REDVELVET CUPCAKES [KIRMIZI KADİFE MUFFİNS]

Bugün Nurlumutfakta da çok keyifli,çok renkli ve lezzetli bir cupcake tarifi var..Cupcakelerimiz çok süslü ve çok lezzetli..Neşeli mi neşeli,lezzetli mi lezzetli!!

Yumuşacık vanilyalı kırmızı cupcakelerimizi ,nefis vanilyalı ve labne peynirli bir krema süslüyor.Bu neşe dolu ,leziz cupcakeleri çok seveceksiniz..



MALZEMELER
1 büyük yumurta
100 gr.yumuşak margarin
3\4 su bardağı şeker
3\4 su bardağı süt
1 su bardağı+2 yemek kaşığı un
2 çay kaşığı kabartma tozu
4 çay kaşığı vanilya
1 çay kaşığı kırmızı gıda boyası
KREMASI
1 paket süt kreması[200 ml.]
4 yemek kaşığı pudra şekeri
1 paket pınar labne[200 gr.]
2 paket vanilya
YAPILIŞI
  • Margarin ,vanilya ve şekeri mikserle iyice krema kıvamına gelene kadar çırpın.Yaklaşık 5 dakika.
  • Daha sonra içine çırparak sırayla yumurta,süt,elenmiş un ve kabartma tozunu,en sonda kırmızı gıda boyasını ekleyin.Daha sonrada hazırladığınız muffin hamurunu muffin kalıplarına ,2\3 ü dolacak şekilde paylaştırın.Yaklaşık 12 veya 13 muffin olacak.
  • Sonrada önceden ısıtıığınız 175 derece fırında yaklaşık 25 -30 dakika pişirin.Muffinlarınızın pişmişliğini kürdan testiyle kontrol ettikten sonra fırından çıkarın ve iyice soğutun.
  • Muffinlarınız soğurken, 1 paket soğuk süt kremasını mikserle iyice kabarana kadar çırpın.Sonrada içine pudra şekeri,labne peyniri ve vanilyayı ekleyip,tekrar iyice çırpın.Ve hazırladığınız kremayı buzdolabına koyup,iyice soğutun.
  • Kremanız ve muffinlarınız iyice soğuduktan sonra kremayı 1 cm.lik sıkma ucu taktığınız  sıkma torbasına doldurun ve muffinlarınızı istediğiniz gibi süsleyin.
  • AFİYET OLSUN.






28 yorum:

  1. Bu da sevgililer günü tariflerinden mi? Çook tatlı, çook ateşli..Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,sevgililer gününden kalan tariflerden..Çok güzellerdi,tavsiye ederim..

      Sil
  2. Çok çekici :)ellerine sağlık...Bende kırmızı kadife keki deneyeyim diye düşünsemde fırsat gelmedi henüz .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hülyacım,süperlerdi..Teşekkür ederim..

      Sil
  3. Çok şık olmuşlar ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,Özgencim..sevgiler..

      Sil
  4. bir yumurta ve bu muhtesem kekler... inanilir gibi degil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, sadece 1 yumurtayla 12 minik muhteşem ötesi kek...

      Sil
  5. Hem kirmizi hem de suslu. Beni benden aldi bu kekler. En kisa zamanda denemeliyim. Ellerine saglik canim. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet rengi süper oldu,Arzucum.Mutlaka dene ,çok seveceksiniz...Sevgiler..

      Sil
  6. Nurşen hanım selamlar...teşekkürler yorumunuza çok sevindim...Cup cakeler müthiş gözüküyor bende yapmıştım ama bir fotoğraf çekmemişim tadını arkadaşlar çok beğenmişti...sizinkiler müthiş gözüküyor..ellerinize sağlık.Ya sizin misafiriniz olmak istiyorum ben ne güzel ağırlıyorsunuz misafirlerinizi özel hissettiriyorsunuz...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım,çok mutlu olurum senide misafir etmekten..sevgiler.

      Sil
  7. Bellissime, una vera delizia!!!!

    YanıtlaSil
  8. Hic sevilmezmi bu cupcake ler..nefis olmuslar ve harika gozurunuyorlar..ellerine saglik olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım,sevgilerimle..

      Sil
  9. hemen yarın yapıyorum harika bunlar bayıldım.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim İlknurcum,çok seveceksiniz..sevgiler..

      Sil
  10. Canım ellerine sağlık bir tane olsa nasıl yerdim,sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Deryacım,sevgilerimle..

      Sil
  11. Merhaba
    Ben geldim:)) bunlar ne kadar şık,güzel,ve özel olmuşlar.
    Keki ayrı kreması ayrı sunumu apayrı güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz,çok teşekkür ederim.Sevgiler..

      Sil
  12. Canim eline saglik muhtesem bir goruntu suphesiz lezzetide oyle sevgilerle :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arzucum teşekkür ederim,sevgiler..

      Sil
  13. Canım nasıl güzeller böyleee..Ellerine sağlık canım,hemennn notumu aldım en kısa zamanda yapmalıyımmm..Öpüyorum seni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arzucum çok ama çok keyifli ve lezzetli olmuştu,tavsiye ederim.sevgiler..

      Sil
  14. Nursen Hanımcım merhaba, bu tarifinizi yeni gördüm. Birşeyi merak ettim. Her zaman red velvet yaparken süt ve elma sirkesini kestirerek yaparız ya o da değişik farklı dokusunu sağlar bunda o olmadığı için merak ettim acaba lezzet farkı var mı? Bunun tadı normal kek gibi mi? Eğer değilse bu çok daha kolay geldi bana hemen deneyeceğim..ellerinize, emeklerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,bunda keşilmiş süt ve elma sirkesi yok..Ama bu tarifde yabancı bir kitaptan ,yani bir değişik tarif.Ben cup ölçüsünü bizim ölçülere uyguluyarak tarif yazdım..Bence bu daha lezzetli..Ve puf puf..deneyin derim..sevgiler.

      Sil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic