ARKADAŞLARLA BİR ÖĞLEN YEMEĞİ & TATLI DAKİKALAR

Beklediğimiz Bahar geldi ve artık sıra Yazda!!

Sıcağıyla ünlü memleketimiz yavaş yavaş ısınmaya başladı bile..

Ev davetlerinin de yavaş yavaş sonu mu geliyor ne?

Sıcakta  ağır yemekler yenmiyor ve insanlar artık evde yemek yemek yerine, daha çok bahçeleri ve yazlıkları tercih ediyorlar..

Bizimde artık son bir kaç ev davetimiz kaldı..

Bugün yine Nurlumutfakta`nın evinden ,dostlarımla beraber sıcacık bir öğlen yemeği  davetini paylaştım!

Neler mi hazırladım??Haydi hep beraber gözatalım..

Bu davetimi elimden geldiğince hafif hazırlamaya çalıştım!!


Havalar artık sıcak diye,biraz daha salata ağırlıklı bir davet hazırladım..

Ama tabiki yine masamızın baştacı  yöremizin lezzetli yemeklerinden sarmısak soslu yaprak sarması ve meşhur içli köftesiydi.. 


Salata olarak,içli köftenin yanına yeşil zeytinli tahin salata,pancarlı bulgur salatası ,fırında kabak ızgara ,yeşil elmalı kereviz salatası ,muhammara,domatesli süs biberi turşusu ve meksika fasulyeli yeşil salatamız vardı.. 

Salataların yanında da soframızın olamazsa olmazı, bir klasik olan su böreği..


ANGEL KEK[MELEK KEK]
ÇİKOLATALI POFUDUK EKLER
FRAMBUAZLİ CUP  CHEESECAKELER


Evettt!! 

 Yine geldik Nurlumutfakta`nın en sevdiğim bölümüne...

Artık herkes en sevdiğim bölümü az çok tahmin ediyor..

Ne mii??Pasta bölümü tabikiii...

Yine tatlı büfesini hazırlarken kendimden geçtim ve sonuç mu??? 

Frambuazlı cup cheesecakeler,çikolatalı pofuduk ekler,portakallı , çilekli macaronlar ve de son olarak ta nefis bir angel kek[melek kek]....

Bu nefis lezzetlerin yanında da  çilekli limonata ve sıcacık bir sohbet..

Her şey dostlarla güzel!!!



Bir sonraki Nurlumutfakta menüsünde görüşmek üzere!! 

Diğer davet menülerimize göz atmak isterseniz:

 Davet soframız ,

Yeni bir menü ve davet sofrası ,

Bahar daveti ,

Yeniyıl davet sofrası ,

Sağlıklı bir öğlen yemeği,

Keyifli bir öğlen yemeği.








28 yorum:

  1. Sofranız ve sunumuz harika. Bol muhabbeti sofralarınızın hep olması dileğiyle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sena hanım..sevgiler.

      Sil
  2. O sofrada olmak vardı şimdii:)))Hepsi birbirinden şahaneee..Macaronlar demek bu davette gittiii,neyse ben de sözünü aldığıma göre sorun yok..Ellerine kollarına emeklerine sağlık canım..Afiyetler olsun..












    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Arzucu macaronlar bu davete kısmet oldu...Sözüm söz,sana daha güzelleri yapılacak. .))öpüyorum..

      Sil
  3. ablaaaa o sarmami olecegim simdi nie yakindan cekmedinnnn nieeeeeee catlarim ben o nasil bir sunumdur yarabbim :) makaron kaplarin cok guzel. tarifini bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım yaprak sarması,acelen anca bu kadar çekebildim..Teşekkür ederim,portakallı macaronun tarifi var,çilekliside çok yakında blogda..sevgiler.

      Sil
  4. hepsi harika da canım tarifleride alsak daha güzel olacak.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,tariflerin çoğu blogda var.Linklerini blogda yazdım,isimlerin üzerine tıklarsanız görebilirsiniz.Sadece tatlılar ve zeytinli tahin salata yeni tarif..Onlarıda en kısa zamanda yazacağım..sevgiler..

      Sil
  5. angel kekinde super kabarmis onun da dort gozle bekliyorum ayrica:)

    YanıtlaSil
  6. Arkadasim ben senin sofralarina diyecek soz bulamiyorum. Yetersiz kaliyor. Sen bir sofra sanatkarisin. Hersey muhtesem. Ellerine emegine saglik. Yiyenlere afiyet olsun. Allah bize de nasip etsin. Amiiin:)). Sevgilerimle canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arzucum ne güzel bir yorum yapmışsın yine ,teşekkür ederim.İşte elimizden geldiğince hazırlıyorum..Teşekkür ediyorum..sevgilerimle..

      Sil
  7. Becerikli zarif arkadasim benim yine hepsi birbirinden guzel lezzetlerle donatmissin sofrani emeklerine saglik tum tadanlarada afiyetler olsun sevgiler canim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Arzucum..Bir gün inşallah hepberaber oluruz,sevgilerimle..

      Sil
  8. muhteşem sofra harika lezzetler ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Baharcım..sevgiler.

      Sil
  9. Herzamanki gibi yine muhteşem bir sofra özenle hazırlanmış menü ellerine ve yüreğine sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Gültencim,sevgilerimle..

      Sil
  10. Yine muhtesem bir sofra :) Bayildim canim. Angel cake harika gorunuyor. Cok yapmak istiyorum ama bir turlu yapamadim :) Artik senin tarifini deneyecegim :) Ellerine saglik canim...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim,Juliacim,En kisa zamanda angel cake tarifini yazacagim,

      Sil
  11. Ah be canım yine harikalar yaratmışsın...
    Neden İstanbul'da değilsin ki...
    Ellerine sağlık arada bir bu güzel masalarda marifetli ellerinden çıkan güzellikleri tüketrken benim yerimede birkaç lokma yersen memnun olurum...
    Herşey muhteşem emeklerine sağlık Nurşencim sevgilerimle tatlım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emelcim Adanaya beklerim,,Misafir ol gel bana,borekler acayim sana,)))Tesekkur ederim,,sevgilerimle,,

      Sil
  12. Her şey çok güzel görünüyor.Ellerine emeklerine sağlık. Angel kek tarifini sabırsızlıkla bekliyorum. Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim;en kisa zamanda yazacagim,sevgiler,

      Sil
  13. ellerinize sağlık
    herzamanki yine harika bir menü olmuş
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Gülaycım..sevgiler.

      Sil
  14. Ellerine sağlık...Harika bir menü...Tarifleri merakla bekliyorum.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kekikcim çok teşekkürler,sevgiler..

      Sil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic