İFTAR MENÜSÜ 2014 (5)


İftara çok fazla yorulmadan çok lezzetli ve pratik bir sofra hazırlayabilirsiniz..

Nasıl mı??

İşte sizlere çok fazla yorulmadan ,kısa zamanda hazırlayabileceğiniz nefis  bir menü...

Menümüze ilk önce nefis bir tavuk tavayla başlıyoruz..

Bol domates ve sarmısaklı..Pişerken mutfaktaki  koku,muhteşem:))

Lezzet garanti,hazırlaması çok kolay..Fırındada kendi kendine sizi yormadan pişiyor..

Tavuk tavamızın yanında da nefis bir baharatlı fırın patates var..

Fırında tavuğun yanına yerleşiyor ve beraberce pişiyorlar..



Salatamız ,hem sebze hem de yoğurt lezzetinin bir araya geldiği,leziz ,hafif bir yoğurtlu kabak salata..Lezzetiyle tavuğun yanına çok yakıştı..

Hazırlaması yaklaşık 10 dakika!!


Sıra börekte..Böreksiz bir iftar sofrası düşünemiyorum..

Pratik ,lezzetli,pişerken puf puf..yerken yumuşacık,muhteşem bir börek..

Yapması çok pratik ve eğlenceli..


Ve en sevdiğim bölüm,sabaha kadar devamlı tatlı bir şeyler yapabilirim..İstediğiniz kadar çeşit çeşit..Ama hergüne bir tatlı sadece:((

Bugünkü tatlımız ise ,evimizin prensesinden özel istek..

Lezzeti garanti,muhteşem bir tat.

Sakızlı Krem Jordan..

Kimseye bir kase yetmeyen tatlı..

AFİYET OLSUN..


6 yorum:

  1. Nefis bir menü olmuş canım…
    Afiyetler olsun…
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Herşey harika görünüyor özellikle tatlıya bayıldım, Ellerinize sağlık sürekli takipçinizim,bende sizi beklerim,bu arada tatlının tarifi konusunda yardım istiyorum:-) hafta sonu davetin için yapmaya uygun olacağını düşünüyorum,size ve tatlının lezzetine güveniyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,güzel yorumnuza çok teşekkürler..Bu kupların tarifini,blogda krem jordan olarak bulabilirsiniz,kuplar ve sütlü tatlılar kategorisinde.Orada tüm tabağa yapmıştım,o ölçüyü tek tek kuplara paylaştırdım..Çok lezzetli,garanti veriyorum..sevgiler..

      Sil
  3. Bu arada telefondan yazdığım için yazım hatalarını görmezden gelin lütfen:-)

    YanıtlaSil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic