KREMALI MANTARLI SPAGETTİ

İtalyanların en güzel yemeği makarnayı,bu seferde bol mantarlı ve kremalı pişirdik..Tam da usulüyle,lezzetine doyamıyacağınız bir makarna oldu..Çocuk ,büyük herkesin severek yediği makarnayı birde böyle deneyin..Evinizde İtalya esintileri yaratın..

MALZEMELER
1 paket yassı spagetti
1,5 paket krema
1,5 kahve fincanı süt+sıcak makarna suyu
500 gr. yıkanmış,doğranmış mantar
3 diş sarımsak
1 küçük doğranmış soğan
2 yemek kaşığı tereyağ
1 yemek kaşığı sıvıyağ
1 çay kaşığı karabiber
2 çay kaşığı tuz
3 yemek kaşığı doğranmış kişniş veya fesleğen
1 çay kaşığı muskat rendesi
1 çay bardağı permesan peyniri rendesi yoksa kaşar rendesi
YAPILIŞI
  • Makarnanızı paketin üzerindeki tarife göre haşlayın.
  • Makarnayı sıcak ikram edeceğimiz için,makarna haşlanırken sosunuda pişirin.
  • Tereyağ ve sıvıyağı tencereye koyun,hafif ısınınca dövülmüş sarmısakları,soğanları  ve mantarları içine ilave edin,beraberce kavurun.Kavrulurken ısının yüksek olmasına dikkat edin,çünkü mantarlar sulanır.
  • Kavrulan mantarların üzerine 1 paket kremayı, 1 kahve fincanı süt +makarna suyu,2 yemek kaşığı permesan  ve baharatları ekleyin.Beraberce 5 dakika daha kaynatın ve sosun altını kapatın.
  • Haşladığınız sıcak makarnaya sıcak sosu dökün,genişce bir servis tabağına alın ,üzerine kalan permesan rendesi ve kişnişleri serpin.Sonrada afiyetle,sıcak sıcak servis edin..
  • AFİYET OLSUN..


16 yorum:

  1. Canım ellerine sağlık bayılırım sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman hemen sana kocaman bir tabak yolluyorum..sevgilerimle..

      Sil
  2. En değme ziyafet olmuş.Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Hülyacım..sevgiler..

      Sil
  3. Nefis olmuş Nurşencim ellerine kollarına sağlık...
    İştahım kabardı doğrusu harika görünüyor...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emelcim gerçekten çok nefisdi,teşekkür ederim..sevgilerimle..

      Sil
  4. Love this!!! What a quick and easy meal to whip up on a weeknight

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yes ,this is so quick and delicious meal..thanks.

      Sil
  5. Nursenciğim yaa harikasın nefiss önce çikolatalı kek için yorum yazacaktım dayanamadım açtım ve makarnaya yorum yazmak istedim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim teşekkür ederim,mühim olan beni hatırlaman]]]öpüyorum.

      Sil
  6. nurşen ablacığım mantarla aram iyi olmasa da mantarlı spagettin çok lezzetli görünüyor ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mantarsız sadece sebzelerlede yapabilirsin Zeynepcim..Oda çok lezzetli oluyor..Teşekkürler.

      Sil
  7. Tarifinizi denedim ve çok lezzetli oldu.
    http://fincanteyze.blogspot.com.tr/2014/08/mantar-soslu-spagetti-italyan-usulu.html
    Tarif için tekrar teşekkür etmek istedim.

    Tekrar görüşmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ellerinize sağlık,afiyet olsun..sevgilerimle...

      Sil
  8. Görüntü gerçekten çok hoş, elinize sağlık:)
    Ben de beklerim yeni sayılan sayfama lütfen.
    fulyapimlezzetler.blogspot.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,tabiki hemen ziyaret ederim...sevgiler..

      Sil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic