KEYİFLİ BİR ÖĞLEN YEMEĞİ...

Bugün Nurlumutfağın mutfağında yine tatlı bir  davet heyecanı ve telaşı vardı..

Sofralar hazırlandı,yemekler,salatalar,tatlılar yapıldı.

Sonrada büyük bir keyifle misafirler ağırlandı...


Soframızda , salata ağırlıklı hafif başlangıçlar vardı..

Bugüne özel ,en çok denemek istediğim zeytinyağlı pancar dolması yapıldı.İlk defa yaptığım,zeytinyağlı pancar dolması çok başarılıydı.Misafirlerimden de tam not aldı..

Soframızda daha neler mi vardı??

Yine sık sık yaptığım, misafirlerimin çok severek yediği fırında kabak ızgara ,yoğurtlu pancar salatası  ve yine yeni bir deneme olan kabaklı humus ,karamelize armutlu rokfor peynirli yeşil salata,rokalı enginar salatası vardı...

Börek yok mu diyenler içinde patlıcan beğendili valovan ikram edildi.


Başlangıçalardan sonrada sıcak olarak,geleneksel etli yaprak sarmamız ,pastırmalı antikrot sarma ve fıstıklı üzümlü pilav ikram edildi...



Ve yine en güzel bölüme geldik...Tatlı SON !!!...

Misafirlerimin özel isteği üzerine çayın yanına rengarenk macaronlar hazırlandı..

Daha sonrada tel kadayıflı fıstıklı kuplar ve oreo cheesecake ikram edildi..

Tabii ki yanındada sıcacık bir sohbet..

Evettt!!!!

 Bir dahaki misafir menüsünde görüşmek üzere!!

Takipte kalın menümüzdeki yeni tarifler sırayla yayına girecek!!!



Diğer davet menülerimiz:

29 yorum:

  1. allahım hepsini bir gündemi yaptın tek başınamıydın maşallah sana hepsi nefis ama şu sarma tek başına dahi nefisss görünüyor....misafirin olasım geldi....:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meryemcim teşekkür ederim,sarmada yardım aldım ama diğerleri tek başına benim..Her zaman büyük bir keyifle beklerim.Sevgiler.

      Sil
  2. Aman Allahım bunların hepsini tek başına senmi hazırladın , maaşallah, tek kelimeyle, tam bir şölen olmuş harika. Davetli olsam hiç gözümde büyütmez Köln ' den atlar gelirdim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Davete ne lüzüm,geliyorum de yeter...Başımın üstünde..teşekkür ederim...:]

      Sil
    2. Canim benim sagolasin, bu yanit beni mest etmeye yettide artti bile :) Bende tanismayi coook isterim...

      Sil
  3. Beceri,zevk,hamaratlik,guzellik,zerafet....ve o guzel soz Tanri Kadini Yaratti...muhtesemsin canim. Masallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arzucum sabah sabah bu nasıl güzel bir yorum..İltifatlarına çok teşekkürler,hepimiz öyleyiz..Öpüyorumm,sevgiler.

      Sil
  4. Herşey çok güzel görünüyor. Elinize sağlık. Mutlulukla dolu böyle güzel sofralar paylaşmanız dileğiyle.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,hep bereber böyle güzel sofralar paylaşalım..sevgiler..

      Sil
  5. yaptığınız tarifleri deniyorum ve her zaman çok lezzetli oluyor herkese sizden bahsediyorum yanıbaşımızda adana da nurlu mutfakta kesin takip edin diye anlatıyorum bizde tarsus da yaşıyoruz damak tatlarımız aynı olunca artık anneleri aramıyorum açıyorum sizden aratıyorum tarifleri ellerinize sağlık süper bir sofra : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için çok tesekkürler

      Sil
  6. her şey harika görünüyor ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  7. Her şey çok güzel görünüyor ve bu kadar çok çeşidi tek başına yapmanız büyük başarı doğrusu. Dört çeşit salata üç çeşit tatlı filan. Fakat ben bu kadar çok fazla çeşidi büyük israf olarak görüyorum. misafir ağırlarken biraz daha ölçülü olunması kanaatindeyim.

    YanıtlaSil
  8. ne desem az hepsi harika olmuş emeğine sağlık sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım,sevgilerimle..

      Sil
  9. Canım hepsi birbirinden harika lezzetler misafirin olmak varmış:))Ellerine sağlık,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deryacım çok memnun olurum,inşallah birgün sizleride ağırlarım..sevgiler..

      Sil
  10. var ya! var ya! her zaman ki gibi bayıldım, beğendim mest oldum :) ellerine sağlık nursencim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim arkadaşım,sevgilerimle..

      Sil
  11. Harika bir masa ikramların herbiri ayrı ayrı muhteşem
    Herzaman söylüyorum idolüm Nurşen Abla:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkürler...sevgilerimle...

      Sil
  12. Ne güzel bir masa olmuş..Ellerine sağlık nurşencim :)

    YanıtlaSil
  13. Nurşenciğim, ne diyeceğimi şaşırdım inan. Maşallah sana. Nasıl da güzel ve farklı lezzetler var sofranda. Bunları bizimle paylaşmanı heyecanla bekliyorum.
    Makaronlar ise muhteşemler. Kabarmaları, eteklenmeleri ve de renkleriyle harikalar yaratmışsın. Ellerine, emeklerine sağlık canım.
    Çok öpüyor sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Işıl ablacım çok teşekkürler,evimdeki her davet benim için büyük heyecan ve keyif..Her seferinde yeni denemeler ve yeni beğeniler,çok keyifli..Yeni tariflerimi sırayla paylaşacağım..Macaronlarım sizin sayenizde yine süper oldular....Bu kez rengarenk ve çikolata ganajlı hazırladım..Evimi renklendirdiler ve çok beğenildiler..Çok öpüyorum,sevgilerimle.

      Sil
  14. Nurşencim ellerine emeklerine sağlık; muhteşem bir sofra, her biri birinden güzel sunum...
    Bunlardan ben de istiyorum...Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım..Sen gel sana dahada güzelini hazırlarım..sevgilerimle..

      Sil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic