BEYAZ ÇİKOLATALI FRAMBUAZLI KUPLAR

Beyaz çikolatayla frambuazın nefis birlikteliği..

Hafif,lezzetli ve pratik nefis bir tatlı..

Hazırlayın koyun dolaba,sıcak yaz günlerinde canınız tatlı istediğinde ,yiyin soğuk soğuk..

MALZEMELER
1kg.süt
2 yemek kaşığı silme un
1,5 yemek kaşığı tepeleme nişasta
1 su bardağından biraz eksik şeker
125 gr.margarin
1 paket beyaz çikolata
1 paket vanilya
SOSU
500 gr.frambuaz
1 yemek kaşığı nişasta(silme)
3 yemek kaşığı şeker
3 yemek kaşığı su
ÜZERİ İÇİN
eritilmiş veya rendelenmiş beyaz çikolata
tüm frambuaz
YAPILIŞI
  • Sütle ,şeker ve vanilyayı şeker eriyinceye kadar ısıtın.Daha sonra ayrı bir tencerede margarin,nişasta ve unu hafifce kavurun. Sonra içine  ılıttığınız şekerli sütünüzü devamlı karıştırarak ekleyin.Muhallebiniz iyice pişip,göz göz olunca,içine beyaz çikolatanızı ekleyip,ocaktan alın ve mikserle 5 dakika iyice çırpın.
  • Hazırladığınız muhallebileri kuplara paylaştırın.Ve soğumaya bırakın.
  • Frambuaz sos için,frambuazları,şekerle beraber bir tencereye koyup,hafifce sulanıncaya kadar pişirin.Pişerken içine suyla sulandırdığınız nişastayıda ekleyin ve iyice pişirin.Pişen sosunuzu muhallebilerin üzerine paylaştırın.
  • Hazırladığınız kupların üzerini beyaz çikolata ve tüm frambuazla süsleyip,iyice soğuyunca servis edin.
  • AFİYET OLSUN..

16 yorum:

  1. Eşim tatlıya, ama en çok da beyaz çikolataya bayılır, bu tatlıya da ölür sanıyorum, mutlaka denemem lazım, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman bu tatlı tam sizin eve göre..Tavsiye edilir:))

      Sil
  2. Ellerine sağlık canım .
    Ya sen yaparsın da olmazmı :)
    Bu arada söylicem hep unutuyorum. Blogun yeni haline BA YIL DIM :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gülaycım,sevgiler.

      Sil
  3. Eline sağlık Nurşencim, nefis olmuşlar. Tatil dönüşü mutfakta soğuk tatlılar kurtarıcı oluyor.
    Dolabımdan eksik etmediğim sütlü tatlıların her türlüsünü özellikle beyaz çikolatalısını çok seviyoruz.
    Bir tanesini kaçırıyorum...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,Pırılcım..Sütlü tatlılar bizim evin vazgeçilmezi..Afiyet olsun..

      Sil
  4. 1 paket beyaz çikolata kaç gram oluyo?

    YanıtlaSil
  5. Çok leziz görünüyor, ellerinize sağlık :)

    theericaceae.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,Hoşgeldiniz bloguma..

      Sil
  6. Kupta tatlılarına bayılıyorum.Hepsi bir başka güzel oluyor.Ben de bir tanesini kaçırıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyet olsun güzel arkadaşım..teşekkürler,sevgiler..

      Sil
  7. Ellerinize sağlık, sunumuyla süslemesiyle harika olmuş.

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. Merhabalar,çok memnun oldum,teşekkürler....file bademi ben istanbuldan almıştım,ama Pandora sokağında bir pasta malzemecisi var oradan da bulabilirsiniz..sevgiler..

      Sil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic