Taze Çökelek Salatası

Kahvaltı sofralarınıza ve çay sofralarınıza renk katacak nefis bir lezzet..Bol yeşillikli taze lor salatası..Bir dilim kızarmış ekmek yada sıcacık bir pide,yanındada çökelek salatası..Var mı daha keyiflisi???Haydi o zaman hemen mutfağa,bu nefis lezzeti yapmaya.. 


 
MALZEMELER
250 gr.taze çökelek
1/2 deste maydanoz
1/2 deste nane
10 sap yeşil soğan
2 tatlı kaşığı pul biber
1 çay kaşığı tuz
1 tatlı kaşığı kuru kekik
1 tane iri boy sert domates
2 yemek kaşığı zeytinyağı
YAPILIŞI
  • Çökeleğinizi çatalla ezin..Yeşilliklerinizi ve domatesleriniz yıkayın kurutun ve incecik doğrayın..Malzemelerinizin hepsini  genişce bir kaba alın,karıştırın..En son üzerine zeytinyağınıda ekleyip,karıştırın.Sonrada servis tabağına alın ve servis edin..
 

9 yorum:

  1. İşte benim en sevdiğim kahvaltı salatası ellerine sağlık canım sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deryacım teşekkür ederim..Bende çok severek yapıyorum ve yiyorum..

      Sil
  2. En sevdiğim salatalardandır. Halam yayla çökeleğiyle çok güzel yapardı.
    Ellerine sağlık, beni eskilere götürdün.
    Zeytin salatası da çok leziz görünüyor, enfessss!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pırılcım hemen yapalım da,beraber yiyelimm..canım..

      Sil
  3. bayılırım bu salataya ellerine emeğine sağlık tadanlarada afiyet olsun sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Emelcim..sevgiler..

      Sil
    2. Bezen Yırtıcı15 Mayıs 2013 21:49

      Adana'nın vazgeçilmez salatası, çok güzel görünüyor,ellerine sağlık...İstanbul da çökelek bulamıyorum lorla yapıyorum,fena olmuyor..

      Sil
    3. Evet Adana yöresinde çok yapılır,çay ve kahvaltı sofralarında..Büyük marketlerde bulunuyor Bezen ablacım..Bir bakın isterseniz..Antakya çökeleğ diye..sevgiler..

      Sil
  4. Adana'nın vazgeçilmez salatası, çok güzel görünüyor,ellerine sağlık...İstanbul da çökelek bulamıyorum lorla yapıyorum,fena olmuyor..

    YanıtlaSil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic