4. Benimde sofraya konuk olasım geldi :) Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buyurun bekleriz,çok mutlu olutuz..sevgiler..

      Sil
  5. Kokusu buralara kadar geldi ellerine sağlık Nurşen'cim sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, Deryacım..Buyurun beraber yiyelim...

      Sil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic