SAĞLIKLI BİR ÖĞLEN YEMEĞİ MENÜSÜ

Bugün Nurlumutfakta`nın yine çok özel ve keyif dolu bir sofrasını sizlere sunuyoruz.

Masamızda hafif,çok sağlıklı ve keyifli lezzetler var...

Masamızı  baharı en güzel simgeleyen, mis kokulu mor sümbüller süslüyor..

Tam bir bahara hoşgeldin sofrası..

Bol salata,bol sebze!!!

Nefis tavuklu bir ızgara köfte!!

Börek yerine ,çok özel bir kuskus pilavı!!

Ve üzerine ödül olarak nefis bir limon kremalı cheesecake!!



Menümüzü süsleyen lezzetler:

Yoğurtlu kabak kavurma,

Taze börülce salatası,

Karnıbahar humusu,

Akdeniz yeşillikleri salatası,

Pancarlı bulgur salatası,

Izgara tavuk köftesi,

Mantarlı kuskus.



Tatlımız, limon ve fıstıklı beyaz çikolatanın birleştiği nefis bir limon kremalı cheesecake..

Ve de son olarak,çayın yanına minik yaramaz bir atıştırmalık olan tırtıl kurabiyeler.

*Menüdeki lezzetlerin tarifleri çok yakında blogda!!! 

*Diğer davet masalarımıza buradan bakabilirsiniz..Dostlarla bir akşam yemeği,Yeniyıl daveti 






22 yorum:

  1. herşey harika görünüyor ellerinize sağlık, tarifleri merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,yazdıkça sırayla koyacağım..sevgiler.

      Sil
  2. heyecanla tarifleri bekliyorum :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarifleri yazdıkça ,hemen koyacağım..

      Sil
  3. Hım nefis görünüyorlar :)
    Arkadaşların yemek konusunda çok şanslı :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gülaycım,sevgilerimle..

      Sil
  4. Nursenciğim hepsi çok özel ve özenle hazırlanmış hepsi birbirinden leziz görünüyor.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gültencim..sevgilerimle..

      Sil
  5. Canım bir karede bir kaç resimi nasıl paylaşıyorsun ben bu tekniği bilmiyorum.Böyle paylaşım çok şık görünüyor ..Bu konuda bilgi verirsen sevinirim .Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki,Gültencim.telefonumda iki tane uygulama indirdim,orada hazırlayıp bilgisayarıma indiriyorum..Biri pic stitch,diğeri insta free.

      Sil
  6. Ellerine sağlık canım...
    Herşey çok güzel görünüyor...
    Afiyetler olsun sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Emelcim..sevgiler..

      Sil
  7. sunumunuzu yemeklerinizi cok begeniyorum.super.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim İnci hanım..sevgiler..

      Sil
  8. Yemeklerin muhtesem oldugu gibi servis ve sunumun mukemmel zevk sahibi oldugunun gostergesi. Masallah sana guzel arkadasim. Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Arkadaşım güzel yorumuna çok teşekkürler,Hepimize maşallah.öpüyorum..

    YanıtlaSil
  10. nursencim bu menüye basit bir öğlen yemeği demek ayıp olur bu resmen ziyafet olmuş emeklerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım,anca bu kadar hafif ve basit oldu.]]SEVGİLER..

      Sil
  11. Ben öğlen sizdeyimm:))Hepsi birbirinden güzel marifetli arkadaşım,ellerine kollarına sağlık olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYYY NE GÜZEL OLUR,BEKLERİM..SEVE SEVE..TEŞEKKÜR EDERİM..

      Sil
  12. Basit öğlen yemeği buysa ziyafetinizi düşünemiyorum.
    Hepsi birbirinden güzel ve lezzetli olmuş salataara bayıldım ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,salatalar benimde favorim..sevgiler..

      Sil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic