NUTELLALI CUPCAKELER(MUFFİN)

Bugün Nurlumutfakta``da cupcake şenliği var..

Cupcakelerimizin hem kendi,hem de kreması nutellalı!!!

Tam bir lezzet bombası..Yani yemede yanında yat misali!!!

Ve de en önemlisi bu muhteşem cupcakeler evimizin prensesinin elinden..

Demedi demeyin,bu nefis cupcakeleri sizde hemen hazırlayın,evinizde şölen havası yaratın!!!

MALZEMELER
2 yumurta
1çay bardağı şeker
1 çay bardağı sıvıyağ
1,5 çay bardağı süt
2 yemek kaşığı kakao
2,5 dolu yemek kaşığı nutella
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
1 su bardağı + 2yemek kaşığı un
KREMASI
1,5 paket süt kreması(300 gr.)
2 paket bitter çikolata
2 dolu yemek kaşığı nutella
YAPILIŞI
  • Öncelikle cupcake kağıtlarını muffin kalıbına koyun.Bu ölçüden yaklaşık 18 adet muffin(cupcake) çıkıyor.
  • Yumurtaları şeker ve vanilyayla iyice çırpın.Sonrada sırayla sıvıyağ,süt,kakao,un ve kabartma tozunu ekleyip,çırpın.En sonda içine nutellayı ekleyip,muffin karışımını bitirin.
  • Hazırladığınız karışımı,cupcake kağıtlarının üzeri 1 parmak boş kalacak şekilde doldurun ve 175 derece önceden ısıtılmış fırında yaklaşık 25 dakika kadar pişirin.
  • Cupcakelerinizin pişmişliğini kürdan testiyle kontrol ettikten sonra,fırından çıkarıp,soğumaya bırakın.
  • Krema için süt kremasını ısıtın.İçine çikolataları ekleyip,iyice eriyene kadar karıştırın.Daha sonrada soğuması için,buzdolabına koyun.(soğuyup,biraz koyulaşmasını bekleyin)Soğuyan kremanızı buzdolabından çıkarıp,mikserle iyice çırpın.Çırptığınız kremaya nutellayıda ekleyip,iyice tekrar çırpın.
  • Hazırladığınız kremayı,sıkma ucu taktığınız sıkma torbasına doldurun ve iyice soğuyan cupcakelerinizin üzerine istediğiniz şekilde sıkın.
  • Hazırladığınız cupcakeleri(muffin) buzdolabına koyun,iyice soğuduktan sonra keyifle servis edin.
  • AFİYET OLSUN..


24 yorum:

  1. Süperrrrrrr ne diyebilirimki ilk defa bu kadar güzel kabaran muffinler görüyorum ama senin elinden görmek beni nedense hiç şaşırtmıyor :)) ;) Seni çok seviyorum yaa süpersin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel ve içten yorumun için çok teşekkürler,sevgilerimle..Öpüyorum:)

      Sil
  2. Muhteşemleeeeeer nasıl güzel olmuşlar prensesi tebrik ederim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgicim Prenses çok teşekkür ediyor.:)öpüyorum.

      Sil
  3. Nurşenciğim evime olmasada gözlerimde şölen yarattı.Ellerine sağlık muhteşem görünüyor.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gültencim teşekkürler,sevgilerimle.:)

      Sil
  4. Ayni anda ayni seyi denemis ve de ayni sekilde sunmusuz Nursen hanim. Ben de gecen ay kizimin dogumgunu icin benzerini hazirlamistim ve bu hafta icinde yayinlamayi dusunuyordum. Sunum bile ayni, tek fark benimkilerin icinde kitkat var :) Ellerinize saglik harika duruyorlar.

    Sevgiler,
    Asuman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne güzel kalplerimiz birmiş Asuman hanımcım,,bizimkileride evimizin prensesi çok yapmak istedi..Kitkatlıda süperdir heralde,denmem lazımm hemen...sevgilerimle.

      Sil
  5. Kremalara bayıldım! Nasıl da güzel görünüyorlar. Hiç beceremem sıkmayı. Kekler de nefis olmuştur, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,şimdiki uçar ve krema torbalarıyla çok kolay..Kendinize haksızlık etmeyin,bu kremayıda mutlaka denemenizi tavsiye ederim.sevgiler.

      Sil
  6. Tatar kiz anunturi gratuite Romania. Sizin sayfa guzel. Ben bayiliyorum Turk mutfagi, sizin yemeklere, senin tariflere.
    Benim sitem ozel sayfa acacak ben. Pagem anunturi gratuite icin. sizin tarif calip traduge romence dil yapiyor, veriyorum benim sayfama. Romanya kizlar ogrensin turk mutfagini anunturi gratuite benden. Tesekkur ederim emekleri icin ben hep copii yapacagim senin ve baska site yemek tarifleri anunturi gratuite olarak verecegim. Multumesc din inima Turcia.

    YanıtlaSil
  7. Eline saglik canım muffin dendimi ben ordayim nutella hem keke hem kremaya yakışıyor

    YanıtlaSil
  8. Nutella candır :)) harika olmuş Nurşen hanımcım, prensesin elinin maharetini kimden aldığı çok belli ;)
    Afiyetle yiyin canım sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür edrim,hemen prensese ileteceğim..sevgiler..

      Sil
  9. kreması ne de puf görünüyor,ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kremasıda nefis oldu,şiddetle tavsiye edilir...)

      Sil
  10. Prenseslerin elinden yenen muffin candır diyorum ben de bir prenses annesi olarak:)Annesine çekmiş prenses..Annesi gibi lezzetli ve şık bir sunum yapmış..Ellerine emeğine sağlık canım..Nefis görünüyorlar..Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Zeynepcim..Prensese ileteceğim,sevgilerimle..

      Sil
  11. Nasil guzel bir goruntu bu boyle nursen ellerine saglikkk uzanip bir tane alabilmeyi nasil isterdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sizlere ikram edebilmeyi çok isterdim..teşekkürler,Arzucum..

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. Bu tarife gore kac tane kek cikiyor Nursen abla ogrenebilirmiyim?

      Sil
    2. Aylincim 18 20 tane arası çıkıyor.

      Sil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic