KREMALI FIRIN MAKARNA

Karnınız mı acıktı? 

Akşama en kolay ,en lezzetli ne yapabilirim, diye mi düşünüyorsunuz?

Çocuklar en çok severek ne mi yer?

İşte bütün bu soruların cevabı,  bu nefis tarifte..Bol peynirli,bol sütlü ,nefis,besleyici ve çok ama çok lezzetli bir fırın makarna tarifi..Üstelikte yapması çok kolay....

Evettt!! 

 Ne mi yapıyoruz..????

 Güzel bir fırın makarna yapıyoruz..


MALZEMELER
1 paket kelebek veya fiyonk makarna
1 yemek kaşığı zeytinyağ
250 gr.köy peyniri
1 kutu 200 ml.krema
2 çay kaşığı karabiber
2 çay kaşığı tuz
beşamel sos[1 yemek kaşığı sıvıyağ+3,5 su bardağı süt,3 y.kaşığı un]
1 kase rendelenmiş kaşar
YAPILIŞI
  • Makarnayı biraz tuz attığınız suda haşlayın ve süzün.Süzdükten sonra 1 yemek kaşığı sıvı yağ veya zeytinyağla karıştırın.
  • Beşamael sos malzemeleriyele sulu bir beşamel sos pişirin.
  • Köy peynirini rendeleyin.
  • Genişce bir kasede makarna ,beşamel sos,köy peyniri ve kremayı karıştırın.Sonrada hazırladığınız karışımı büyük boy dikdörtgen borcama yerleştirin.Sonrada üzerine bir kase rendelenmiş kaşarı yayın ve 180 derece fırında iyice kızarana kadar pişirin.
  • Pişen fırın makarnanızı ilk sıcaklığı çıktıktan sonra dilimleyerek servis edin.
  • AFİYET OLSUN..




11 yorum:

  1. merhaba nurşen ablacığım nasılsın hatırladın mı beni :D özledim seni güzel tariflerini
    ellerine sağlık çok severim ama ne zaman yapmaya kalksam istediğim tadı elde edemedim
    çok lezzetli görünüyor öpüyorum ablacığım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynepcim nasıl hatırlamam.Özlettin kendini..Bende seni öpüyorum,arayı çok açma..sevgiler.

      Sil
  2. İnanılmaz çok severim. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim evinde en çok sevilenlerinden Gülaycım..teşekkürler..

      Sil
  3. Muhtesem gorunuyor canim. Nasil da canim cekti simdi. Ellerine saglik arkadasim. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arzucum bitmedn yetiş,beraber yiyelim arkadaşım..teşekkürler.

      Sil
  4. ellerine sağlık harika misss gibi olmuş...

    YanıtlaSil
  5. İlk defa denedim harika oldu
    Çok teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  6. İlk defa denedim harika oldu
    Çok teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic