ADANA PORTAKAL ÇİÇEĞİ FESTİVALİ & NİSAN``DA ADANA 3

Nisan geldi,portakal çiçekleri açtı...

Adana``mızın sokakları,bahçeleri  mis gibi kokuyor...

Ve artık Adana``da festival zamanı...

  PORTAKAL  ÇİÇEĞİ FESTİVALİMİZ bu sene dahada büyük bir coşkuyla başladı...Hazırlıklar aylar öncesinden yapılmaya başlandı..

Herkesin içinde  bir kıpırtı,bir festival heyecanı..

Adana``mıza büyük bir neşe,çoşku  geldi...Çoşku ve kalabalık her geçen sene dahada artıyor..

İşte sizler için bu seneki festival görüntülerimiz!!!



Sokaklarımız Rio Karnavalını aratmadı..Hatta dahada coşkuluydu!!!





Meşhur portakal standımız!!!

Festivaldeki dernek etkinliğimiz...



Ziyapaşa bulvarında kurulan geleneksel dilek ağacımız..

Geleneksel dilek feneri uçurtma !!!Dileklerimizi diledik,fenerlerimizi uçurduk!!
Gelecek seneki festivalde buluşmak üzere!!!!


8 yorum:

  1. Ben rahatsız olduğum için katılamadım... Ve çok üzüldüm..İnşallah seneye artık...Hava muhalefetine rağmen her şey çok güzel oldu...:)))
    Adana bu güzelliği hakediyor...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:))Adanamız çok ama çok güzel:))

      Sil
  2. Look like a great fest!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  3. İyi geceler Nursen hanım, ben sizi altı aydır takip ediyorum tariflerinizi çok beğeniyorum çok şık ve lezzetli görünüyorlar. Bir kaç tanesini yaptım çok beğenildi ,ancak rulo pastanın keki parçalandı nerde hata yaptım anlamadım.Portakal çiçeği festival çok renkli görünüyor... portakal çiçekleri çok güzel kokusunu hayal ediyorum...Ayrıca benim günüm var sizin balkabaklı mini cheesecakeler yapmayı çok istiyorum ama yapabilir miyim diye düşünüyorum sizce nasıl olur.Bahsettiğiniz hamur nasıl oluyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar..Öncelikle teşekkür ederim..Tahmin ediyorumki rul pastanın kekini fazla pişirip,kuruttunu..Yoksa bir kaç çatlaktan fazla bir kırılma olmaması gerekti.Festivalimiz süperdi,seneye bekleriz mis kokulu festivalimize:)Balkabaklı mini cheesecakeleri mutlaka kolayca yapabilirsiniz.Sadece yazdıklarımı uygulayın..Çok kolayca olacak göreceksiniz,,Sonucu mutlaka yazın..Hangi hamuru sorduğunuzu anlamadım:((sevgiler.

      Sil
  4. Çok güzel fotoğraflar, oldukça renkli ve eğlenceli bir festival olmuş ne güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Festivalimiz çok güzeldi,hepinizi bekleriz..

      Sil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic