MUHALLEBİLİ KEMAL PAŞA TATLISI

Nurlumutfakta``da bugün çok lezzetli ve keyifli bir tatlı pişiyor..

Tatlımız hem şerbetli,hemde sütlü!!

Nefis bir muhallebiyle,Kemalpaşa tatlısının birleşimi..

Nefis mi nefis...

Görüpte,yemeyenin aklında kalacak çok lezzetli bir tatlı..

Haydi hanımlar, doğru mutfağa ..

Akşama tatlı bir süpriz hazırlamaya!!!



MALZEMELER
1 paket kemal paşa tatlısı(140 gr.küçük paket)
1 kilo süt 
6 yemek kaşığı şeker
2 yemek kaşığı un
2 yemek kaşığı nişasta
200 ml.krema
2 dolu yemek kaşığı hindistan cevizi
1 paket vanilya
YAPILIŞI
  • Kemalpaşa tatlısını üzerindeki tarife göre pişirin.(ben 25 dakika pişirdim,fazla pişince eriyor,şerbeti için ,şeker ve suyunuda tarifde yazandan birer bardak eksik koyup,pişirin.Bence fazla oluyor..)
  • Süt ,un,nişasta ve şekerle pürüzsüz bir muhallebi pişirin.Pişen muhallebinizi ocaktan indirmeden,kremayı,hindistan cevizini ve vanilyayı ekleyin.Daha sonra ocaktan alın ve muhallebinizi mikserle 5 dakika çırpın.
  • Pişen kemalpaşa tatlılarınızı  kupların içine birer veya ikişer tane koyun,üzerine pişirdiğiniz muhallebiden koyup,en üstlerinede birer tane kemalpaşa tatlısı koyun.Sonrada buzdolabına koyup,iyice soğutun.
  • Soğuyan kuplarınızın üzerini hindistanceviziyle süsleyip,keyifle ikram edin.
  • Bu ölçüden 8 adet kup çıkıyor..
  • Arzu ederseniz muhalebiye damla sakızı veya sakız reçelide koyabilirsiniz,çok yakışıyor..
  • AFİYET OLSUN.


8 yorum:

  1. Çok güzel sunmuşsun, harika görünüyor. Gerçekten çok lezzetli bir tatlı, denemiştim ben de. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Denizcim:,çok şık ve leziz oldular..))

      Sil
  2. Bu tatlıyı ne zamandır denemek istiyodum ama bir türlü sıra gelmemişti..Senin tarifinle denerim canım..Sunumu çok güzel,ellerine sağlık ..Öpüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arzucum çok keyifli bir tatlı oldu,tavsiye edilir..teşekkür ederim canım..

      Sil
  3. Ellerine sağlık. Bence de sakızlı çok güzel olur. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kekikcim sakız reçeli koymak sonradan aklıma geldi,bir dahaki sefer sakızlı yapacağım,bence dahada güzel olacak...teşekkürler..

      Sil
  4. Tüm tarifleriniz çok güzel kutluyorum.Benim öğrenmek istediğim kup bardaklarınızı nereden aldığınız.Tam aradığım gibi çünkü.Şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,bardaklarımı Kıbrıstan almıştım.

      Sil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic