Karaorman Red Velvet Cake[Karaorman Meyvalı Kırmızı Kadife Kek]






Bugün Adana`mızın nefis çileklerinin yetiştiği  ünlü serası Yalex`den taze bir dolu kırmızı meyvalar geldi..Tazecik mis kokulu çilekler,nefis lezzetiyle kocaman böğürtlenler ve muhteşem frambuazlar..Tabii hemen bu güzelliklerle neler yapabileceğim geçti aklımdan ..Ve aklıma bu muhteşem kırmızı meyvaların  rengine uygun ,lezzetiyle beni ve misafirlerimi büyüleyen kırmızı kadife kek geldi.Kırmızı kadife keki arkadaşımın beni düşünerek Amerikadan getirdiği bu orijinal kek kalıplarıyla pişirdim,sonrada o nefis peynirli kremadan hazırladım ve içlerini lezzetli kırmızı meyvalarla doldurdum..Ortaya daha da lezzetlenmiş bir Red Velvet Cake çıktı..Bence kırmızı kadife keki birde bu nefis meyvalarla deneyin ve sonrada karar verin..Meyvalı mı,meyvasız mı????

Kekin tarifi içine eski tariflerden, RED VELVET CAKE[KIRMIZI KADİFE KEK] e bakabilirsiniz..Kremayıda, tarifdeki peynirli kremanın aynısını kullanarak yaptım...Farklı olarak sadece kırmızı renkli taze meyvalar kullandım..[Çilek,frambuaz[ahududu],böğürtlen]Haydi sizde bu tazecik nefis meyvaların zamanı geçmeden deneyin ve bu muhteşem lezzetten mahrum kalmayın..

AFİYET OLSUN....


29 yorum:

  1. İşte bunu yapmayacaktın:) Süper görünüyor

    YanıtlaSil
  2. Rengine bayıldımmm Nurşen abla hemde doğal olarak elde edilmiş renk
    Harikasın herzamanki gibi ellerine sağlık
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Bu ne güzel bir görüntü böyle... ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Canım ellerine sağlık bir dilim kaldı ise alayım:)))Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deryacı yetiş hemen,bitmek üzere arkadaşım,bir dilimini senin için saklıyorum..Sağolasın.

      Sil
  5. canım şu pembeyi senin kadar güzel kullanan varmıdır bilmiyor ama senin bütün pembelerin çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,pembe küçüklüğümde en sevdiğim renkti,halada öyle..]]]

      Sil
  6. Off off ellerine sağlıkkk

    YanıtlaSil
  7. Bu nasıl birşeydir ellerine sağlık, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir şeydi]]]]teşekkürler..

      Sil
  8. Nefis bir kek oldugu belli, ellerine saglik diyorum..afiyetler olmustur sanirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok lezzetli ve keyifli bir kekti..Teşekkür ederim..sevgiler..

      Sil
  9. Una torta bellissima e golosa, una vera delizia!!!! Complimenti!!!! Buona serata

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you Paola..love from Nurşen..

      Sil
  10. Nursen hanım bende sizi uzun süredir ilgiyle takip ediyorum .Blogunuz ve tarifleriniz muhteşem .Ellerinize saglık .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,beğenmeniz beni teşvik ediyor..Bir dahaki sefere adınızıda yazarsanız sevinirim..sevgilerimle..

      Sil
  11. canım ellerıne emeklerıne saglık

    YanıtlaSil
  12. MUHTEŞEM GÖRÜNÜYOR CANIM.ELLERİNE SAĞLIK.BU ARADA KANDİLİN MUBAREK OLSUN.SEVGİLERLE...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gamzecim..Sanada hayırlı kandiller..

      Sil
  13. Muhtesem gorunuyor canim. Yurtdisindan kirmizi velvet cake icin boya aldim. Artik en kisa zamanda tarifini deneyecegim :) Ellerine saglik Nursencim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Juliacım..Sonucu merakla bekliyorum..sevgiler..

      Sil
  14. vaaoovv harika görünüyor.ellerine sağlıkk..hayırlı kandiller .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım,hayırlı kandiller..

      Sil
  15. Ellerine sağlık harika bir pastaydı. Bu arada kandiliniz de mübarek olsun, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,canım..Sizlerede hayırlı kandiller..

      Sil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic