NUTELLALI & ÇİKOLATALI KURABİYE


Çikolata ve nutella!!!

Hayatımızdaki en müthiş lezzet ikilisi...

Bu kurabiyenin ağızınızda bıraktığı lezzete bayılacaksınız..

Yemekten kendinizi alamayacağınız bu kurabiye,favori kurabiyeniz olmaya aday!!!!

MALZEMELER
125 gr.yumuşak margarin
1 kahve fincanı sıvıyağ
1 çay bardağı pudra şekeri
1 adet yumurta
50 gr.kakao
2 yemek kaşığı nutella
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
2 dolu yemek kaşığı nişasta
aladığı kadar un
damla çikolata(aldığı kadar)
YAPILIŞI
  • Margarin ,sıvıyağ ve pudra şekerini iyice karıştırın.Sonra da sırayla vanilya,kakao,nutella,un,nişasta,kabartma tozunu ekleyip,yumuşak bir kurabiye hamuru yoğurun.
  • Hazırladığınız kurabiye hamurunu buzdolabına koyup,1 saat dinlendirin.Sonra da hamurdan istediğiniz büyüklükte kurabiyeler hazırlayıp,üstünü damla çikolataya batırın ve yağlı kağıt serdiğiniz fırın tepsisine dizin.
  • Kurabiyelerinizi 175 derece fırında 20 dakika kadar pişirin.
  • AFİYET OLSUN.


13 yorum:

  1. Merhabalar, ellerinize sağlık. Çok leziz görünüyor.Kızımın en sevdiği kurabiye

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba mutfak şefi almak istiyorum ancak okadar çok ürün varki çok kararsızım siz hangi marka ve model kullanıyorsunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,benim mutfak şefim Essensonun .Esse mağazasından almıştım.Çok memnunum.

      Sil
  3. Merhaba mutfak şefi almak istiyorum ancak okadar çok ürün varki çok kararsızım siz hangi marka ve model kullanıyorsunuz

    YanıtlaSil
  4. Se hace la boca agua!! vaya bocados más ricos. Un abrazo, Clara.

    YanıtlaSil
  5. Se hace la boca agua!! vaya bocados más ricos. Un abrazo, Clara.

    YanıtlaSil
  6. Nursen'ciğim ellerine sağlık canım çayımın yanına aldım bu nefis kurabiyelerden..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Elşne sağlık canım vallahi acayip harika çikolata sevenler için bayıldım sevgiler

    YanıtlaSil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic