9 Eylül 2012

SEBZELİ BİFTEK SARMA

16 yorum:

  1. ben bayılıyorum bu nefis tarife bende arasıra yapıyorum içine bezelyede ekliyorum yine nefis görünüyor ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pınarcım bezelyede çok yakışır..Bir dahaki sefere onuda ekleyeceğim,canım..teşekkür ederim..

      Sil
  2. belli ki çok lezzetli olmuş, ellerine sağlık, ben de denemek istedim şimdi, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede deneyin,çok keyifli ve lezzetli bir yemekti..sevgiler..

      Sil
  3. Ellerine sağlık Nurşencim.
    Senin hızına yetişemiyoruz.
    Ne zaman geldin, ne zaman pişirdin arkadaşım?
    Süper!!! Çok lezzetli olmuştur.!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Pırılcım..Tatile gitmeden pişirmiştim,ama yayınlıyamamıştım..Bugüne kısmetmiş..sevgiler..

      Sil
  4. Ellerine sağlık.Pesto soslu makarnayla da daha bir güzel olmuştur. İyi haftalar. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Kekikcim..Pesto soslu makarnayla çok güzel bir ikili oldular..Sanada iyi haftalar..

      Sil
  5. elelrinize sağlık. hepside birbirindne güzel. nefis tarifler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoigeldiniz..Teşekkür ederim..sevgiler..

      Sil
  6. ellerine sağlık nurcum maşallah arkadaşıma
    soslar konserveler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim..Bu ara hepimiz çok çalışıyoruz..ama çok keyifli..sevgiler..

      Sil
  7. canım çok leziz görünüyor ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  8. Fırında kalma süresi çok uzun değil mi? Kurumuyor mu et?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi pişmesi için ,bu süre yetiyor.Domates sosun içinde olduğu ve üzeri kapalı olduğu için kurumuyor..Tabi yinede kontrollü pişirmeniz gerekli,çünkü her fırının pişirme süresi değişiyor.

      Sil