CEVİZLİ SEBZELİ YOĞURT SALATASI

Yoğurtla sotelenmiş sebzeleri birleştirdik,içine leziz ceviz parçaları ekledik,dereotuyla taçlandırdık,ortaya hafif ,lezzzetli ve besleyici bir salata çıktı..İster davet sofralarınızda,ister akşam yemeklerinizin  yanında afiyetle yiyin diye beğeninize sunduk..Bu hafif ve leziz salatayı hemen deneyin ,çok seveceksiniz.

MALZEMELER
 
2 adet kabak
4 adet havuç
2 adet patates
1 demet dereotu
500 gr.süzme yoğurt
2 diş sarmısak
1 kase dövülmüş ceviz
2 yemek kaşığı sıvı yağ veya zeytinyağ
2 çay kaşığı tuz
1 tatlı kaşığı kırmızı pulbiber
 
YAPILIŞI
  • Patatesleri,havuçları ve kabakları rendeleyin.Dereotunu inicecik kıyın.Tavaya 2 kaşık sıvıyağı koyun, ısınsın,sonrada tavaya önce patatesleri koyun,suyu çekilene kadar 5 dakika  kavurun .Kavrulunca sırayla önce havuçları ve kabaklarıda tavaya ekleyin ve kavurun.Sularını çektirin..Sonrada bir tabağa alın ,soğutun.Yoğurdunuzu tuz ve ezilmiş sarmısakla karıştırın.Sonrada içine iyice soğumuş olan sotelenmiş  sebzeleri ,dereotunu,kırmızı pulbiberi  ve iri dövülmüş cevizleri ekleyin,karıştırın.Salatanızı büyükce bir servis tabağına alın,üzerini dereotu ve cevizle süsleyin.Soğuduktan sonrada ikram edin..
  •  
  • AFİYET OLSUN..SEVGİLER..


24 yorum:

  1. Canim cok saglikli ve guzel salata olmus...Ellerine saglik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Juliacım teşekkür ederim..sevgiler..

      Sil
  2. ellerine sağlık nurşen ablacığım.
    dün akşam kurabiyelerinden yaptım ama sonra tembellik ettim yayınlayamadım.bu akşam Allah kısmet ederse eklicm bloğuma.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ellerine sağlık,Zeynepcim..Bekliyorum ,merakla..

      Sil
  3. ohhh süper tam benlik bir salata ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handecim teşekkür ederim,çok leziz bir salata oluyor..

      Sil
  4. Ellerinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.

    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,saygılar Fuat bey..

      Sil
  5. Nurşencim sunum süper bayılırım bu nefis salataya ellerine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deryacım teşekkür ederim,sevgiler..

      Sil
  6. Sevgili Nurşen, işte bunu yapabilirim. Tarifi hemen kaydediyorum.
    Tam damak tadıma uygun olacağını düşünüyorum.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğeneceğini umuyorum canım,kolay gelsin..sevgiler..

      Sil
  7. harika bir sebze salatası olmuş,eline sağlık...

    YanıtlaSil
  8. nefis bir salata olmuş,ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  9. harika bir salata çok severim kendilerini ben patatesle hiç denememiştim bir dahaki sefere bu şekilde yapayım ellerine sağlık nursenciğim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Patates ayrı bir lezzet veriyor salataya,Denemelisin Emelcim..sevgiler..

      Sil
  10. Hem guzel hemde kolay bir tarif galiba, tam benlik:)) Ellerinize saglik paylasim icinde tesekkurler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok lezzetli ve sağlıklı bir salata oluyor..teşekkürler..

      Sil
  11. Canım nasılsın.
    Ellerine sağlık sofraların baş tacı bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ..hoşgeldiniz..Çok keyifli bir salata,her şeyin yanına yakışıyor..

      Sil
  12. Nurşen'cim ellerine sağlık. Salata için iki gündür yorum yazmaya uğraşıyorum. Bu ara internetim çok yavaş. Çok güzel görünüyor ve çok da sağlıklı. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kekikcim çok teşekkürler,sevgiler..

      Sil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic