YILBAŞI ÇAY SOFRASI 2015

Aralık ayı ,yılın son ayı,yeniyılın habercisi!!!

Yılbaşının yaklaştığını hissettiren en güzel ay..Her yer ışıl ışıl,yeniyılı karşılamak için hazırlanmış..

Bende, Aralık ayında gelen misafirlerime elimden geldiğince yeniyıl konseptli masalar hazırlamak istiyorum..

Bu haftaki misafirlerime de yılbaşı temalı,hafif ve sağlıklı ,birazda diet lezzetlerden oluşan bir öğlen yemeği hazırladım...

Aslında hiç de zor değil,sizlerde ufak dokunuşlarla sofralarınızı yeniyıl neşesi getirebilirsiniz...Ben sadece evde olan bir kırmızı masa örtüsü,birkaç kırmızı mum ve bir noel babayla bir kaç dakikada neşeli ve şık bir yeniyıl masası hazırladım..Artık lezzet olarakta  gönlünüzden ne koparsa...

İşte bizim bu haftaki misafir menümüz hafif ve pratik bir kaç lezzetten oluşuyordu..

Neler mi vardı???


Çıtır çıtır bir koza mantı ,fırında domates soslu kabak ve karnıbahar ızgara ,maş fasulyesi piyazı ,tulum peynirli Akdeniz salatası ...


Çay saatine de yepyeni ve muhteşem bir lezzet olan tiramisu kek ve pembe & lila renkli bezeler ikram ettik..

Yanında da bol bol sohbet!!!!!


Hepimiz için mutluluk ve neşe  dolu,sağlıklı,şanslı,bir güzel sene olsun...

Mutlu yıllarrr...





4 yorum:

  1. Ne hoş bir sofra yiyecekler sunum her şey çok güzel.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Ben senin sofralarının üzerinekimse tanımıyorum zaten canım arkadaşım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arzucum çok teşekkürler,sevgiler..

      Sil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic