YENİ BİR MENÜ & KEYİFLİ BİR DAVET SOFRASI !!


Nurlumutfakta`da davetler son hızıyla devam ediyor..

Her davete özenle bir menü hazırlanıyor...

Günler öncesinden,hangi kezzetleri hazırlayalım..Hangi lezzet,hangisiyle daha çok uyar.Daha hafif ve lezzetli bir sofra nasıl hazırlayabiliriz?,diye düşünülüyor.Listeler yapılıyor..Malzemeler hazırlanıyor..

Ve işte ortaya çıkan davet menümüz,soframız ve nefis lezzetler..!!!

Masamızı yemeklerin önüne geçmemesi için,sade ve şık hazırladık..Baharı müjdeleyen muhteşem çiçeklerle süsledik..



Menümüzde,yine salatalar baş tacıydı..Yanıdada Adana`mıza özel nefis içli köftelerimiz  ,sarmısak soslu yaprak sarmamız ve minik nefis köftelerle hazırladığımız ,köfteli beğendi vardı..

Salata olarak:

Yeşil elmalı kereviz salatası,

pancarlı bulgur salatası,

yoğurtlu kabak kavurma,

kabaklı humus ve tavuklu yeşil salata vardı..

Tatlı büfesine gelince yine tatlıların arasında seçim yapamadığım için,çeşit birazcık  fazla oldu..

Ama tatlı büfesi hazırlamak , benim için keyifli  anlar olduğu için,yine gönlümce hazırladım...

Ve yine en çok övgüyü tatlılar aldı...

Bu büfede neler mi vardı??

Mini çilekli & sakızlı kuplar,balkabaklı özel mini kuplarım,bol fıstıklı çikolatalı pasta,fındıklı samsa tatlısı,çikolatalı çilek ve yapmaktan kendimi alamadığım muhteşem lezzeteki ,güllü macaronlar..



Evettt!!

Bir sonraki Nurlumutfakta davetinde görüşmek üzere ,takipte kalın..

Değişik,farklı ve bibirinden lezzetli  menülerle yine görüşeceğiz..

Sevgiler..


42 yorum:

  1. Nursenciğim yine özenle hazırlanmış çok şık sunumlar ve lezzetli mamalar ellerine ve yüreğine emeğine sağlık.
    Canım daha önceki postlarında bir ricam olmuştu dönmeyince gözünden kaçtı düşündüm.Nursenciğim bir karede 4-5 resimi nasıl bir araya getiriyorsun o proğramı söylersen memnun olurum sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için çok teşekkür ederim Gültencim..Hiç kaçarmı gözümdn,yanıtladım ama görmemişsin.Resimlerimi telefonumda hazırlıyorum..Telefon uygulamalarından inta.efree ve pic stich var onları indirdim..onlarla yapıyorum..sevgiler..

      Sil
  2. merhaba Nursen Hanım her gün büyük bir merakla sitenize giriyorum o ne güzellik ne muhteşem sofralar size söylenecek söz bulamıyorum ellerinize sağlık bizlerle paylaştığınız için çok teşekkür ederim size iyi günler dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Harika hanım..Ben böyle güzel geri dönüşler aldığım için çok mutlu oluyorum..Paylaşmak güzeldir..sevgiler..

      Sil
  3. Nursen hanım sizi tebrik ediyorum, tarifleriniz kadar sunumlarınız da harika. Masa düzeni ilk önce gözüme çarpan şey olduğu için çok önem veririm. Ayrıca birkaç tarfinizi denedim gerçekten çok başarılı. Adana'dan sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Didem hanım güzel yorumunuza çok teşekkürler.Tariflerimi beğenmenize çok memnun oldum..Bende Adanadayım:]]sevgilerimle..

      Sil
  4. canim sofran yine muhtesem gorunuyor. Yemekler hepsi birbirinden guzel :) Sunumlar harika. Tek kelimeyle bayildim :) Ellerine saglik Nursencim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Juliacım ,arkadaşım çok teşekkürler..sevgilerimle..

      Sil
  5. Tamamı ev yapımı mantar çorbası tarifi istiyoruz ama tadı hazir mantar çorbası gibi lezzetli olan bir çorba mümkün mu?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk fırsatta pişirip,yayınlıyacağım..Tabiki mümkün..

      Sil
  6. Canım çok tşk ederim.Çok şık oluyor vede aynı zamanda çok yer kaplamıyor.Ellerine yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,Gültencim..Bütün resimleri kullanabiliyorsun,bu şekilde..rica ederim,sevgiler..

      Sil
  7. Canım çok şık bir masa ve harika bir menü ellerine sağlık,sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,Deryacım..sevgilerimle..

      Sil
  8. Herşey pek bir güzel ve özenli canım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,Hülyacım..sevgiler.

      Sil
  9. Nurşencim hayran kaldım yine her zamanki gibi muhteşem bir masa…
    Davet değil şölen masası gibi missss misss….
    Ellerine emeğine sağlık afiyetler olsun tatlım…
    Sevgilerimi gönderiyorum ve Adana 'da olmak varmış diyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emelcim,çok teşekkürler..Her zaman beklerim,masanız hazır..sevgiler..

      Sil
  10. Nurşencim Aman allahım bu nasıl bir masadır bir saattir sitendeyim kendimi masadan ve tatlılardan alamadım :)
    canım ellerine sağlık herşey çok özenli ve çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel görüşlerin için teşekkürler,Sevilcim..Sevgilerimle..

      Sil
  11. Complimenti per tutte le delizie!!!

    YanıtlaSil
  12. COK GUZEL .COK ZEVKLI SUNUMLAR KUTLARIM

    YanıtlaSil
  13. Nurşenciğim,
    Seyretmesi bile öylesine keyifli ki masa başında olmasak da yeter. Her birinin şıklığı, nefaseti de üzerinde. Ellerine sağlık hamarat, becerikli arkadaşım.
    Çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Işıl ablacım güzel yorumunuz ve görüşleriniz için çok teşekkürler..Bende çok öpüyorum..

      Sil
  14. Ozenle hazirlanan bir sofra cok guzel ikramliklar ellerine saglik..afiyetler olsun sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim arkadaşım..sevgilerimle..

      Sil
  15. Canim merhaba. Hani Bumerang'in en tarz,en caliskan vs. Blog yarismasi vardi ya ben onun sonuclarini kacirmis olabilirim. Hangi bloglarin odul aldigini bilmiyorum. Eger tek karar veren ben olsaydim tum odulleri sana gonderirdim. Ellerine saglik canim. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arzucum sabah sabah nasıl güzel bir yorum bu..Güzel gönüllü,güzel arkadaşım benim..çok teşekkürler..sevgiler.

      Sil
  16. Ellerinize sağlık.Çok güzel ikramlar ve bahar gibi bir sofra sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semacım çok teşekkürler,sevgiler..

      Sil
  17. Bir sonrakine beni de davet edin:)) Harika görünüyor, emeklerinize sağlık, afiyet olsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük bir keyifle,beklerim..teşekkür ederim..

      Sil
  18. Son derece şık ve zarif. Ayrıca yemekler de, sunumları kadar beceri dolu:) Ellerinize sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel görüşleriniz için çok teşekkürler..sevgiler.

      Sil
  19. merhaba nursen hanim sitenize tesaduffen girdim ama gercekten hayrankaldim nasil masalar hazirliyorsun bayildim ben size belcikadan yaziyorum tek kelime super size bir sorum olacakti sitenizi gezinirken cay sofraniz (1) 13/03/2013
    tarihinde orda masanin uzerine kasik bicak koydunuz metal susunuze hynar kaldim acaba nerde aldiniz be boyle bir seyi ilk defa gordum cok merakliyim degisik susler soylerseniz ben almayi istiyorum sevgilerimle zeynep merakla cevapibekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Zeynep hanım.. Hoşgeldiniz bloguma..Güzel görüşlerinize teşekkürler..Çatal bıçak koyduğum serisi,çok eskiden İngiltereden onediadan almıştım.Ama sonradan çin malıda yapmışlar.Türkiyede ev eşyası satılan mağzalardada bulunuyor.Sevgiler.

      Sil
  20. ay bu arada unutum nursn hanim ev yapimi limonata servis ettiniz semaver de bayildim insallah turkiye geldimde alirim insallah nerde aldiniz pasabahce demisinizde ben Antalya bulabilirmiyki super susleriniz var hayran kaldim size 41 kere masallah sevgilerimle zeynep bxl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Zeynep hanım..Bloguma her zaman beklerim.Limonata semaverleri Paşabahçede bulunuyor,oradan rahatlıkla bulabilirsiniz.Sevgiler..

      Sil
  21. Bloguna beni atsalar bi daha çıkarmasalar:))Herşey öyle güzel ve özenli ki baktıkça içim açılıyor..Ellerine kollarına sağlık..Nefis nefis nefis...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ne güzel bir yorumm.İstediğin kadar kalabilirsin..Ama bende senin blogunda:]]teşekkürler.

      Sil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic