YOĞURTLU PANCAR SALATASI

Sıcaklar artık iyice yüzünü gösterdi..Sofralarımız hafiflemeye başladı..Zeytinyağlılar ,salatalar sofralarda başköşeye yerleşti..Tencere yemekleri yerini ızgara  ve salata ikilisine bıraktı..İşte şimdi ızgaralarınızın yanına eşlik edecek nefis ve sağlıklı,pratik  bir salata tarifi sizlerle buluşuyor..Kolaylığıyla sizi,lezzetiyle misafirlerinizi sevindirecek..


MALZEMELER
6 -7 tane kırmızı pancar
500 gr. süzme yoğurt( ben sütaş kullanıyorum.)
3 yemek kaşığı light mayonez
1 kutu konserve haşlanmış mısır
1 yemek kaşığı elma sirkesi
2 diş sarmısak
biraz tuz

YAPILIŞI
  1. Pancarlarınızı soyup,biraz sirke ve tuz koyduğumuz suda iyice haşlayın,iyice süzün.
  2. Süzülen pancarlarınızı soğuyunca,rendenin iri tarafıyla rendeleyin.
  3. Yoğurdunuzu rendelenmiş sarmısak,mayonez,elma sirkesi  ve tuzla karıştırın.Rendelediğiniz ve iyice süzdüğünüz pancarları ve mısırları ekleyin,iyice karıştırın.
  4. Hazırladığınız salatayı servis kabınıza koyun,üzerini istediğiniz yeşillikle süsleyin, ikram edin...
****Marketlerde artık pancarlar soyulmuş ve haşlanmış  halde hazır satılıyor..

AFİYET OLSUN...Sevgiler...

24 yorum:

  1. Canım
    ellerine sağlık. Nefis görünüyor. Salata olsun da güzel olmasın. Mümkün mü?
    Dün cevizli kekini yaptım yeğenimin doğum gününe götürdüm, bayıldılar. Çok teşekkür ederim.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım..Ellerine sağlık..Beğenmenize sevindim,çünkü ben özellikle keklerimi belli bir tarif defterinden yapmıyorum..Yaparken kendiliğinden oluşuyor hepsi..Limonluyuda tavsiye ederim süperdi..sevgiler..

      Sil
  2. Günaydın, burada da Pazar günü sıcaklar iyice hissetmırmeye başladı kendini.Artık gelsin salatalar.Ellerine sağlık çok güzel görünüyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Adana yanıyor..artık yemek yenmiyor.bizde kendimizi salatalarla avutuyoruz..teşekkürler..sevgiler..

      Sil
    2. Bana kebap bici sözünüz var...yazlığa gitmeden:)))))

      Sil
    3. tmm ..haftaya yapalımm..

      Sil
  3. İade-i ziyarete geldim. Tarifle ilk defa karşılaşıyorum, sunumu çok beğendim. Her zaman beklerim.Mutlu haftalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet rengi süper oldu..Lezzetinede diyecek yok..Pancarı çok severim,o yüzdende ondan salatalar yaratmaya çalışıyorum..Mısırla ,pancar süper bir ikili oldu..sevgiler..

      Sil
  4. Sunum harika tadıda muhteşemdir kesin.Ellerinize sağlık



    Bende bloğuma beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz..teşekkürler..tabiki gelirim..sevgiler..

      Sil
  5. Salatanın rengine bayıldım eminim çok lezzetli bir salatadır ellerine sağlık arkadaşım.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya evet..pembe süper bir rengi oluyor..hem göze hemde damağa hitap ediyor..sevgiler..

      Sil
  6. NURUM VİTAMİNLİ LEZZETLİ.
    MMMMM MİSSSS CANIM.
    ELLERİNE SAĞLIK...

    YanıtlaSil
  7. Canım çok nefis görünüyor,rengi de çok güzel.Ellerine sağlık.Salatalar yaz mevsimine yakışıyor.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim..Çok güzel oldu pembe pembe..salatalar yazın baştacı..sevgiler..

      Sil
  8. Pancarii çokk seviyorum....bu da tam ayzlık olmuş....tohumunu da buldum..seneye bol bolllll yerizzz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde favori lezzetim..turşusu,salataları..desene gelecek sene pancarlar senden..

      Sil
  9. pasta, dondurma gibi olmus bu servisiyle. bebeler bile yer bu haliyle:0
    ellerinize saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet..görüntüsü süperdi..lezzetide öyle..pancar yemiyenler bile çok beğendi..teşekkürler..

      Sil
  10. Markette hazır satılıyor dediğiniz turşusu değil mi? Renginden dolayı görünüş de çok güzel oluyor. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tursu değil,soyulmuş, haşlanmış,vakumlanmış şekilde pancarlar satılıyor..Çok pratik.Evet rengide tadıda süperdi..sevgiler...

      Sil
  11. Hafif hoş bir lezzet, şık bir görünüş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic