YILBAŞI SOFRASI 2015


Acısıyla,tatlısıyla  koskocaman bir yılın daha sonuna geldik!!!

Aralık ayı geldi mi ,her evde olduğu gibi bizim evde de tatlı bir yılbaşı telaşı başlıyor...Davet temaları ve menüleri yılbaşına özel olarak  hazırlanıyor..Büyük bir keyifle bir yılı daha sağlıkla bitirip,yenisini heyecanla karşılamaya hazırlanıyoruz...Bu seneki ilk yılbaşı temalı davet sofrasıda benden olsun...

İşte Nurlumutfakta``nın bu seneki ilk yılbaşı davet sofrası ve menüsü!!!!


Masamızı yılbaşının rengi olan yeşil, kırmızı temalı hazırladık..Soframızın tam ortasını yılbaşı süsleriyle süsledik..Suplalarımızı altın ve kırmızı olarak kullandık..Çatal bıçaklarımız için yünden yılbaşı çorapları hazırladık ve onları çorapların içine koyduk..


Misafirlerimizin  isimlerine özel  minik kurabiye ve çikolata kavanozları hazırladık.



Menümüze gelince ,başlangıç olarak,karnıbahar humus ,ıspanaklı açma tepsi böreği,kıymalı kol böreği,semizotlu maş fasulye salatası,yeşil elmalı narlı akdeniz salatası,zeytinyağlı yaprak sarması ,yoğurtlu pancar salatası ,Tahin salata vardı..


Ana sıcak olarak yılbaşına özel  kestaneli pilav ve Adana içli köftesi vardı..İçecek olarakda bahçemizin tazecik ,nefis limonlarından ev limonatası vardı..




Tatlı büfemizde yılbaşına özel tatlılarla hazırlanmıştı...Kardan adamlarla süslenmiş yılbaşı pastamız,balkabaklı mini cheesecakelerimiz,yeşil kırmızı eklerimiz,rengarenk bezelerimiz ve Nurlumutfağın her davetinin en sevileni nescafeli krem kramel vardı..



Hepimiz için sağlık,neşe,mutluluk dolu yepyeni bir yıl olsun...


18 yorum:

  1. Nursen'ciğim muhteşemsin diyorum,başka da bir şey diyemiyorum:))Tam bir görsel şölen havasında masan ve yaptıkların..Ellerine kollarına sağlık canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arzucum teşekkürler,sevgiler...:))

      Sil
  2. Nursenciğim, bu nasıl sık, güzel ve lezizin de lezizi bir masa. Hayranım yaptıklarına, emeklerine ve cabalarına. Aksoy Sarayı ve masası diyorum ben buraya. Herşey mükemmel, söylenecek sözler az kalıyor gerçekten de. Öpüyorum ve kutluyorum seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Işıl ablacım,çok teşekkürler..Beni şımartıyorsunuz...Öpüyorum sizi:))

      Sil
  3. uzun uzun ıslık çaldım:)şahane

    YanıtlaSil
  4. Blog hayatima bugun dondum, senin bloguna bir bakiyim dedim ve neler goruyorum :) Suan gercekten soktayim :))) Ne kadar guzel bir sofra olmus, gercekten kelime bulamiyorum canim :))) Ellerine saglik Nursencim...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Juliacım,beğenmenize çok memnun oldum..sevgilerimle..

      Sil
  5. Nurşenciğim bu muhteşem sofrada bizleri güler yüzün ve birbirinden lezzetli yiyecekler ve hediyeler eşliğinde ağırladın. Çok teşekkürler:)))
    2015 yılı hepimize mutluluk, sağlık ve başarılar getirmesini ve de en güzel günlerde birlikte olmayı diliyorum. Nice yeni yıl sofralarına...Pırıl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Pırılcım..Evim ve sofram dostlarla arkadaşlarla güzel..Güzel dileklerin için teşekkürler...Hepimiz için güzel bir yıl olsun:))sevgiler..

      Sil
  6. 2015 e bu büyülü sofrada girmek kim bilir ne kadar muhteşem olur Nurşencim...
    Davetliler arasına benim de adım var mı acaba?...;)

    O güzel ellerin dert görmesin ve 2015 sana kalbinden ne geçiyorsa onu getirsin...;)

    Kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim,hepimiz için güzelliklerle,neşe ve sağlık dolu bir yıl olsun..sevgiler..

      Sil
  7. Canım böyle şık ,harika,muhteşem, ve leziz menüyle masada kim oturmak istemez.Kim yeni yıla böyle girmek istemez sanırım hiç kimse.Ellerine sağlık herşey tek kelimeyle şahane.Nursenciğim şimdiden yeni yılın sevdiklerinle beraber huzurlu ,sağlıklı ve mutlu geçsin.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gültencim,hepimiz için güzelliklerle dolu ,mutlu yıl olsun...sevgiler..

      Sil
  8. Sofra için söyleyecek tek söz var MUHTEŞEMMMMM. İkramların için ise iki kere MUHTEŞEMMMMM.
    Yılının da sofran ve lezzetlerin kadar güzel olmasını dilerim.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Canım,hep beraber güzel bir yıl olsun...sevgiler.

      Sil
  9. Hangi birini söylesem ki her şey harika.Ellerine,emeğine sağlık

    YanıtlaSil

Image and video hosting by TinyPic

Nurşen Aksoy

Image and video hosting by TinyPic